Onko Saku ja Teemu todella NHL:n paras parivaljakko? Tämä tulee mieleen, kun lukee Jalosen ja tänään Rantasen juttuja.
komppaan tätä että ovat. Jutussahan kerrottiin tuosta syntyneestä maalista ja siitä kuinka Koivu löysi Selänteen takatolpalta kuten tuhansia kertoja aikaisimmenkin. Kysyn vain että mikä muu parivaljakko on ylipäätään tehnyt tuhansia maaleja kuin Koivu-Selänne ovat pelkästään tuolla yhdellä kuviolla?!!
Ihmettelen pientä pohjoismaata jonka pääministeri saa itse päättää onko korruptio ja valehtelu syy erota vai ei.
Minä ihmettelen että minkä takia ja kenen siihen pitäisi puuttua?Ja toinen ihmettelynaihe on, että miksei mikään taho puutu tähän jatkuvaan alennus-/varastontyhjennysmyyntiin?
Minä ihmettelen että minkä takia ja kenen siihen pitäisi puuttua?
Käsittääkseni alennusmyyntiä ei saisi olla ympärivuoden. Liikehän päättää itse tuotteidensa hinnan, mutta mainostaminen puoleen hintaan myymisellä ja alennusmyynnillä ei ole jatkuvasti sallittua.
Näinhän tuo on. Alennusmyyntien jatkuessa pitkään on alennetut hinnat käsitettävä normaalina hintatasona, ja kyseisen hintatason mainostaminen alennettuna ei ole sallittua.Käsittääkseni alennusmyyntiä ei saisi olla ympärivuoden. Liikehän päättää itse tuotteidensa hinnan, mutta mainostaminen puoleen hintaan myymisellä ja alennusmyynnillä ei ole jatkuvasti sallittua.
Eihän sieltä ole kannettu kuin Vennamo, jonka rikos oli vaatia rötöstelijöiden ja kusettajien päitä vadille. Niin, ja Komsi joka nukkui. Ne on kai olleet kansanedustuslaitoksemme pahimmat syntiset sitten.Ne pitäisi kantaa pihalle eduskuntatalosta.
Puhumattakaan Toni Halmeesta. Voi vittu että sapetti kuulla lihamöykyn äänimäärä taannoisissa vaaleissa. Tämä kansa äänestäisi varmaan NykäsMasan ja Tuxunkin eduskuntaan, jos pölhökustaat asettuisivat ehdolle.Muistanette tapaus Juhantalon. Tuomio valtakunnanoikeudessa, ja seuraavissa vaaleissa murskaavalla äänivyöryllä läpi. Se kertoo jotain Kepuleista, Suomesta ja koko poliittisesta järjestelmästämme.
Näiden kahden pitäisi tehdä lapsi keskenään. Sen voisimme äänestää Jumalaksi.Tämä kansa äänestäisi varmaan NykäsMasan ja Tuxunkin eduskuntaan, jos pölhökustaat asettuisivat ehdolle.
Ihmettelen miksi helvetissä juon näin paljon limsaa?? En ole koskaan ollut mikään älytön limsan kuluttaja, mutta nyt sitä menee aivan saatanasti. Aloin oikeastaan vasta äsken ajatella asiaa, kun kävin ostamassa kurkkupastilleja ja LIMSAA.
Toiseksi ihmettelen miksi kaikki tän naapuroston pikkupojat juttelee mulle. Viimeksi äsken yksi poju juoksi mun perään ilmoittaen että "saa menna kavereilleen, koska on ollut kiltti". Tokaisin että "aina on parempi olla kiltti..."poju vastasi: "niin, mun kaveri heitti kiven ikkunaan ja nyt se on viikon arestissa, aika pitkä aika. Oonko mä niin tavattoman cool, että kaikki pikkupojat juoksee mun perässä ja moikkailee ihan kuin tunnettaisiin?
Ihmettelen miksi helvetissä juon näin paljon limsaa?? En ole koskaan ollut mikään älytön limsan kuluttaja, mutta nyt sitä menee aivan saatanasti. Aloin oikeastaan vasta äsken ajatella asiaa, kun kävin ostamassa kurkkupastilleja ja LIMSAA.
Oonko mä niin tavattoman cool, että kaikki pikkupojat juoksee mun perässä ja moikkailee ihan kuin tunnettaisiin?
.
Toiseksi ihmettelen miksi kaikki tän naapuroston pikkupojat juttelee mulle. Viimeksi äsken yksi poju juoksi mun perään ilmoittaen että "saa menna kavereilleen, koska on ollut kiltti". Tokaisin että "aina on parempi olla kiltti..."poju vastasi: "niin, mun kaveri heitti kiven ikkunaan ja nyt se on viikon arestissa, aika pitkä aika. Oonko mä niin tavattoman cool, että kaikki pikkupojat juoksee mun perässä ja moikkailee ihan kuin tunnettaisiin?
Ettet vaan oo kiinteistönhoitaja ja kulje puhallin selässä. Ainakin itse kun sitä ammattia harrastin niin olin koko kylän pikkupoikien suosikki, aina löyty juttuseuraa ku puhallin selässä käveli. Se oli ainut kerta ku mää oon ollut suosittu kun puhallin selässä päiväkodin pihan ohi kävelin, sitten tuli ne vitun palomiehet...
Käytitkö muuten puhallinta?