pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
fat of the land kirjoitti:(mitenhän sellaiset tehdään?)
Kaivinkoneella.
fat of the land kirjoitti:(mitenhän sellaiset tehdään?)
Vincent kirjoitti:Onko täällä JA:ssa olevinaan jonkinlainen kirjoittajien välinen nokkimisjärjestys? Toki ymmärrän,mitä tuolla viestillä haetaan,mutta jotenkin tuosta postauksesta saa sellaisen kuvan,että jotkut noudattavat täällä jonkinlaista hierarkiaa.
fat of the land kirjoitti:Sitten ihmettelen vasta ihan tosissaan jos suomijärveen tehtäisiin KAIKKI suomen järvet oikeassa mittakaavassa.
SE olisi nimittäin kova juttu.
(mitenhän sellaiset tehdään?)
Hazardipakki kirjoitti:Ei voi kuin ihmetellä, miten eräät voivat olla tossun alla. Kaverin eukko vittuilee tälle, että tämän pitäisi tehdä enemmän töitä. Akka sitten ostaa miehen palkalla kalliita kotieläimiä ja harrastaa muuta turhaa. Kolmipäisen perheen pieni kaksio täynnä kaikenkarvaisia elukoita, onko järkee vai ei.
Hazardipakki kirjoitti:Ei voi kuin ihmetellä, miten eräät voivat olla tossun alla. Kaverin eukko vittuilee tälle, että tämän pitäisi tehdä enemmän töitä. Akka sitten ostaa miehen palkalla kalliita kotieläimiä ja harrastaa muuta turhaa. Kolmipäisen perheen pieni kaksio täynnä kaikenkarvaisia elukoita, onko järkee vai ei.
krobbe kirjoitti:Mitä eläimiä teillä on? Koiria, kissoja? Itse olen koiramiehiä.
Paitselo kirjoitti:Hähää - minullapa on nainen. Itse olen tissimiehiä.
Paitselo kirjoitti:Hähää - minullapa on nainen. Itse olen tissimiehiä.
Rocco kirjoitti:Miksi ihmiset laittavat huuto.net:ssä aloitushinnan johonkin euroon, minimikorotus euroon ja hintavarauksen 100 euroon? Eihän se hintavaraus koskaan ylity ja kaupat jää aina tekemättä...
Olen itse aina ollut ehdottomasti sitä mieltä, että New York tulisi olla suomeksi: Uusi Jortikka. Eikös olisi todella siisti nimi?Strigidae kirjoitti:Pääkaupungit ja muut tärkeät on "käännetty", lopuilla ei niin väliä, vai?
Ted Raikas kirjoitti:Olen itse aina ollut ehdottomasti sitä mieltä, että New York tulisi olla suomeksi: Uusi Jortikka. Eikös olisi todella siisti nimi?
Et ole ainut. Lohduttaako?Ouzala kirjoitti:Siis millä vitulla saa menemään 120 euroa, jos lähtee ihan vaan pelaamaan biljardia ja ottamaan siihen pari olutta? Siis täytyy myöntää, että olin pilkun aikaan onnelan tiskillä, mutta onkohan sillä kumminkaan mitään tekemistä tämän rahan kulutuksen kanssa? En usko. Kumminkin. Ihmettelen vaan.
(snips) Koivu's left eye developed a blood clot and, sickening Hurricanes detractor Daniel Ballard, Williams was unpunished. Ballard dearly demands Williams's head.
Vincent kirjoitti:ihmettelen, että luulevatko jotkut suht nuoret pukupellet minihameisine tyttöineen olevansa jotakin perkeleen tärkeää stadissa... käytännön esimerkkinä seuraava:
Sen verran oli vitutuskäyrä korkealla jo valmiiksi, että olin suorastaan pakotettu tekemään jonkun vastaliikkeen... pyysin kohteliaasti etummaisilta anteeksi ja kävelin tämän ko. ryhmän luo ja annoin yhdelle ryhmään kuuluvista jampoista...
.
Bloogi kirjoitti:Onnellinen olen siitä ettei kumpaakaan sattunut ja että erosimme sovussa ja olemma jatkossa hyviä ystäviä. Ihmettelen vain että miten voi tuntua hyvältä luopua rakkaasta vai hakiko molemmat jotain turvaa ja kuvittelimme vain olevamme rakastuneita?. Yleensä eron jälkeen muistelee yhteisiä hetkiä ja surullinen miele tulee ,mutta minua vain hymyillyttää kun muistelen meidän kahden säätämistä milloin missäkin. Toisaalta joku voisi sanoa että yritän vain kätkeä tunteitani ,mutta en ole ikinä tehnyt niin enkä tee nytkään.
avatar kirjoitti:. Enhän edes tiedä, että monesko tämän kaltainen ero tämä oli, mutta tekstistä päätellen, kerta asia "avautui" sinulle, niin ensimmäinen, joten usko minua, jos asiat alkaa mennä vituiksi niin katsii vaan avautua ja lopettaa se "ystävyys" ihan suosiolla. Ei miulla muuta tähän.