Ihmetyttää, kun normihuonekaluliikkeistä on niin vaikeata löytää työtuolia.
Tuo on kyllä tosiaan mielenkiintoista että sellaisia keskihintaisia työtuoleja on nykyisin helvetin vaikea löytää. Tai sitten lähdetään ostamaan Martelalta 600 euron tuoli.
Kunnollisia työtuoleja kannattaa käydä etsimässä paikoista, joissa myydään käytettyjä sellaisia. Ja tarkoitan nimenomaan työtuoleja, enkä mitään wannabe-juttuja joita näkee anttiloissa, sotkissa ja vastaavissa. Martelaa tai Kinnarpsia löytyy helposti hintaluokassa 200-300 euroa. Ja yleensä nuo hinnat ovat vielä tingattavissa.
Miten voikin olla niin vaikeaa niin monille käyttää oikein tuota palstan lainaustoimintoa, ihmeellistä.Eikö olekkin.
Ihmettelen, miten Atlantalla on vasta tänään eri GM kuin se millä 10 vuotta sitten aloitettiin. Kun sen 10 vuoden aikana ollaan jopa kerran päästy playoffeihin. Voittoja pleijareista ei sentään olla otettu.
Pääasiassa tämä viesti oli tarkoitettu tuohon mukahauskuutteluun.
Ny mää olen aivan valtavan yllättyny, että ihmettelyyni tuli tommottinen vastaus. Aivan valtavan yllättyny.Eikö olekkin.
Ny mää olen aivan valtavan yllättyny, että ihmettelyyni tuli tommottinen vastaus. Aivan valtavan yllättyny.
Ihmetyttää Nordea-pankin toiminta.
Omalta isältäni ei myöskään jäänyt kuin velkaa ja ihan joka suuntaan.
Perukirjoituksen yhteydessä jokaiselle velkojalle toimitettiin tieto kuolinpesän varattomuudesta ja samalla velkojia pyydettiin myös allekirjoittamaan saatekirje, jossa he myönsivät saaneensa selvityksen kuolinpesän varattomuudesta eikä heillä täten ollut vaateita kuolinpesää kohtaan.
Nyt minua ihmetyttää myös tuo Nordean toiminta sillä minä teetin kyseisen perukirjoituksen Nordean lakimiehellä.
Jep, velkoja oli myös muualle ja myös muihin pankkeihin. Muut pankit noteerasivat tuon perunkirjoituksen varattomuuden, Nordea myös, mutta silti he haluavat tuon rahan. Ei voi ymmärtää.
Jep, velkoja oli myös muualle ja myös muihin pankkeihin. Muut pankit noteerasivat tuon perunkirjoituksen varattomuuden, Nordea myös, mutta silti he haluavat tuon rahan. Ei voi ymmärtää.
Turvavyön käyttö on meikäläiselle kyllä sellainen ikuisen ihmettelyn aihe. Tai tarkemmin sanottuna se, etteivät kaikki sitä käytä. Joka kerta, kun tiedotusvälineissä julkistetaan jotain tutkimustuloksia turvavyön käyttäjien määrästä, jaksan oudoksua sitä, miten moni ilmoittaa, että ei käytä turvavyötä. Joskus lapsena, kun olin ehkä hitusen tyhmempi kuin nyt, saatoin marmattaa vanhemmilleni siitä, miten turvavyö kiristää tms. turhanpäiväistä kitinää, mutta silti pidin vyön kiinnitettynä. Aikuisiällä, en edelleenkään järin fiksuna ihmisenä, pidän aina turvavyön kiinni, enkä edes suostuisi sellaisen auton kyytiin, jossa ei ole turvavöitä kaikille (tai jossa joku ei suostuisi pitämään vyötä kiinni).Ennen kun oli auto mikä ei ollut niin "hai tek" laatua niin tuli aina jostain ihmeen syystä ajeltua mökkiteillä ilman vyötä. Sitten heti kun tultiin sivistyksen pariin eli isommille teille niin sitten vasta vyö kiinni. En ole vieläkään ymmärtänyt tuota.
Itse en mitenkään pysty käsittämään, että miksi kuolleen henkilön ainoan täysi-ikäisen tyttären pitäisi maksaa isänsä ryyppyvelkoja, velkoja joita hän ei koskaan taannut.
Ei kai nyt tämä voi pitää paikkansa millään? Ei perillisillä ole mitään velvoitteita vainajan velkoja kohtaan, jos pesän varat eivät riitä. Jos tällainen on, niin monikaan ei siitä tiedä. Ja em. tapauksessa nordean perunkirjoittaja voisi "unohtaa" mainita tästä asiasta, jotta saisivat sitten periä velkaa.Muistaakseni tuosta pitää erikseen tietyn ajan (kuukausi? kolme kuukautta?) kuluessa ilmoittaa kuolinpesälle, ettei aio ottaa velkoja vastaan. Muussa tapauksessa ne voivat tulla perillisen maksettaviksi. Tai näin ainakin muistelen.
Yhtälössä naiset & shoppailu ei ole mitään normaalia. Aina ollut täysin käsittämätöntä toimintaa ainakin mulle.Onko normaalia ostaa kenkiä, farkkuja ja paitoja kalliimpi RAHAPUSSI/LOMPAKKO?
Yhtälössä naiset & shoppailu ei ole mitään normaalia.
Turvavyön käyttö on meikäläiselle kyllä sellainen ikuisen ihmettelyn aihe. Tai tarkemmin sanottuna se, etteivät kaikki sitä käytä.
Onko vierasvoitto-käsite kadonnut kokonaan kielestämme, kun playoff-ketjuissa runkataan vain jotain big stealia?