pikkukatti
Jäsen
Mikä siinä hinnassa on niin ihmeellistä? Paljonko valmiiden salaattien pitäisi mielestäsi maksaa? Mielestäni et puhunut laadusta mitään, vaan pelkästä hinnasta. Oliko se huonoa salaattia jota ostit kalliilla?
Tee itse kilo omasta mielestäsi parasta salaattia ja laske paljonko kilohintaa tulee, voit jopa yllättyä.
Itse ihmettelen miten karvakädet voivat myydä pizzoja mielettömän halvalla. Tuntuu että omatekoisen pizzan hinta menee väkisin tuon yli, vaikka siinä on huomioitu vain raaka-aineiden hinnat.
No on se mielestäni aika paljon muutamasta palasta broileria ja siitä "salaatista" puolet oli varmaan riisiä ja ananasta. Joten veikkaan että aika hyvä kate siinä on. Se mitä ihmettelen on että miksi se nyt on kallista. Kun halvemmaksi tulee tosiaan ostaa sitä roskaruokaa. Tai olisi järkevämpää pitää ns. terveellisemmän ruuan hinta halvempana. Tosin kauppiaitahan se ei hetkauta mitä ne asiakkaat syö. Eihän se itse tehtynäkään mitään ilmaista ole, mutta ainakin sellaisen salaatin teko, mitä tänään ostin ei paljon tulisi maksamaan itse tehtynä. Vaikka tekisi kilon. Ja jos tekisin oman maun mukaisen salaatin se olisi edullista myös. Kun ei siihen paljoa eri tarvikkeita tulisi käytettyä. Ja yleensä teenkin sen itse.