Ihmettelyketju

  • 6 394 010
  • 38 807

tutzba

Jäsen
Tämän päivän Aamulehdessä oli juttua 16-vuotiaalle tamperelaistytölle järjestetyistä synttäribileistä, jotka tytön vanhemmat siis pystyttivät. Ihan kiva idea juhlistaa synttäreitä kavereiden kanssa, mutta kun bileet pidettiin Love Hotel -yökerhossa ja hintaa juhlille tuli 4000 euroa.

Pappa betalar, mutta jotain järkeä tähänkin. Ei kai amerikkalaista Sweet 16 -tyyliä tarvitse tänne tuoda, eihän 16-vuotias mikään aikuinen vielä ole.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Onko Saku ja Teemu todella NHL:n paras parivaljakko? Tämä tulee mieleen, kun lukee Jalosen ja tänään Rantasen juttuja.

Onhan he. Yhdessä on kyykytetty MM-kisoissa suurmaita, Slovenioita ja Jaappaneita ja mitä niitä onkaan. Tämä riittää todisteeksi siitä että NHL-jäillä sama tahti jatkuu, kaksoisvoitto pistepörssissä on varma.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
komppaan tätä että ovat. Jutussahan kerrottiin tuosta syntyneestä maalista ja siitä kuinka Koivu löysi Selänteen takatolpalta kuten tuhansia kertoja aikaisimmenkin. Kysyn vain että mikä muu parivaljakko on ylipäätään tehnyt tuhansia maaleja kuin Koivu-Selänne ovat pelkästään tuolla yhdellä kuviolla?!!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
komppaan tätä että ovat. Jutussahan kerrottiin tuosta syntyneestä maalista ja siitä kuinka Koivu löysi Selänteen takatolpalta kuten tuhansia kertoja aikaisimmenkin. Kysyn vain että mikä muu parivaljakko on ylipäätään tehnyt tuhansia maaleja kuin Koivu-Selänne ovat pelkästään tuolla yhdellä kuviolla?!!

Minä puolestani kysyn kuinka voi olla mahdollista ettei vieläkään ole keksitty lääkettä tähän tuhansia kertoja aiemmin tapahtuneeseen kuvioon? Eikö puolustajat löydä Selännettä takatolpalta, onko se tolpan takana piilossa ja tulee tekemään maalin kun silmä välttää?
 

Kawalski

Jäsen
Suosikkijoukkue
pesäkissat
Ihmettelen pientä pohjoismaata jonka pääministeri saa itse päättää onko korruptio ja valehtelu syy erota vai ei.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ihmettelen pientä pohjoismaata jonka pääministeri saa itse päättää onko korruptio ja valehtelu syy erota vai ei.

Minä en ihmettele. Jokaisessa sivistysmaassa, paitsi täällä, ministerit jättävät eroanomuksen heti kun jotain isoa on tapahtunut (vaikka ei olisi heidän syytäkään mutta kuuluu vastuualueelle).
Ei, ei täällä. Täällä se vain on meriittiä politiikolle kun rötöstellään ja ollan kuin pellossa.
Ne pitäisi kantaa pihalle eduskuntatalosta.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten pitkään yritys voi myydä tuotteitaan "alle tukkuhintojen", mikä tarkoittanee, että alle hankintahinnan? Tampereella eräs yritys myy jatkuvasti varastoaan tyhjäksi 40-50 %:n alennuksella ja mainostaa myyvänsä alle tukkuhinnan. Jostain muista kuulleeni, että kyseisen puljun omistaja ajelee Ferrarilla tai siihen verrattavalla urheiluautolla, joten tuskin yritys ainakaan paljoa persnettoa tekee?

Ja toinen ihmettelynaihe on, että miksei mikään taho puutu tähän jatkuvaan alennus-/varastontyhjennysmyyntiin?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ja toinen ihmettelynaihe on, että miksei mikään taho puutu tähän jatkuvaan alennus-/varastontyhjennysmyyntiin?
Minä ihmettelen että minkä takia ja kenen siihen pitäisi puuttua?
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä ihmettelen että minkä takia ja kenen siihen pitäisi puuttua?

Käsittääkseni alennusmyyntiä ei saisi olla ympärivuoden. Liikehän päättää itse tuotteidensa hinnan, mutta mainostaminen puoleen hintaan myymisellä ja alennusmyynnillä ei ole jatkuvasti sallittua.
 

d2uce

Jäsen
Käsittääkseni alennusmyyntiä ei saisi olla ympärivuoden. Liikehän päättää itse tuotteidensa hinnan, mutta mainostaminen puoleen hintaan myymisellä ja alennusmyynnillä ei ole jatkuvasti sallittua.

Huonekaluliike Maskullehan tuli hiljattain noottia tästä, kun oli alennusmyynnit jatkuneet jo vaikka kuinka ja kauan.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Käsittääkseni alennusmyyntiä ei saisi olla ympärivuoden. Liikehän päättää itse tuotteidensa hinnan, mutta mainostaminen puoleen hintaan myymisellä ja alennusmyynnillä ei ole jatkuvasti sallittua.
Näinhän tuo on. Alennusmyyntien jatkuessa pitkään on alennetut hinnat käsitettävä normaalina hintatasona, ja kyseisen hintatason mainostaminen alennettuna ei ole sallittua.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää erittäin suuresti kuka oikein kuuntelee radiosta niitä lapsellisia puhejuttuja. Mä en ole koskaan niitä sen kummemmin kuunnellut, mutta tänään varmaan viiden vuoden tauon jälkeen kuuntelin autossa hetkisen, ja olin kyllä aivan äimän käkenä miten lapsellista juttua ne aikuiset ihmiset siellä oikein höpöttelee. Telkkaristakin katsoin tossa noin neljä päivää sitten parin vuoden tauon jälkeen uutiset, ja niitäkin hieman ihmettelen. Eikö ihmiset tajua että puolet niistä aiheista on väkisin väännettyä lähestulkoon hömppää, eikä pelkästään se loppukevennys. Tollona vaan juntit tuijottelee suu auki ruutua kuin mitkäkin riivatut saamari sentään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ne pitäisi kantaa pihalle eduskuntatalosta.
Eihän sieltä ole kannettu kuin Vennamo, jonka rikos oli vaatia rötöstelijöiden ja kusettajien päitä vadille. Niin, ja Komsi joka nukkui. Ne on kai olleet kansanedustuslaitoksemme pahimmat syntiset sitten.

Muistanette tapaus Juhantalon. Tuomio valtakunnanoikeudessa, ja seuraavissa vaaleissa murskaavalla äänivyöryllä läpi. Se kertoo jotain Kepuleista, Suomesta ja koko poliittisesta järjestelmästämme.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistanette tapaus Juhantalon. Tuomio valtakunnanoikeudessa, ja seuraavissa vaaleissa murskaavalla äänivyöryllä läpi. Se kertoo jotain Kepuleista, Suomesta ja koko poliittisesta järjestelmästämme.
Puhumattakaan Toni Halmeesta. Voi vittu että sapetti kuulla lihamöykyn äänimäärä taannoisissa vaaleissa. Tämä kansa äänestäisi varmaan NykäsMasan ja Tuxunkin eduskuntaan, jos pölhökustaat asettuisivat ehdolle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä kansa äänestäisi varmaan NykäsMasan ja Tuxunkin eduskuntaan, jos pölhökustaat asettuisivat ehdolle.
Näiden kahden pitäisi tehdä lapsi keskenään. Sen voisimme äänestää Jumalaksi.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Miksi Niilin Hanhet-video pitää linkittää päivittäin johonkin ketjuun? Miksi Naisia jotka saavat jalat alta-ketju täyttyy toinen toistaan tavallisemman näköisistä suomalaisista naisista? Miksi Super-Saken-pisteet kaudella 08-09-ketju on edelleen auki? Miksi edes piittaan näistä asioista?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmettelen miksi helvetissä juon näin paljon limsaa?? En ole koskaan ollut mikään älytön limsan kuluttaja, mutta nyt sitä menee aivan saatanasti. Aloin oikeastaan vasta äsken ajatella asiaa, kun kävin ostamassa kurkkupastilleja ja LIMSAA.

Toiseksi ihmettelen miksi kaikki tän naapuroston pikkupojat juttelee mulle. Viimeksi äsken yksi poju juoksi mun perään ilmoittaen että "saa menna kavereilleen, koska on ollut kiltti". Tokaisin että "aina on parempi olla kiltti..."poju vastasi: "niin, mun kaveri heitti kiven ikkunaan ja nyt se on viikon arestissa, aika pitkä aika. Oonko mä niin tavattoman cool, että kaikki pikkupojat juoksee mun perässä ja moikkailee ihan kuin tunnettaisiin?
 

el marina

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihmettelen miksi helvetissä juon näin paljon limsaa?? En ole koskaan ollut mikään älytön limsan kuluttaja, mutta nyt sitä menee aivan saatanasti. Aloin oikeastaan vasta äsken ajatella asiaa, kun kävin ostamassa kurkkupastilleja ja LIMSAA.

Toiseksi ihmettelen miksi kaikki tän naapuroston pikkupojat juttelee mulle. Viimeksi äsken yksi poju juoksi mun perään ilmoittaen että "saa menna kavereilleen, koska on ollut kiltti". Tokaisin että "aina on parempi olla kiltti..."poju vastasi: "niin, mun kaveri heitti kiven ikkunaan ja nyt se on viikon arestissa, aika pitkä aika. Oonko mä niin tavattoman cool, että kaikki pikkupojat juoksee mun perässä ja moikkailee ihan kuin tunnettaisiin?

Ihmettelen että onko mulla sittenki ennen tuntematon kaksoisveli, niin täydellisesti itseeni sopivat nuo sinun ihmetykset.
 

J.Petke

Jäsen
Ihmettelen miksi helvetissä juon näin paljon limsaa?? En ole koskaan ollut mikään älytön limsan kuluttaja, mutta nyt sitä menee aivan saatanasti. Aloin oikeastaan vasta äsken ajatella asiaa, kun kävin ostamassa kurkkupastilleja ja LIMSAA.

Oletko koukussa hiilihappoihin? Itse ainakin tunnustan, että olen jokseenkin koukussa hiilihapollisiin juomiin. Ratkaisen ongelmaa sillä, että ostin tuon Sodastream-laitteen jolla voi hiilihapottaa ihan tavallista vettä niin limsojen kulutus laski yli puolella. On terveellisempää ja halvempaa.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Oonko mä niin tavattoman cool, että kaikki pikkupojat juoksee mun perässä ja moikkailee ihan kuin tunnettaisiin?

No ei kai tuo ihme ole, jos kuljeskelet limpparit ja karkkipussit kädessä pitkin pihoja. Aina niillä pikkupojilla on metkut mielessä, pidä varas...
 
Viimeksi muokattu:

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
.
Toiseksi ihmettelen miksi kaikki tän naapuroston pikkupojat juttelee mulle. Viimeksi äsken yksi poju juoksi mun perään ilmoittaen että "saa menna kavereilleen, koska on ollut kiltti". Tokaisin että "aina on parempi olla kiltti..."poju vastasi: "niin, mun kaveri heitti kiven ikkunaan ja nyt se on viikon arestissa, aika pitkä aika. Oonko mä niin tavattoman cool, että kaikki pikkupojat juoksee mun perässä ja moikkailee ihan kuin tunnettaisiin?

Ettet vaan oo kiinteistönhoitaja ja kulje puhallin selässä. Ainakin itse kun sitä ammattia harrastin niin olin koko kylän pikkupoikien suosikki, aina löyty juttuseuraa ku puhallin selässä käveli. Se oli ainut kerta ku mää oon ollut suosittu kun puhallin selässä päiväkodin pihan ohi kävelin, sitten tuli ne vitun palomiehet...
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Ettet vaan oo kiinteistönhoitaja ja kulje puhallin selässä. Ainakin itse kun sitä ammattia harrastin niin olin koko kylän pikkupoikien suosikki, aina löyty juttuseuraa ku puhallin selässä käveli. Se oli ainut kerta ku mää oon ollut suosittu kun puhallin selässä päiväkodin pihan ohi kävelin, sitten tuli ne vitun palomiehet...

Käytitkö muuten puhallinta?

Ihmettetelen itseäni ja omaa saamattomuuttani (joo myös makuuhuoneessa)? Töissä on kiva olla ja tehdä niitä, mutta jotenkin aina aamuisin vituttaa lähteä duuniin. Onkohan se jo syysmasennus mikä koputtelee olkapäälle vai mitä häh.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen miksi helvetissä juon näin paljon limsaa?? En ole koskaan ollut mikään älytön limsan kuluttaja, mutta nyt sitä menee aivan saatanasti. Aloin oikeastaan vasta äsken ajatella asiaa, kun kävin ostamassa kurkkupastilleja ja LIMSAA.

Nimimerkkisi sai juuri selityksen :) Mutta asiaan - oletko tutkituttanut veren sokeria koskaan? Muistelen yhden lukioaikaiselle kaverille käyneen noin ennen kuin diagnosoitiin diabetes.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös