Besserwismi ei edellytä mitään tietoja ja taitoja, eikä tämän palstan ketjujen määrä riitä sen toteuttamiseen.
Eiks se oo besserwisserismi?
Besserwismi ei edellytä mitään tietoja ja taitoja, eikä tämän palstan ketjujen määrä riitä sen toteuttamiseen.
Ei tietämättömyys ole mikään häpeän asia. Joka päivä voi oppia jotain uutta. Musta on ihan parasta, että sä kuitenkin yrität parhaasi.Besserwismi ei edellytä mitään tietoja ja taitoja, eikä tämän palstan ketjujen määrä riitä sen toteuttamiseen.
Uskon kun näen ja levy vaihtuu.Ei tietämättömyys ole mikään häpeän asia. Joka päivä voi oppia jotain uutta.
Heh. Italialainen luomuoliivimoskahan juuri aiheutti botuliinimyrkytystapauksia, eikä sikäläinen elintarvikehygienia toreilla ja putiikeissa niin kaksista aina tunnu olevan muutenkaan. Ei italialaisuus tee itsessään mistään aineksesta hyvää. Samalla lailla sielläkin on kaavittu eri aineosia kasaan ja tehty niistä ruokalajeja kuten pizzaa, joka oli pitkään kadulla myytävä köyhäin ruokalaji ennen kuin se "yleni" ruokapaikkojen ja ravintoloiden reseptituotteeksi. No, onneksi saivat EU:n elintarvikeviraston, sitä kyllä tarvitaan siinä maailmankolkassa.
Minä olen syönyt Roomassa italialaisten värkkääminä sekä varsin erinomaista lättyä että sitten sitä mauttomampaa/hirveämpää sorttia eli kyllähän tuo pizzan kanssa hifistely vaihtelee itse emämaassakin. Vähän niin kuin kaikkialla. Ei Suomestakaan ihan aukottomasti joka paikasta pelkästään taivaallista poro/riistakäristystä saa, vaan välillä sekin on paskaa.
No tuo oli kyllä ihan uusi tieto minulle. Voitko valaista lisää?Mitä pizzaan itseensä tulee noin niin kuin ruokana, eikö se on alun perin kehitetty peittämään homeisen leivän maku? Ei se "italialaisten pyttipannu" niin kaukaa haettu heitto ole.
No tuo oli kyllä ihan uusi tieto minulle. Voitko valaista lisää?
Oletteko huomanneet Helsingin keskustassa kesäisin rullaluistelevaa mieshenkilöä, jolla on pelkästään valkoiset bokserit jalassaan?. Ihan ydin keskustassa olen huomannut kaverin muutamia kertoja. Tosiaan pelkät valkoiset bokserit jalassa rullaluistinten lisäksi sekä sauvat joilla ottaa vauhtia. Ihmeellinen tapaus ja vetää melko sanattomaksi.
Marraskuussa taisin tyypin bongata. Rautatientorilla rullaluisteli pelkät pyöräilyshortsit jalassa.
Monesti juurikin rautatientorilla tullut hänet nähtyä. Ihme tapaus tosiaankin.Oletteko huomanneet Helsingin keskustassa kesäisin rullaluistelevaa mieshenkilöä, jolla on pelkästään valkoiset bokserit jalassaan?. Ihan ydin keskustassa olen huomannut kaverin muutamia kertoja. Tosiaan pelkät valkoiset bokserit jalassa rullaluistinten lisäksi sekä sauvat joilla ottaa vauhtia. Ihmeellinen tapaus ja vetää melko sanattomaksi.
Kylmentynyt sää varmaan pakottanut vaihtamaan bokserit shortseihin. Ilmeisesti hänen reittinsä kulkee juuri tuosta Rautatientorin poikki ja jatkuu Mannerheimintielle eduskuntatalon ohi Töölööseen. Tällä alueella on tullut aina hänet havaittua.
Kolmas henkilö on usein myös täällä Meilahdessa ja myös Töölössä olen hänet nähnyt. Mummo pummii aina ihmisiltä kahvikolikkoa. Hän on varmasti jonkin sortin potilas jostain ja varsin häiritsevä ilmestys.
Onko tuo se aggressiivisen oloinen tuhtimummo, joka usein kävelee edestakaisin siinä Töölön ratikkahallin kohdilla mannerheimintietä?
Näitä henkilöitä tulee tasaisin väliajoin ihmeteltyä. Ovatko muut Helsingissä liikkuvat huomanneet?
Toisen tapauksen näkee usein Meilahdessa, Ruskeasuolla tai Pikku-Huopalahdessa. Kaveri liikkuu pyörällä ja hänellä on päässään styroksinen kypärä, pahviset polvisuojat ja mikä lie pahvilaatikko reppuna josta töröttää kenties joku antenni. Hänellä on myös aurinkolasit jatkuvasti päässään. Muistuttaa astronauttia ja luo ohi pyöräillessään todellisen "mitäköhän vittua?" -fiiliksen.
Crazy Helmet a.k.a. Mad Biker Yksivaihde.net
Meilahdessa myös farkkuhameeseen ja tyttöjen vaaleanpunaiseen toppiin, sekä punaisiin kumisaappaisiin pukeutunut hyypiö, joka tulee bongattua harvase päivä bussin ikkunasta.
Oletteko huomanneet Helsingin keskustassa kesäisin rullaluistelevaa mieshenkilöä, jolla on pelkästään valkoiset bokserit jalassaan?. Ihan ydin keskustassa olen huomannut kaverin muutamia kertoja. Tosiaan pelkät valkoiset bokserit jalassa rullaluistinten lisäksi sekä sauvat joilla ottaa vauhtia. Ihmeellinen tapaus ja vetää melko sanattomaksi.
Laserskater!
Tuota ilmestystä on moni muukin ihmetellyt ja täältä jatkoajasta bongasin videon. Meitä on moneen junaan.
Ja vielä Imagen juttu.