Monesti porukka menee mökille tai muualle bileisiin, joku päättää ottaa aina mukaan SingStarin. Sitten sitä lauletaan yhdessä. Mutta minä en laula, ja yhtäkkiä olen tylsä ja ikävä ihminen. Mitä v*ttua?
Monesti porukka menee mökille tai muualle bileisiin, joku päättää ottaa aina mukaan SingStarin. Sitten sitä lauletaan yhdessä. Mutta minä en laula, ja yhtäkkiä olen tylsä ja ikävä ihminen. Mitä v*ttua?
Ihan sama on kun menemme työkavereiden kanssa baariin ja sieltä vielä yökerhoon. Ja minähän kun en halua tanssia. En osaa enkä halua. Niin johan olen niin tylsä kun juon mieluummin olutta JA arvostelen kun ihmiset joraa tyhmän näköisinä.Monesti porukka menee mökille tai muualle bileisiin, joku päättää ottaa aina mukaan SingStarin. Sitten sitä lauletaan yhdessä. Mutta minä en laula, ja yhtäkkiä olen tylsä ja ikävä ihminen. Mitä v*ttua?
Koska sitten niillä meuhkaajilla on tylsää, ja koko porukan on pakko lähteä yökerhoon, jossa ei ole mitään muuta tekemistä kuin tanssia, eli omalla kohdallani juoda kaljaa.Miksi ei vaan voidan istua ja höpistä mukavia, eikä suorittaa jatkuvasti?
IS Veikkaajassa kerrottiin Tiger Woodsin yrittävän nousta otsikoihin sillä, minkä osaa parhaiten. Ihmettelenkin nyt, että eikö Tigerinkin kannattaisi alkaa keskittyä golfaamiseen?
Ihmettelen millaista kokemusta sinulla on siitä minkä Tiger osaa parhaiten ja ovatko ne omakohtaisia? Pystyyköhän niitä edes kertomaan tällä palstalla.
KalPa-HPK -ketju 0 vastausta 266 lukukertaa
JYP-TPS -ketju 59 vastausta 2.893 lukukertaa
Eikö KalPa-HPK -ottelupari kiinnosta ihmisiä? Onko JYP-TPS -akselilla edelleen selvittämättömiä asioita viime keväältä? Mistä tässä on kyse?
Kieltämättä hauska huomio. Tuossa JYP-TPS -ketjussa toki lähdettiin nopean vilkaisun perusteella ihan perinteisellä volttilähdöllä rakentamaan hyvää ja varmasti värikästä pleijariketjua, mutta ei silti koko hommaa selitä. Ehkä Kuopiossa ja Hämeenlinnassa vaan mennään aikaisemmin nukkumaan.
Tosin henkilökohtainen mielipiteeni on se, että tuo 0 vastausta on parempi kuin sivutolkulla pelkkää vittuilua. Pieni kuittailu on ok, mutta nyt nähty meno ei suuremmin sytytä.
Ihmettelen, että mitähän helvettiä tässä pätkässä oikein tapahtuu? Kieltä en osaa, joten en tiedä mistä laulaa lurittelevat, mutta koreografia on... noh, häiritsevää.
Linkki siis youtubeen, videoon otsikolla "Creepy Pedo Singer". Toivottavasti tuossa on jotain hauskaa, joka kielimuurin takia menee vaan ohi.
Ihmettelen, että mitähän helvettiä tässä pätkässä oikein tapahtuu? Kieltä en osaa, joten en tiedä mistä laulaa lurittelevat, mutta koreografia on... noh, häiritsevää.
Linkki siis youtubeen, videoon otsikolla "Creepy Pedo Singer". Toivottavasti tuossa on jotain hauskaa, joka kielimuurin takia menee vaan ohi.
Tuosta tuli heti mieleen tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=G0qrBZkVIWU
eli Ulla Tapanisen Pedari-humppa.
Ei ole kokemusta Tiikerin petitaidoista, mutta jonkunlaista näyttöä on siitä, että Tiger osaa pokata naisia.
- - -
Ihmettelen millaista kokemusta sinulla on siitä minkä Tiger osaa parhaiten ja ovatko ne omakohtaisia? Pystyyköhän niitä edes kertomaan tällä palstalla.