Aloitin Instagramin käytön aika lailla kaksi vuotta sitten ja poistuin Facesta viime marraskuun lopulla enkä ole haikaillut takaisin.Parilla kilkkauksella. Twitteriä voi seurata kai muutenkin. Täyttä paskaa. Kuten instakin, jota voi myös seurata kaikkien julkisten profiilien osalta ilman kirjautumista. Facessa on kaikki, jopa Punamusta.
Tämä pitää kyllä täysin paikkansa. Faijanikin on todella aktiivinen Facebookin käyttäjä siinä missä oma aktiivisuuteni siellä kuoli pitkälti jo jossain vuoden 2016 paikkeilla eli useampi vuosi ennen poistumistani. No kyllä mä itseasiassa vielä 2017-2018 välisenä aikana kirjoittelin noihin Facen Pokemon Go-ryhmiin kunnes lopetin senkin.Sinä olet minuun verrattuna nuori. Yli nelikymppisenä kaikki on Facessa.
Yli nelikymppisenä kaikki on Facessa.
En ole. Lopetin pari vuotta sitten. Saattaa olla kolmekin. Instagram on vielä puhelimessa, mutta en minä sitäkään käytä juuri koskaan. Eli senkin voisin heivata mäkeen.
Onko se sitten kuin alaston suomi? Lähden kokeilemaan.Instagräm on hyvä kun ei siellä tartte niin keskustella. Laitat kuvia. Oikein miellyttävää. Twitteriin en ole uskaltautunut kahteen vuoteen.
Mä en oo ikinä ollu missään muualla kun täällä. Kai tämäkin jotenkin lasketaan somehommaksi? Ei ole oikein napannut, eikä nappaa. Tää riittää mainiosti, hauskoja tyyppejä riittämiin.Miten sosiaaliseen mediaan liitytään mukaan. On kaikkea instaa ja twitteriä. Facebookkia ei vissiin käytä enää kukaan. Snäppii vissiin kanssa, Mutta mitä tuolla tekee. Seuraako ihmiset vaan tuntemattomia. Mikä siinä on se tarkoitus?
En ole mukana noissa. Ahdistaisi ajatus, että joku seuraa. Välillä on sellainen tunne, kun astuu ulko-ovesta. Mieluiten olen täysin incognito, ettei kukaan edes vilkaise kahdesti. Taatusti en lähde mukaan tuollaiseen, jossa oikein kilpaillaan siitä ketä eniten seurataan. Haluan kaivaa nenää ja rapsutella pakaraa ihan rauhassa.Miten sosiaaliseen mediaan liitytään mukaan. On kaikkea instaa ja twitteriä. Facebookkia ei vissiin käytä enää kukaan. Snäppii vissiin kanssa, Mutta mitä tuolla tekee. Seuraako ihmiset vaan tuntemattomia. Mikä siinä on se tarkoitus?
Haluatko vielä perustella mielipiteesi? Siis en mä sillä, etteikö some olisi pullollaan huomionhakuisia surkimuksia mutta rohkenen väittää, että sillä on väliä ketä/mitä profiileja näissä someissa seuraa. Ja sekä Twitterissä että Instassahan saa kätevästi tilinsä laitettua yksityiseksi jos stalkkaajat ahistaa kovasti.Nämä Twittogrammit on huomiohakuisille surkimuksille.
Profiileja? Eikö ne enää edes naama edellä viitsi olla? Minä muistan kun seurasin kovasti Ismo Alankoa ja Sielun Veljiä. Kerran kuussa tuli Soundi, kahdesti kuussa Rumba. Kyllä niistä sai tarpeeksi tietoa.Haluatko vielä perustella mielipiteesi? Siis en mä sillä, etteikö some olisi pullollaan huomionhakuisia surkimuksia mutta rohkenen väittää, että sillä on väliä ketä/mitä profiileja siellä seuraa. Ja molemmissahan saa kätevästi tilin laitettua yksityiseksi jos stalkkaajat ahistaa kovasti.
Ymmärsit nyt väärin. Tarkoitin ketä henkilöitä/mitä profiileja, sillä sosiaalinen media on täynnä myös ei-yksityishenkilöiden profiileja sekä anonyyminä toimivia sivuja.Profiileja? Eikö ne enää edes naama edellä viitsi olla? Minä muistan kun seurasin kovasti Ismo Alankoa ja Sielun Veljiä. Kerran kuussa tuli Soundi, kahdesti kuussa Rumba. Kyllä niistä sai tarpeeksi tietoa.
Miksi profiileja? Miksi aina sivusta päin?Ymmärsit nyt väärin. Tarkoitin ketä henkilöitä/mitä profiileja, sillä sosiaalinen media on täynnä myös ei-yksityishenkilöiden profiileja sekä anonyyminä toimivia sivuja.
Tässä esimerkkinä mielestäni yksi parhaista runoprofiileista Instassa, josta imen inspiraatiota omiin teoksiini Login • Instagram
Älä lähde nyt #Evil :n miinaan.Ymmärsit nyt väärin. Tarkoitin ketä henkilöitä/mitä profiileja, sillä sosiaalinen media on täynnä myös ei-yksityishenkilöiden profiileja sekä anonyyminä toimivia sivuja.
Tässä esimerkkinä mielestäni yksi parhaista runoprofiileista Instassa, josta imen inspiraatiota omiin teoksiini Login • Instagram
Myöhäistä. Posahti jo päin naamaa.Älä lähde nyt #Evil :n miinaan.
Mä en oo ikinä ollu missään muualla kun täällä. Kai tämäkin jotenkin lasketaan somehommaksi? Ei ole oikein napannut, eikä nappaa. Tää riittää mainiosti, hauskoja tyyppejä riittämiin.