Ihmettelyketju

  • 6 360 526
  • 38 768

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en oo ikinä ollu missään muualla kun täällä. Kai tämäkin jotenkin lasketaan somehommaksi? Ei ole oikein napannut, eikä nappaa. Tää riittää mainiosti, hauskoja tyyppejä riittämiin.

Tämä onkin luultavasti monipiippuinen kysymys. Nykyjonnet varmaan väittäisi tämän olevan somea, itse olen sosialistisen median määrittänyt siten, että siellä joko omalla lärvillä tai nimellä, pahimmassa tapauksessa molemmilla, ollaan luomassa pääosin fiktiivistä kuvaa elämästä ja urpoilemassa kaiken maailman (typerine) mielipiteineen ja ennen kaikkea huomiohuoraamassa. Keskustelupalstat on olleet oman nuoruuden vaikutusalustoja ja niihin on lähes poikkeuksetta liittynyt anonymiteetti, vaikka rekisteröitymispakko olisikin. En siis koe tämänkään alustan olevan somea. Hyi vittu, mikä sanakin.
 
K

Kiekkokatsoja

Eka koronakuolema Suomessa. Iäkäs, mutta varmasti tärkeä ihminen läheisilleen.
Mikä lie loppuluku kuolemantapauksissa Suomessa. Ehkä Tuhat kesän loppuun mennessä, ja 500 lisää loppuvuoteen mennessä..?
 
K

Kiekkokatsoja

Saulilla on pieni lapsi kotona ja isän velvollisuudet. Mene sinä puhumaan jos luulet, että puhumalla tästä selvitään.
Voin mennä. Jos pyydetään.
Olihan tuo ingenjööri Nuha Pipilä kansanpuhetta pitämässä mitättömästä asiasta, nii nyt olis Salen paikka puhuu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Missä viipyy presidentin puhe?
Sauli hei, nyt on poikkeustila, ja sun rooli on nyt pitää tärkeä puhe.
Se on yli seitenkymppinen, niin se on karanteenissa. Sidottuna johkin patteriin jossain kellarissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minusta on edesvastuutonta tehdä lapsia tuon ikäisenä. Saulin lapsi kun viettää lakkiaisiaan, sinne kärrätään 90-vuotias isä. Jos se siis elää enää edes. Taas jää yksi muksu äidin vastuulle ja kasvaa ilman isän mallia, kun isä on vanhempi kuin luokkakaverien isoisät.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Minusta on edesvastuutonta tehdä lapsia tuon ikäisenä. Saulin lapsi kun viettää lakkiaisiaan, sinne kärrätään 90-vuotias isä. Jos se siis elää enää edes. Taas jää yksi muksu äidin vastuulle ja kasvaa ilman isän mallia, kun isä on vanhempi kuin luokkakaverien isoisät.
Eli susta on tulossa runkkari.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eli susta on tulossa runkkari.
En ymmärrä yhteyttä. Mutta joo, ehkä sitten kun vaimo kuolee. Mutta hän on 8 vuotta nuorempi kuin minä. Luultavasti, ainakin tilastollisesti, minä kuolen ensin. Hän saa sitten olla se runkkari.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitäs helvettiä. Paikallisista Jehovan todistajista soitteli joku muija ja kyseli mitä kuuluu. Olisi pitänyt varmaan jatkaa puhelua pitempään ja kysellä, että mikäs homma tämä on. Toivottavasti eivät nyt ainakaan puhelimella yritä naarailla itselleen lisää jäseniä kulttiinsa.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitäs helvettiä. Paikallisista Jehovan todistajista soitteli joku muija ja kyseli mitä kuuluu. Olisi pitänyt varmaan jatkaa puhelua pitempään ja kysellä, että mikäs homma tämä on. Toivottavasti eivät nyt ainakaan puhelimella yritä naarailla itselleen lisää jäseniä kulttiinsa.
Tiedä hänestä mitä haluaa. Kato vaan, ettet oo yhtäkkiä samassa kultissa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tiedä hänestä mitä haluaa. Kato vaan, ettet oo yhtäkkiä samassa kultissa.

Enpä usko, en tarvi uskontoja mihinkään.

Ihmettelin vain mitä helvettiä noi ihmisille soittelee? Olisi voinut jopa vituttaa puhelu, jos ei olisi ollut hyvä fiilis muuten. Muutenkin vahva päivä kun Seiskasta soitti joku myyntitykki. Puhelinmyyjät ei hiljene koronankaan aikana.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Enpä usko, en tarvi uskontoja mihinkään.

Ihmettelin vain mitä helvettiä noi ihmisille soittelee? Olisi voinut jopa vituttaa puhelu, jos ei olisi ollut hyvä fiilis muuten. Muutenkin vahva päivä kun Seiskasta soitti joku myyntitykki. Puhelinmyyjät ei hiljene koronankaan aikana.
Tää on hyvää aikaa puhelinmyyjille, kaikki kotona.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sitä ihmettelen, että miksi raha ei kelpaa. Olen kaksi eri kertaa tarjonnut 100€ vetoa sitä, että Suomessa on ulkonaliikkumiskielto toukokuun loppuun mennessä. Eri mielisiä löytyy, mutta vetoon ei tarttunut kukaan. What a fuck!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös