Ihmettelyketju

  • 6 400 049
  • 38 818

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Eikö kukaan tälle palstalle kirjoittavista ole ollut U2:n keikalla? Vai johtuuko tämä hiljaisuus vain siitä, että kukaan ei uskalla tunnustaa olleensa siellä, koska kyseessähän on ihan "homonörttibändi"

Ja kyllä, olen menossa tänään keikalle, että ei vaan jää epäselväksi.

Olin aikeissa ihmetellä juuri samaa, samoin epäilyin. 5 tuntia menikin ennen kuin tähän vastataan. Olin keikalla eilen ja loistavahan tuo oli!
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Olin aikeissa ihmetellä juuri samaa, samoin epäilyin. 5 tuntia menikin ennen kuin tähän vastataan. Olin keikalla eilen ja loistavahan tuo oli!

Eipä tuo nyt hirveesti vakuuttanut, keskittyis rokkaamiseen ja jättäis balladit ja maailman parantamisen Mikko Kuustoselle.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ihmettelen sairaanhoitajaa, joka kehotti meikäläistä urheilemaan flunssassa. Kuulemma edistää toipumista.

Sairaanhoitajasi on varmaan lukenut tästä:

- Health.com- sivuston mukaan yhdysvaltalaiset asiantuntijat kertovat, että lievän flunssan vaikutuksen alaisena voi urheilla. Joidenkin mukaan se jopa kannattaa, sillä tutkimusten mukaan lievästä flunssasta kärsivä tuntee liikunnan jälkeen olonsa paremmaksi. Tämä on kuitenkin yksilöllistä ja järjen käyttö on sallittua.


Mutta vähän hullultahan tuo kuulostaa. En itse lähtisi kyllä urheilemaan.

Lisäksi ihmettelen sitä, miten olen taas eilen saanut juomisen mitoitettua täsmällee oikein. Ihan sievissä(ei siis siellä paikkakunnalla) mentiin, mutta krapulasta ei tietoakaan. Siis ei yhtään merkkiä siitä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen, miksi keski-ikää lähestyvät ämmät ovat niin ääliöitä. Esimerkki perjantailta U2-konsertista: neljä 40+ naista seisoo jonossa ostamaan kiertuepaitoja. "Päläpäläpälä-hahhahhaa" raikaa ja jono on aikamoinen. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin miettinyt jonossa jo valmiiksi, millaisen paidan aikoo ostaa. Mutta ei, ei nämä tantat. Kun vuoro vihdoin koittaa, tädit alkavat miettiä sopivanlaista kuosia. Sitten kun noin kolmen minuutin mietinnän päästä saadaan paita käsiin, mietitään vähän lisää, näytetään kaverille ja kysytään mielipidettä. Harmikseni kukaan ei kysynyt mun mielipidettä, koska olisin kertonut totuuden siitä, että on moisen hienon paidan raiskaamista pukea se peittämään kyseisten ämmien makkaroita ja että XXXXL olisi ehkä kuitenkin sopivampi, harmi vain ettei niin isoja ole. Parasta oli se, että paidan ompeleet tutkittiin tarkoin ja yllättäen niistä löytyikin "vikaa". Halutaan uusi ja sen jälkeen vieläkin yksi. Onneksi lopulta löytyi tarkat laatukriteerit läpäisevä yksilö ja syntyi kaupat. Aikaa tähän meni yli 20 min. Katsoin nimittäin kellosta, kun menimme jonoon ja kun myöhemmin kävin vessassa jäin oikein odottamaan ja katsomaan kellosta aikaa (tiedän, säälittävää myös minulta), koska ämmät poistuvat jonosta.

Ihmettelen siis sitä, miten ihmiset ihan oikeasti kuvittelevat olevansa maailman napa, kun oma vuoro jonossa koittaa. Se helvetillinen kiire ja jonossa ähkiminen loppuu saman tien, kun itse on vuorossa. Ikäänkuin sinne jonoon ei ketään muuta jäisikään. Ymmärrän, että 30€:n paidan halutaan olevan ehjä. Mutta sitä en ymmärrä, että se syynätään hitaasti ja lähes suurennuslasia apunkäyttäen vailla mitään kiirettä, vaikka takana ihmiset odottavat vuoroaan.

Tämä nyt olisi mennyt myös vitutusketjuunkin, mutta koska vastaavanlaisia tapauksia on ihan päivittäisessä elämässä havaittavissa harva se päivä, pistin tähän ketjuun: ihmettelen ääliöitä.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Monessa tulevaa kautta käsittelevässä kausitopiikissa jotkut kannattajat puolustavat surkeita peli-/pelaajaesityksiä mantralla: Nää on vaan harkkapelejä, kyllä se sitten kun tosipelit alkavat petraantuu.

- Eli vittuillakseen pitävät pelaajat luistelu-/pelitaidon piilossa
- Valmentajat peluuttavat paskaa kiekko vaan vastustajaa hämätäkseen
- Toiset joukkueet/pelaajat ihan vaan ilkeilläkseen yrittävät voittaa/voittavat
- oodotetaan sitten taikasauvan heilahdusta 16.09...

Kunhan ihmettelen oman sunnuntai aamun kunniaksi....
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Monessa tulevaa kautta käsittelevässä kausitopiikissa jotkut kannattajat puolustavat surkeita peli-/pelaajaesityksiä mantralla: Nää on vaan harkkapelejä, kyllä se sitten kun tosipelit alkavat petraantuu.
- - -

Samaa ihmettelen minäkin. Riksman oli taas ihan paska eilen norskeja vastaan ja silti vaan vakuutellaan kuinka hyvä se on tosi peleissä. On ehkä joskus ollut, mutta ei se nyt ja tässä auta.

Ihmettelen myös eilistä tuomari Savolaisen ripitystä Lennulle erätauolle poistuttaessa. Pikkusen kävi kuumana. Jos ei pientä arvostelua kestä, niin vaihtaisi ringetteen.

Ja nyt kun ihmettelemään alettiin, niin miksi IFK roikotti Barlow´ta mukana 13. hyökkääjänä eikä se edes pelannut? Onko IFKoolla äijät jo niin lopussa loukkaantumisten takia?
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Monessa tulevaa kautta käsittelevässä kausitopiikissa jotkut kannattajat puolustavat surkeita peli-/pelaajaesityksiä mantralla: Nää on vaan harkkapelejä, kyllä se sitten kun tosipelit alkavat petraantuu.

Ammattiurheilun suurin täky on pelata jostain panoksesta ja sitä ei ikinä missään harjoitusotteluissa aidosti ole. Pelaajat periaatteessa pelaavat, mutta ihminen on vain sellainen olento, että tiedostaa ettei tuossa oikeasti ole tosi kyseessä. Tosipaikassa taklaukset kovenevat, vauhti lisääntyy sen piirun verran ja pelataan tilanteet nälkäisemmin. Treenipeleissä vasta haetaan kuvioita ja harjoitellaan pelin sisällä. Kokeneempi kaarti tietää pelipaikat turvatuiksi, eikä se taida olla järin suuri salaisuus miten heille nämä treenimatsit ovat aivan täyttä pakkopullaa.

Varsinkin lätkässä noita treenipeleissä menestyviä pistenikkaireita riittää, samoin monta kertaa on nähty miten kauden alussa hyvät treenipelit eivät ole millään tavalla toteutuneet liigapeleissä. Jalkapallossa nuo tuntuvat antavan hieman enemmän suuntaa, pelisysteemin toteuttaminen tuntuu siellä tärkeämmältä.

Sitäpaitsi mitä tästä sen enempää puhumaan. Runkosarjahan taitaa olla pelkkää harjoitusta maaliskuussa alkaville "tosipeleille" ja "kiekkoilijan parhaalle ajalle"? Jännä sarja tämä liiga. Varmaan maailman pisin harjoituskausi.
 

J.Petke

Jäsen
Ihmettelen, että mihin helvettiin 6000€ tienaava kansanedustaja tarvitsee vielä jotain perkeleen taksilippuja?

Jos jotain pitää antaa niin sitten joukkoliikennekortti korkeintaan.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Mä ihmettelen sitä miten jotkut jaksaa jankuttaa päivästä toiseen täällä JA:n palstoilla asioista, jankuti jankuti. Myöskin ihmettelen sitä miten jotkut jaksavat puollustella näitä romanialaisia ja bulgarialaisia kulttuurinrikastuttajia ihan läkähdyksiin asti.
 

Rocco

Jäsen
Ihmettelen painoni pomppoilua. Tänään aamulla vaaka näytti peräti kiloa enemmän kuin eilen aamulla, vaikka eilenkin laskin tarkkaan saamani kalorimäärät ja kalorimäärä ei selvästikään ylittänyt päivän kalorikulutusta. Mistä sitten johtui tällainen, näinkin iso painon nousu vuorokaudessa?

Kroppa on täynnä schaissea ja ureaa. Kunnon tarpeillakäynti poistaa helposti 0,5l nestettä, ja kääminvääntö lähes vastaavan määrän. Kilon verran paino voi heitellä ihan koska vaan, ilman sen kummempaa syytä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysyn, että miten luonnehtisit miesmäisyyttä tai miehisyyttä?

Aloitetaan vaikka siitä, että jo naamasta selviää, ettei kyseessä ole tyttö tai nainen ja elopaino on enemmän kuin 60 kiloa. Mikään salilla ja steroideilla rakennettu monsteri ei tarvitse eikä saakaan olla, mutta esim. joukkueurheilulajeissa hankittu lihasmassa sytyttää.

En voi uskoa tätä: väitätkö sää ihan tosissas, että Justine Bieberin lähes arikoivumainen habitus ei ole tarpeeksi vetävä ja miehekäs sulle?

Oliko tämä se 14-vuotias? Pardon, mutta en ole efebofiili.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mä ihmettelen sitä miten jotkut jaksaa jankuttaa päivästä toiseen täällä JA:n palstoilla asioista, jankuti jankuti. Myöskin ihmettelen sitä miten jotkut jaksavat puollustella näitä romanialaisia ja bulgarialaisia kulttuurinrikastuttajia ihan läkähdyksiin asti.

Tähän näyttää nyt tulevan kuukauden tauko. Rima alitettu vihdoinkin.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Maailman 20 seksikkäintä miestä laitettu järjestykseen ja listalla on mitälie pikkumukuloita. Missä ovat herrat Sean Connery ja Clint Eastwood kysyn minä näin heteromiehenä? On tää maailma vaan ihmeelliseksi mennyt ja aina vaan ihmeellisemmäksi menee.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Voi mehiläisraukkaa. Lennähti jossain vaiheessa parvekkeelleni näemmä. Kuolleelta vaikutti kun tupakilla piipahdin illalla, potkinkin moista ja ajattelin, että siivoanpa moisen sitten aamulla hittoon. No, hiljattain sitten siellä piipahdin ja mokoma yllättäen heräsi kuolleista ja lensi täysin äkkiarvaamatta suoraan kohti nenää oikein semmoisella karisihvosmaisella syöksyllä. Tämmöisestä huomionosoituksesta en toki ollut järin riemuissani ja nyt ei pörriäinen enää syöksähtele.

Mutta mikä on pörriäisen agenda tuossa vaiheessa?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuli tuossa mieleen unet viime yöltä. Ensimmäisessä olin vanhempieni kotona yksin, kun sitten hyökkäsivät natsit ja ryssät yhtäaikaa. Onnistuin pidättelemään molempia yhden miehen sissisodalla hieman Yksin kotona/McGyver-tyyppisillä ratkaisuilla, sekä omalla rynkylläni. Koko ajan oli kuitenkin todella ahdistava tilanne päällä ja jatkuva todella niukin naukin selviäminen.

Lopulta heräsin ja ajattelin, että johan on unet kun natsit ja ryssät hyökkäävät yksin minun kimppuuni.

Sitten nukahdin uudestaan. Tällä kertaa sitten jouduin tanssimaan jotakin vanhojen tanssi/viimeinen pari uunista ulos-tyyppistä tanssia joidenkin tuntemattomien kanssa. Heräsin aivan hiestä märkänä hätääntyneenä kyseisestä unesta.

Eli natsit + ryssät vs puuha-pete ei tunnu missään, mutta tanssit ei ole minun juttu. Ihmettelenkin näitä unia, mistä ihmeestä voi mieli kehitellä tuollaisia?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelenkin näitä unia, mistä ihmeestä voi mieli kehitellä tuollaisia?
Unia sopii ihmetellä. Minä pyörin viime yönä sekalaisen jengin kanssa Helsingissä ja etsittiin paikkaa jollekin teatteriesitykselle. Esityksestä tai muusta ei mitään hajua, asteen verran omituisempaa on se, että muut olivat liikkeellä polkupyörällä, mutta mulla oli (ajo)käytössä lätkämaila. Uni loppui siihen, kun Sturenkadulla olisin halunnut veivalla ja lämäillä, mutta en löytänyt kiekkoa mistään.

En meinaa edes yrittää selvittää mistä tuollainen voi johtua.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Unia sopii ihmetellä.


En meinaa edes yrittää selvittää mistä tuollainen voi johtua.

Löysin tuosta jonkin duunikaverin mikä näistä tietää. Venäläiset tietää kuulemma jotakin hilpeätä juopottelua, iloisuutta. Lähes kaikki sotaan liittyvä olikin sitten jotakin pahaa. Tanssiminen oli jotakin positiivista vain, poislukien avioon menemistä..

Ratsastitko sillä lätkämailalla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös