Ihmetyttää, sillä lähes sama kuin viime kesänä, tapahtui uudelleen.
@Johnny B. Goode muistanee tapauksen? No kerrataan hieman.
Kesällä baarissa menin vessaan virtsalle. Juuri kun virtsasuihku oli tulossa, niin ovi avautui. Viereen astui mies. Nopeasti hän otti esille ison vehkeensä, ja samantien lähti virtsasuihku. Itse siinä ihmettelin, että koskahan mulla lähtee käyntiin. No lienee tilanteesta hämääntynyt olo, ja eipä se toimitus mulla onnistunutkaan. Lähdin baarin puolelle, ja itsekseni totesin, että joo.. eipä mulla ollutkaan hätä.
No, lähes samanlainen tilanne tänään uudelleen. Olin yleisessä vessassa alottamassa ykkösen tyhjennyksen. Viereen tuli yllättäen mies, ja hän hoiti hommat pikana. Tälläkertaa itse jäin ihmettelemään, että "koska on mun vuoro" tehdä sama. No kun tuli vessaan hiljaisuus, niin homma hoitui.
Olen tänään miettinyt, että mistä tämä tyhjennysongelma johtui? Luulen, että syy on ikääntymisessä. Ei toki siten, että virtsan tyhjennys on vaikeampaa. Vaan se, että en enää muista, että mitä olenkaan tekemässä? Pitääkö mun tällä vehkeellä pidätellä hyvänolon tunnetta, ja tyhjentymistä mahdollisimman kauan? Vai pitäisikö tyhjentyä samantien?