Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Joskus sitä ihmettelee yhden tunnin tapahtumiaan. Sitä tulee töistä vähän väsyneenä, 22 tuntia tähän mennessä tälle viikolle ja laittaa pizzan uuniin, kun ei ole vaimoa tai vastaavaa au pairia, joka olisi ruuan valmiiksi laitellut. Siinähän sitä pizzan lämpiämistä odotellessani nukahdin noin 50 minuutiksi. Jännän savuisa kämppä, kah. Pizza muistutti lähinnä jääkiekkoa, niin väriltään kuin myöskin kooltaan. Lättysyöttö jäi antamatta. Ronkelihan en ole mutta nyt kyllä heitin pizzan roskiin ja lähdin pelaamaan jalkapallopeliä saman tien, sillä olin nukkua senkin tapahtuman ohi. Savut silmissä ja nälkäisenä astelin ulos kämpästäni ja yhtäkkiä kättäni alkoi polttaa. Naapurini oli nakannut tupakkansa nurkan takaa ulos ja se natsa osui tulipää edellä käsivarteeni. Mikäpä minä olen siihen mitään sanomaan, kohti peliä vain ja autolleni ensin. Pelissä pelastin maalin maaliviivalta (kurotin jalkani pallon eteen, josta pallo osui suoraan naamaani, josta pallo meni päädyn yli) mutta siinä tilanteessa takareiteni kramppasi. Vaihtomiehiä ei ollut, niin pelasin sen lopun 40 minuuttiakin siinä sitten. Yhdellä jalallakin voi näemmä juosta.
Nyt sitten olen savuisessa kämpässäni takareisi krampissa ja tupakan aiheuttama pieni kipu käsivarressa.
Onhan nuita parempiakin päiviä vissiin ollut. Perjantai 13. päivä on vasta kolmen päivän päästä, mitähän sitä sitten.
Niin, se pelihän me tietenkin hävittiin.
Nyt sitten olen savuisessa kämpässäni takareisi krampissa ja tupakan aiheuttama pieni kipu käsivarressa.
Onhan nuita parempiakin päiviä vissiin ollut. Perjantai 13. päivä on vasta kolmen päivän päästä, mitähän sitä sitten.
Niin, se pelihän me tietenkin hävittiin.