Puhelinta käteen ja hirvittävä rumba käyntiin. Kouluilla varmaan on omat kopionsa todistuksista, kai niitä sieltä saa tilata. Tai ainakin luulisi saavan. Duuneista en tiedä, mutta varmaankin kannattaa kokeilla saada niistä tärkemmistä todistuksista.
Itse ihmettelen, että mikäs perkele nyt on. Töissä hirvittävä kiire, jota vielä hieman hankaloittaa firman dikki perseessä. Sääntöjä tiukennetaan, mutta samalla joustamista pyydetään vaan lisää. Yleensä tuollainen toiminta vituttaa aivan sairaasti, nyt se on mulle ihan sama. Raha-asiat ovat edelleen rempallaan, sairauskin vaatii tarkkuutta ja keskittymistä monellakin tavalla ja kaikki muutkin perinteiset ja päivittäiset vitututksen aiheet ovat olemassa, mutta silti mä vaan hymyilen. Joko mä olen seonnut lopullisesti, tai sitten masennuksesta on nyt UP- vaihe päällä. Anyhow, mennään nyt näillä ja nautitaan. Huomenna voi kaikki olla jo toisin. Niin paitsi se firman mela, työntävät syvemmälle vaan. No siihähän työntävät, just nyt ei haittaa sekään.