Paperilla.Pyyhittekö perseenne kämmen vai rystypuolella?
Paperilla.Pyyhittekö perseenne kämmen vai rystypuolella?
Pakko kyllä hieman ihmetellä noita Veikkausliigan lipun hintoja.
Niin, ja kaikki artistit tyylisuunnasta riippuen samassa läjässä, tietenkin. Jotkut ryhmittelee genreittäin, mutta sitä en tajua kun genrerajat ovat niin saatanan epäselviä ja tulkinnanvaraisia.
Mites mahdollisten kokoelma- ja livealbumien kanssa?
Viralliset kokoelmalevyt sijoitetaan artistin muun tuotannon yhteyteen julkaisuvuoden mukaiseen järjestykseen. Artistin muut kokoelmat, bootlegit ja muut epämääräisyydet sortataan joko julkaisuvuoden mukaan tai albumin nimen mukaiseen aakkosjärjestykseen.Mites mahdollisten kokoelma- ja livealbumien kanssa? Minusta kokoelmalevyt tulevat vasta studioalbumien jälkeen julkaisuajoista riippumatta. Livelevyjä en juuri omista, mutta pidän niitä kokoelmalevyjen yläpuolella.
Onko se liikaa..?Voiko olla totta, että Finnairin sivulta tilattuna Menopaluu kahdelta henkilöltä väliltä Tampere-Pariisi(meno)Bryssel-Tampere(paluu) maksaa yhteensä kaikenkaikkiaan vajaat 600€????
Onko se liikaa..?
Aika epäfinskimäinen hinta, vaikka nyt on kesätarjousten aika. Jos tarvitsisin tuollaisen reissun kahdelle hengelle, niin tuossahan sellainen sitten olisi. Tuossa saa ikään kuin Tampereen liittymälennot kaupan päälle, eikä paluun tapahtuminen eri paikasta ainakaan nosta hintaa.
Matkustaako kukaan itse matkansa maksava Finnairilla?
Ennen olin köyhä ja nykyisin pihi.
Miksi ei matkustaisi? Vai onko muotia pitää finnairilla matkustamista junttina? Kyllä ainakin itse olen matkustanut, kun on halvalla päässyt. Lisäksi siitä voi hieman ekstraa myöskin maksaa, mikäli ei joudu tekemään seitsemää välilaskua ja odottelemaan tunteja eri kentillä.Matkustaako kukaan itse matkansa maksava Finnairilla?
Ennen olin köyhä ja nykyisin pihi.
Ihmettelen sitä, että sikarinsavua ei kuulemma pitäisi vetää henkeen. Miksi ei? Mie en enää tupakoi, mutta joskus poltan sikarin-pari ja tottakai vedän henkeen. En mie viinaakaan juo nielemättä, joten tuntuisi absurdilta imaista sikarista sauhut poskeen ja pössäyttää pois.
Miksi ei matkustaisi? Vai onko muotia pitää finnairilla matkustamista junttina? Kyllä ainakin itse olen matkustanut, kun on halvalla päässyt.
Junttina en osaa ottaa jälkimmäiseen kysymykseen kantaa. Kaiketi olen henkkoht törmännyt Finnairin kohdalla vain niihin kalliisiin lentoihin. Ilmeisesti heillä on sitten joskus myös edullisia paikkoja.
Joillakin suomalaisilla tuntuu olevan sellainen harhaluulo, että Finnair olisi yksi parhaimmista lentoyhtiöistä. Yleensähän Finnairin lennot ovat olleet ylihintaisia, mutta esim. tuon edellisen viestin hinta on kyllä edullinen.Matkustaako kukaan itse matkansa maksava Finnairilla?
Joillakin suomalaisilla tuntuu olevan sellainen harhaluulo, että Finnair olisi yksi parhaimmista lentoyhtiöistä. Yleensähän Finnairin lennot ovat olleet ylihintaisia, mutta esim. tuon edellisen viestin hinta on kyllä edullinen.
En tiedä mistä johtuu, mutta jotenkin punapäät vetävät puoleensa. Etenkin sellaiset shokkipunaiset eikä luonnostaanpunertavat. Siinä vasta ihmeteltävää
Ne tahtoo hylätä säästöpaketin, jotta ulkomaat vetäisivät 12 miljardin avustuksensa pois ja saisivat elellä omillaan. Meidän maksajien kannalta ihan fiksua. Noita mielenosoittajia on pakko sympata, kun haluavat upottaa maansa Välimereen. Bye bye, kankkulan kaivo!Samassa ihmetellään, että kun kreikkalaiset nyt niin kovasti protestoivat säästöjä vastaan, niin mitenköhän ne kansalaiset itse homman hoitaisivat? Onko ne julistaneet mitään vaihtoehtoa vai onko tuo vaan tuollaista perussuomalaista vastustamisen ilosta vastustamista?
Ne tietää, että rahaa tulee vaikka säästöpakettia ei hyväksytäkään. Satavarma juttu.Ne tahtoo hylätä säästöpaketin, jotta ulkomaat vetäisivät 12 miljardin avustuksensa pois ja saisivat elellä omillaan. Meidän maksajien kannalta ihan fiksua. Noita mielenosoittajia on pakko sympata, kun haluavat upottaa maansa Välimereen. Bye bye, kankkulan kaivo!
Niinhän kaikki olettaa, mutta olisipa oiva juttu kun tällä kertaa hanat pistettäisiinkin kiinni. Siellä Zorbasten ja Giorgiosten hymyt hyytyisi kun ei enää saisikaan maksatettua toisilla omia tyrimisiään.Ne tietää, että rahaa tulee vaikka säästöpakettia ei hyväksytäkään. Satavarma juttu.