Eilen selvisi, että OP:n Visa Electron-korteissa on tällaista ollut enemmänkin. Visa on uusinut korttitekniikkaansa, ja tässä yhteydessä osalle on toimitettu uusi kortti, jossa erittäin fiksusti kuukautta pidempi käyttöaika. Jos tuota korttia ei ole ottanut käyttöön, on asiakas kuukauden ilman korttia. Mullahan siis palasi tuo mieleen vasta eilen, kun asiasta yhden virkailijan kanssa juttelin. Joskus talvella mulle soitettiin konttorista, että tänne on palautunut kortti. Kun totesin, että mulla on täällä kyllä kortti, virkailija ehdotti, että kortti hävitetään, "et sä kahta tarvitse".
Olin tuolloin tyytyväinen palveluun, karhunpalvelukseksi osoittautui. Olis varmaan voinut varmistaa, että tuo hoidetaan oikein. Joo no kuulemma enää 1-2 viikkoa, niin varmaan se kortti sieltä tulee. "Koita pärjäillä siihen asti, tilisiirrothan kuule toimii normaalisti!"
Ainiin. Loppukaneetti oikein kirjallisena asiakaspalvelusta. "Olen nyt tilannut sinulle uuden kortin, ja se tulee sinulle veloituksetta!" No shit Sherlock. Siinä kohtaa, kun siitä vielä lasku lähetetään, saattaa palaute olla jo aika kärkevää.