Ihmettelyketju

  • 6 381 914
  • 38 790
Mikä kumma siinä on kun Ylen futislähetyksissä ei voida näyttää pelin jälkeisiä tunnelmia kentältä?
Sen sijaan lähetys siirtyy studioon jolloin voi ihmetellä Erkka Vitun Lehtolan geelikampausta.
Kuva stadionilta ja ääni studiosta? Liian vaikeeta.
 
Uudessa Veikkaajassa pieni juttu Jani Lajusesta. Jani Lajunen sanoo itse: "Kyllä minäkin kai aika iso ajokoira olen." (185cm/75kg). Olin melko varma, että Lajusen paino on laitettu lehteen väärin, joten tarkistin asian sm-liigan sivuilta. Sivuilla kuitenkin Lajusen painoksi ilmoitetaan 74kg. Ihmetten kovasti: a) Millä mittarilla Lajunen pitää itseään isona ajokoirana ja b) Kuinka ammatikseen jääkiekkoa pelaava pelaaja voi olla 10-15 kiloa alipainoinen ? Lajusen painoindeksi (suuntaa antava?) 21,6 on normaalin painon alarajoilla rivikansalaisilla, mutta entäs urheilijoilla?

Tai sitten itse vaan miellän harhaisesti kiekkoilijat hieman isommiksi.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lukon kannattajat on ihan ihmesakkia. Kauheaa provosointia koko ajan ja muutenkin inisevät sen minkä kerkiää. Nyt suurin osa ei voi sietää sitä, että HIFK:n kannattajat pitävät ennakkoon Janne Lahtea parempana kuin heidän Perttu Lindgreniä. Muutenkin tulee koko ajan tollaista vittuilua ja mitään järkevää keskustelua ei saada aikaiseksi tuolla välieräketjussa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon kannattajat on ihan ihmesakkia. Kauheaa provosointia koko ajan ja muutenkin inisevät sen minkä kerkiää. Nyt suurin osa ei voi sietää sitä, että HIFK:n kannattajat pitävät ennakkoon Janne Lahtea parempana kuin heidän Perttu Lindgreniä. Muutenkin tulee koko ajan tollaista vittuilua ja mitään järkevää keskustelua ei saada aikaiseksi tuolla välieräketjussa.
What?

Jatkoajan yleistämis-poliisista hyvää päivää.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ihmettelen kuinka HIFK:n futisjoukkueen ketjua ei päivitetä useammin "Muu urheilu"-osiossa. Jääkiekkopuolelle kirjoittajia löytyy kuitenkin niin paljon, että luulisi edes joitain kiinnostavan futiksesta kirjoittelu.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen kuinka HIFK:n futisjoukkueen ketjua ei päivitetä useammin "Muu urheilu"-osiossa. Jääkiekkopuolelle kirjoittajia löytyy kuitenkin niin paljon, että luulisi edes joitain kiinnostavan futiksesta kirjoittelu.

Loppujen lopuksi aika harvalla jääkiekko-IFK:n fanilla on sen suurempaa suhdetta futis-IFK:hon ja ne joilla on, kirjoittanevat futis-IFK:n asioista pääosin futisaiheisilla keskustelupalstoilla tai Stadin Kingien keskustelupalstalla.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Ihmettelen, että mikä saa aikuisen miehen pukeutumaan SM-liigan play-off -matsiin Anaheimin pelipaitaan?

Ja tarkemmin sanottuna Teemu Selänteen paitaan. HIFK-Lukko SM-liigan välierämatsi! En löydä nyt aasinsiltaa tästä...
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Ja tarkemmin sanottuna Teemu Selänteen paitaan. HIFK-Lukko SM-liigan välierämatsi! En löydä nyt aasinsiltaa tästä...

Kelpaisiko jääkiekko? Ihmettelen, miksi aikuinen mies ei saisi pukeuta kiekkomatsissa Anaheimin paitaan?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Samaa ihmettelen kuin Secord. Itselläni on jo muutamankin kerran ollut Ilveksen pelissä Penguinsin paita päällä, selässä Malkin ja tätä ei kukaan ole pitänyt mitenkään ihmeellisenä asiana.

Tätä siis ihmettelen nyt.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Kelpaisiko jääkiekko? Ihmettelen, miksi aikuinen mies ei saisi pukeuta kiekkomatsissa Anaheimin paitaan?

Samaa ihmettelen kuin Secord. Itselläni on jo muutamankin kerran ollut Ilveksen pelissä Penguinsin paita päällä, selässä Malkin ja tätä ei kukaan ole pitänyt mitenkään ihmeellisenä asiana.

Tätä siis ihmettelen nyt.

Suokaa anteeki secord ja lake79. Olen erittäin pahoillani, että minä asiaa täällä ihmettelin. Tottakai jokainen saa pitää päällään ihan mistä itse tykkää. Itse ainakin vain ihmettelen, että mitä aikuinen mies sillä tahtoo ilmaista SM-liiga ottelussa, sen lisäksi että hän tietysti tykkää paidasta ja varmaankin myös siitä joukkueesta.
 

Soilworker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Preds
Kukas juhli maaliaan "puhelinluurilla" maaliaan jatkoajalla Lukko-Kalpa ottelusarjassa?
Ketä tuuletti tänään maaliaan "puhelinluuri" kädessä?
Ketkä tappelivat näitä maaleja ennen yllättäen tuomarialueen rajalla heittäen samanaikaisesti hanskat jäähän?
Ja kuinka ollakaan, ovatko herrat pelanneet Kalpassa samaan aikaan?

Eli, vähän mietityttää mistäköhän tossa tuuletuksessa mahtaa olla kyse ja ovatkohan Otto ja Tapio näinkin hyviä kavereita keskenään (vai päinvastoin)...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kukas juhli maaliaan "puhelinluurilla" maaliaan jatkoajalla Lukko-Kalpa ottelusarjassa?
Ketä tuuletti tänään maaliaan "puhelinluuri" kädessä?
Ketkä tappelivat näitä maaleja ennen yllättäen tuomarialueen rajalla heittäen samanaikaisesti hanskat jäähän?
Ja kuinka ollakaan, ovatko herrat pelanneet Kalpassa samaan aikaan?

Eli, vähän mietityttää mistäköhän tossa tuuletuksessa mahtaa olla kyse ja ovatkohan Otto ja Tapio näinkin hyviä kavereita keskenään (vai päinvastoin)...

Kieltämättä erikoista. Ensimmäisenä tulee mieleen Honkaheimolta jotain kuittailua KalPaa kohtaan, mutta tiedä sitten henkilökohtaisuudesta. Alla kuva Laaksosta tilanteessa.

Laittakaa kuva siitä Honkaheimon "puhelimesta". Ei tuo maalikoostevideon perusteella näytä miltään "puhelimeen puhumiselta". Enemmän vaikuttaa Jagr-maiselta käsilippaan -tuuletukselta.
 

Liitteet

  • Laakso.jpg
    Laakso.jpg
    63,4 KB · kertaa luettu: 933
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Laittakaa kuva siitä Honkaheimon "puhelimesta". Ei tuo maalikoostevideon perusteella näytä miltään "puhelimeen puhumiselta". Enemmän vaikuttaa Jagr-maiselta käsilippaan -tuuletukselta.

En nyt kuvaa tuosta osaa/jaksa ottaa, mutta Youtubesta löytyy ottelukooste jossa tuo käsimerkki näkyy selvästi. Tässä linkki: 1. Semifinaaliottelu HIFK - Lukko 30.03.2011

Kyllä tuossa on pikkurilli ja peukalo selvästi erillään eli täysin selvä puhelin-tuuletus. Kyllähän tässä nyt jotain kummallista ja salaperäistä lienee taustalla. Sakkoa vaan varmuuden vuoksi molemmille!
 
Viimeksi muokattu:

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kävin vilkaisemassa Moderaattori -ketjua ja edelleen siellä jotkut purnaat jokaisesta kirjoituskiellosta. Eikö ihmisillä oikeasti ole mitään muuta tekemistä, kuin valittaa ilman palkkaa työtä tekevien moderaattorien toiminnasta? Kaveri soittaa: Moro, lähekkö baariin illalla? JA-kirjoittaja: Emmä taida ehtiä. Jatkoajassa on annettu pelikieltoo väärin perustein, mun pitää väitellä siitä ainakin sunnuntai-iltaan asti.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Ihmettelen, että mikä saa aikuisen miehen pukeutumaan SM-liigan play-off -matsiin Anaheimin pelipaitaan?

Eipä tämä vielä mitään. Meikäläinen nähnyt joskus Turkuhallissa jonkun jantterin kävelevän matsin aikaan Jatkoaika-pelipaita päällä. Mitäs vittua?
 
Minä näin muutama kausi sitten HIFK-JYP ottelussa (herras)miehen pukeutuneena Tapparan Juti-paitaan. Itsekin muuten eilen jostain syystä kiinnitin huomiota tuohon Anaheimin paitaan...
 

Snagari

Jäsen
Selänne heitti edellisyönä 3+2 änärissä, joten oliko se nyt niin ihmeellistä että joku haluaa kunnioittaa vanhaa merimursua laittamalla Selänteen paidan päälle peliin? Mielestäni ei, vaikka matsi nyt sattuikin olemaan HIFK - Lukko.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Mun mielestä aika kapeakatseista ihmetellä jotain Anaheim-paitaa katsomoissa. Lätkärekvisiittaa siinä missä pelaavien joukkueiden nututkin. Enemmän ihmettelen niitä, jotka viitsivät katsoa hokia puvuntakissa ja lohi kaulassa.

Joten aika sama minkä jengin värejä tunnustaa. Pääasia että katsomoissa on väriä ja tunnelmaa. Muistan muutama vuosi sitten kun jossain ulkomailla hiihtoskaboissa yleisön joukossa joku heilutti Suomen lippua. Samaan tankoon oli kiinnitetty Saipan viiri. Aivan huikeaa toimintaa! :)
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kukas juhli maaliaan "puhelinluurilla" maaliaan jatkoajalla Lukko-Kalpa ottelusarjassa?
Ketä tuuletti tänään maaliaan "puhelinluuri" kädessä?
Ketkä tappelivat näitä maaleja ennen yllättäen tuomarialueen rajalla heittäen samanaikaisesti hanskat jäähän?
Ja kuinka ollakaan, ovatko herrat pelanneet Kalpassa samaan aikaan?

Eli, vähän mietityttää mistäköhän tossa tuuletuksessa mahtaa olla kyse ja ovatkohan Otto ja Tapio näinkin hyviä kavereita keskenään (vai päinvastoin)...
KalPallahan oli joku erikoinen "äänestäkää meitä"-kampanja. Salmisella, Pesosella ja Laaksolla oli haastatteluissa puhelinnumero rinnassa (kuulemma kukaan ei vastaa soitettaessa?) ja vastaus aiheesta kysyttäessä oli "äänestäkää meidät jatkoon". Laakson jatkoaikamaalin tuuletus liittyi ihan satavarmasti tuohon. Jostain olin lukevinani, että jollain Lukko-pelaajalla (Honkaheimo?) olisi eilen ollut myös jokin puhelinnumero rinnassaan?

Joko tuo on vittuilua KalPan suuntaan, tai sitten huumorimielessä Lukko jatkaa KalPan pelaajien kampanjaa.


Edit: Tässä vielä kuva jossa Honkaheimon tuuletus näkyy hyvin.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Joko tuo on vittuilua KalPan suuntaan, tai sitten huumorimielessä Lukko jatkaa KalPan pelaajien kampanjaa.


Edit: Tässä vielä kuva jossa Honkaheimon tuuletus näkyy hyvin.
Ihmettelin kovasti jo kolmannessa puolivälierässä Honkaheimon missattua hyvän maalipaikan takatolpalla sitä, että tilanteen jälkeen riitti kovasti hyvähenkistä rupateltavaa Ahosen kanssa ja hauskaakin tuntui olevan. Mistähän siinä oli kyse - vai oliko vaan muuten niin messevää.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Mun mielestä aika kapeakatseista ihmetellä jotain Anaheim-paitaa katsomoissa. Lätkärekvisiittaa siinä missä pelaavien joukkueiden nututkin. Enemmän ihmettelen niitä, jotka viitsivät katsoa hokia puvuntakissa ja lohi kaulassa.

Joten aika sama minkä jengin värejä tunnustaa. Pääasia että katsomoissa on väriä ja tunnelmaa. Muistan muutama vuosi sitten kun jossain ulkomailla hiihtoskaboissa yleisön joukossa joku heilutti Suomen lippua. Samaan tankoon oli kiinnitetty Saipan viiri. Aivan huikeaa toimintaa! :)

Tottahan sinä puhut. Ehkä oma ihmettelyny kumpuaa siitä, että kun itse pidän KalPan huvia, pipoa tai yms. täällä Turussa, niin saa AINA vaan vittulua kuulla siitä!! Eikö sekin ole aika kapeakatseisuutta? Pieni nälviminen on ihan tervettä, mutta ei värin tunnustamisesta haluaisi aina kuulla vittuilua. Ja meidän kohdalla se on aina sitä menneitten muistelua. Ikinä ei oo mitään voitettu, eikä tulla voittamaan, eikä me saatais tehdä yhtään mitään missään - ajattelutapaa kuulee usein.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ihmettelen, että miksei Iltalehti ole vielä tehnyt tästä (Youtube) Tuomo Ruudun taklauksesta juttua. No, nyt kun luette tämän, niin saatte kopioida tämän mainitsematta lähdettä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
oma ihmettelyny kumpuaa siitä, että kun itse pidän KalPan huvia, pipoa tai yms. täällä Turussa, niin saa AINA vaan vittulua kuulla siitä!!

Tyhmää toimintaa alkuasukkailta tai sitten seuran imagossa on jotain vikaa. Itse pidän useinkin tuon kotiseuran mustaoransseja vermeitä (lue: hupparia) päällä täällä pk-seudulla, mutta ainoastaan positiivista palautetta on tullut. Itseasiassa yllättävän usein tulee hyvälle mielelle, kun saa kuulla kannustavaa palautetta tuosta vaatteen riekaleesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös