Ihmettelyketju

  • 6 388 745
  • 38 805

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Siis häh? Kysessä siis lumenaurausfirma, joka uhkaa kaatua - koska viime vuonna satoi lunta.

Ovat joutuneet tekemään työtä jota ilmeisesti eivät ole odottaneet joutuvansa tekemään eivätkä ole saaneet siitä mitään korvausta. Eli ilmeisesti lunta on tullut enemmän mitä yleensä. Vai tuleeko Viron puolella lunta yleensä ollenkaan aurattavaksi asti? AS Tehohan on vissiin alunperin jätehuoltoon erikoistunut yritys, joka tuli Suomenkin talvihoitomarkkinoille ei niin kovin hyvillä seurauksilla. Eli oletettavasti talvihoidosta ei kauheasti firmassa osaamista ole eikä varsinkaan Suomen oloissa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kissan nukkumaanmenorituaali ihmetyttää. Tai nukkuuhan tuo kissamaiseen tyyliin aika reippaasti ja milloin missäkin. Mutta tämä kun itse menee maate, menee tovi ja se tulee pääpuolelta sänkyyn, kävelee nukkujien välistä minun jalkopäähän missä vähän aikaa ihmetellään ja sitten hypätään tuoliin maate. Sängyssäkin se saa nukkua kunhan osaa käyttäytyä, silloinkin aina minun jaloissa että sitä saa väistellä ettei kovin pahoin potki. Eikö sitä voisi yhtään helpommin tehdä, mennä suoraan sinne tuolille tai tulla jalkopäästä sänkyyn nukkumaan. Ota noista selvää.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jalkapallofanit luopuvat kausikorteistaan Englannissa.

Tuo nyt ei näinä epävakaan talouden päivinä jaksa ihmetyttää. On kuitenkin piristävää huomata, että ainakin yhden valioliigajoukkueen kannattajat ovat kaikki pitämässä kortistaan kiinni. Tai sitten tilastoinnissa on sattunut pieni virhe.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ruususen intiimit kuvat Vanhasesta varastettiin

"Varkaat olivat tyhjentäneet Niko Kurosen asunnon. Mukaan lähti myös kamera.

- Poliisien ilmeet olivat näkemisen arvoiset, kun he kuulivat, että kamerassa on muun muassa intiimejä kuvia pääministeri Matti Vanhasesta, Susan ruusunen kertoo Seiskalle."

Siis intiimejä kuvia Matti Vanhasesta oli Susan Ruususen pojan kamerassa. Miksiköhän? Tai ei, en halua tietää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei voi kuin ihmetellä suomalaisten makua juontajien ja TV-kasvojen suhteen. Vappu Pimiä valitaan parhaaksi naisesiintyjäksi ja hänet palkataan suurin piirtein joka toisen viihdeohjelman juontajaksi, viimeisimpänä Tanssii Tähtien Kanssa. Ja kyseessä on siis juontaja joka ei saa yhtään selväjärkistä lausetta ulos suustaan änkyttämättä. Käsittämätöntä.

Ja jos on Vappu Pimiä joka toisessa ohjelmassa mukana niin sen toisen puolen täyttää sitten ehkä TV-historian ärsyttävin TV-kasvo Janne Kataja. Katsokaapa vaikka MTV3:n viihdeohjelmien ennakkopuffeja niin perkele lähes jokaisessa näkyy jossain välissä Katajan lärvi! Jos ei ole juontajana niin sitten on ihan varmasti vieraana.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
IS: "Riittä Väisänen vaatii esityskieltoa: Intiimipaljastus liikaa tv:ssä"

Siellä hän kommentoi näin: "Ajattelin, että mikä minulle tuli. Menin suoraan sairaalaan. Minulle oli keskenmeno tulossa, kertoo Väisänen ohjelmassa Iltalehden mukaan."

"Kuultuaan, että kyseinen kertomus aiotaan näyttää tänään myös televisiossa, kertoi Väisänen Iltalehdelle, että ohjelmantekijöiden kanssa oli nimenomaan sovittu, ettei ko asiaa esitettäisi."

"- Se on äärettömän intiimi asia, perustelee Väisänen."


Siis MVNT? Miksi puhua äärettömän intiimeistä asioista, silloin kun on TV-väki paikalla...
 

Pub_Winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis ei voi kuin ihmetellä minkä vitun takia auto täytyy jättää käyntiin ja miksi se lapsi on siellä autossa?? Jonkunmoinen muistutus äidillekin olisi paikallaan!

SK:n nettisivuilla

Itse näin tänään info-kirjakaupan edessä kaksosrattaat ja niissä noin alle 3-vuotiaat lapset kahdestaan!! ja äiti/isi/mummo tai joku muu kirjakaupassa?? aleostoksilla, järjen riemuvoitto tämäkin!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko tosiaan näin, että juuri tällä hetkellä on tasan 16000 Jatkoajan käyttäjää? Onko todellakin tasan vai päivitetäänkö se aina tasaluvuissa tms? Kovasti pyöreältä luvulta näyttää.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juuri katsottuani Madventuresin parhaita paloja, ihmettelen tuota Kambodzan meininkiä kyllä kovasti. Että nykymaailmassa vielä...

Matkailu näköjään avartaa, vaikkei itse eväänsä liikauta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eilen illalla tuli katsottua vähän aikaa sprinttihiihtoa perinteisellä tyylillä ja oli kyllä niin tyhmän näköistä nyökkimistä että pisti ihmettelemään että mitä järkeä tuossa on. Hiihdetään kilpaa siitä kuka on nopein mutta nopeinta tyyliä ei saa käyttää. Eli toisin sanoen kilpaillaan kuka kuiskaa kovimmin. Samaan sarjaan menee kilpakävely ja nämä kaikki ihmeelliset uintityylit. Ihan sama kuin juoksuun laitettaisiin sellaisia matkoja joilla pitäisi tehdä välillä jotain ihme askelluksia Monty Pythonin tyyliin. Mitä järkeä?
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Eilen illalla tuli katsottua vähän aikaa sprinttihiihtoa perinteisellä tyylillä ja oli kyllä niin tyhmän näköistä nyökkimistä että pisti ihmettelemään että mitä järkeä tuossa on. Hiihdetään kilpaa siitä kuka on nopein mutta nopeinta tyyliä ei saa käyttää. Eli toisin sanoen kilpaillaan kuka kuiskaa kovimmin. Samaan sarjaan menee kilpakävely ja nämä kaikki ihmeelliset uintityylit. Ihan sama kuin juoksuun laitettaisiin sellaisia matkoja joilla pitäisi tehdä välillä jotain ihme askelluksia Monty Pythonin tyyliin. Mitä järkeä?
Hiihdossahan tästä aiheesta on keskustelu aiemminkin ja muun muassa Kari-Pekka Kyrö kertoi olevansa sitä mieltä, että pitäisi käyttää vain vapaata tyyliä, joka on tietysti kaikista nopein. Perinteinen hiihtotekniikka on vain nimensä mukaisesti perinteinen tekniikka, jolla hiihdettiin aikanaan vuosikausia. Ja toisaalta kyllä minun mielestäni on ihan hyvä juttu, että on vähän eri tyylejä. Näissä kuitenkin korostuvat aivan eri ominaisuudet, jolla saadaan ihan hyvää vaihtelua.

Mutta toisaalta kyllä minä ymmärrän tämän toisenkin näkökulman. Aivan ensiksihän pitäisi tietysti poistaa nämä typerät yhdistelmähiihdot kilpailukalenterista...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei siinä muuta vaan kun tuo perinteisen hiihto on jotenkin niin vaivalloisen näköistäkin että katsojallekin tulee jo hiki! Varsinkin tuollaisessa sprintissä vielä kun pyritään menemään mahdollisimman kovaa. Tyhmän näköistä lykkimistä, korostuu vaan tuo hölmöys siinä. Perinteinen sopii umpihankeen ja ladulla mentäköön sillä tyylillä mikä on nopein. Tämä on minun mielipiteeni.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Ei siinä muuta vaan kun tuo perinteisen hiihto on jotenkin niin vaivalloisen näköistäkin että katsojallekin tulee jo hiki! Varsinkin tuollaisessa sprintissä vielä kun pyritään menemään mahdollisimman kovaa. Tyhmän näköistä lykkimistä, korostuu vaan tuo hölmöys siinä. Perinteinen sopii umpihankeen ja ladulla mentäköön sillä tyylillä mikä on nopein. Tämä on minun mielipiteeni.
Aivan, onhan se vähän noinkin. Alkuvuosinahan sprintissä ei kilpailtu kuin vapaalla tekniilla, mutta myöhemmin tämä perinteinen tuotiin mukaan. Ehkä syynä on tasapuolisuus.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi talvilajien parista löytyy vain yksi loistava kommentaattori kuten Heikki Ikola?

Kyllä oli taas äijä pelkkää rautaa. Timo Antila ampuu neljä sakkoa, selostaja Tapola alkaa tietenkin tavailemaan selittelyjä:
"on kohdistukset varmaan mennyt jotenkin pieleen"
Ikola:"ei, olin itse katsomassa kun Timo teki kohdistuksia ja ne menivät kyllä ihan oikein".
Tapola:"no, olisiko tuulet sitten jotenkin..."
Ikola:"ei"

Kyllä juuri näin päin persettä se ampui ja sillä selvä, ei nyt löydy syytä muista, Porttila ja muut seliselipellet ottakaa mallia Ikolasta.


MACK
 

Outsider

Jäsen
Ihmettelen, että mistä lähtien urheilukanava+ on näkynyt ilmaiseksi kaikilla maksukortin omistavilla ja miksi dna ei ole tiedottanut asiasta mitään?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ihmettelen, että mistä lähtien urheilukanava+ on näkynyt ilmaiseksi kaikilla maksukortin omistavilla ja miksi dna ei ole tiedottanut asiasta mitään?

Ihmettelen että mistä tuollainen tieto?

"Ei käyttöoikeuksia, valitse toinen kanava" sanoo. On maksukortti, Canal+ Total ja MTV3 Kanavapaketti.
 

Outsider

Jäsen
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihmettelen, että mistä lähtien urheilukanava+ on näkynyt ilmaiseksi kaikilla maksukortin omistavilla ja miksi dna ei ole tiedottanut asiasta mitään?
Urheilu+kanava tuli maksuttomaksi tämän vuoden alusta. Sen piti kompensoida Eurosportin poistumista DNA:n kanavavalikoimasta. No, nyt kuitenkin Eurosport säilyy DNA:lla, mutta kai tuo Urheilu+kanava pysyy silti ilmaisena edelleen.
 

Outsider

Jäsen
Urheilu+kanava tuli maksuttomaksi tämän vuoden alusta. Sen piti kompensoida Eurosportin poistumista DNA:n kanavavalikoimasta. No, nyt kuitenkin Eurosport säilyy DNA:lla, mutta kai tuo Urheilu+kanava pysyy silti ilmaisena edelleen.

OK. Toivottavasti pysyisi ilmaisena, koska NBA ja Nascar olisivat ihan kiinnostavaa katsottavaa.
 

Outsider

Jäsen
Larppa kysyy "mistä lähtien urheilukanava+ on näkynyt ilmaiseksi kaikilla maksukortin omistavilla".

Mutta tässä puhuttiinkin siis vain DNA:n asiakkaista. Tämä selvä.

Anteeksi virhe, mutta jos se näkyisi muillakin kuin Dna:n asiakkailla, sillon en varmaan olisi ihmetellyt miksi juuri Dna ei ole tiedottanut asiasta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Ihmettelen tuota uuden Liv-kanavan logoa. Onko meikäläinen ainoa jonka mielestä siinä lukee hiv? Näyttää ainakin siltä, ei ole siis putkeen mennyt se suunnittelu. Tai no, lifestyle kuin lifestyle...kai.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös