Vakuttaa myös siltä, että onneksi olen homo.Kun lukee pari edellistä viestiä, niin vaikuttaa siltä, että oma vaimoni on ollut hyvä valinta
Vakuttaa myös siltä, että onneksi olen homo.Kun lukee pari edellistä viestiä, niin vaikuttaa siltä, että oma vaimoni on ollut hyvä valinta
Tai sitten sä et huomaa, kuinka se liero ohjaa sut aina haluamaan samoja asioita. Olet tyytynyt jo kohtaloosi.Kun lukee pari edellistä viestiä, niin vaikuttaa siltä, että oma vaimoni on ollut hyvä valinta
Tai sitten mulla on vaan selkärankaaTai sitten sä et huomaa, kuinka se liero ohjaa sut aina haluamaan samoja asioita. Olet tyytynyt jo kohtaloosi.
Aivan hulvaton läppä ainakin mielestäni. Todellakin kävisin kaljalla. Tulee aina niin hyvä mieli kun oikeamieliset mököttää. Mitä härskimpää huumoria, sen parempaa. Ei tämä varmaankaan pari kymmentä vuotta sitten olisi niin hauskalta tuntunut kuin nykyään kun nämä helvetin maailmanhalaajahipit ja muut moraalimenninkäiset valtaavat alaa.Joku pikkukylässä armeijateemaista baaria pitävä jamppa on iskenyt nimikyltin yläpuolelle Arbeit macht frei -kyltin. Saa kai tuolla huomiota, "enkä minä mikään natsi ole". Piruuttaan laittanut. Kaikenlaista liikkuu ihmisten mielessä. Kai tuonne joku urpo pistäytyy ihan tämän alkavan kohun vuoksi, mutta kyllä mä aika erikoisena pidän kuitenkin, että aikuinen, historiaa tunteva ihminen lähtee edes läpällä ja huomion vuoksi tekemään tuollaista.
Eli tykkäät siitä, että joku hippi pahoittaa mielesi tästä. Ok, ymmärrän kyllä pointtisi, ja joskus tykkäsin ihan vain vittuilun vuoksi vittuilusta itsekin. Nykyään vittuilen lähinnä tarkoituksella, koska olen ymmärtänyt, että omalla huvillaankin voi satuttaa toista aidosti.Aivan hulvaton läppä ainakin mielestäni. Todellakin kävisin kaljalla. Tulee aina niin hyvä mieli kun oikeamieliset mököttää. Mitä härskimpää huumoria, sen parempaa. Ei tämä varmaankaan pari kymmentä vuotta sitten olisi niin hauskalta tuntunut kuin nykyään kun nämä helvetin maailmanhalaajahipit ja muut moraalimenninkäiset valtaavat alaa.
Eikö itsellesi mene missään kohtaa rajaa? Saisiko sinut yhtä iloiseksi esim. Jammu Siltavuoren karikatyyrillä koristettu baari tms.?Mitä härskimpää huumoria, sen parempaa.
Ei mene. En todellakaan pidä mitään pyhänä. En mä nyt usko että Jammun karikatyyrit iloseksi (mitä helvettiä...?) saisi mutta en myöskään alkaisi hyperventiloimaan. Jammu ja pedofiilit ovat perseestä. Jammusta ja pedofiileistä puolestaan saa helvetin hauskoja ja härskejä vitsejä. Ja kyllähän se nyt on fakta että mitä enemmän tämä vitunaikainen pc-vouhotus saa alaa niin sitä enemmän myös hallin toisessa päädyssä vedetään tarkoituksellisesti överiksi.Eikö itsellesi mene missään kohtaa rajaa? Saisiko sinut yhtä iloiseksi esim. Jammu Siltavuoren karikatyyrillä koristettu baari tms.?
Ei mene. En todellakaan pidä mitään pyhänä. En mä nyt usko että Jammun karikatyyrit iloseksi (mitä helvettiä...?) saisi mutta en myöskään alkaisi hyperventiloimaan. Jammu ja pedofiilit ovat perseestä. Jammusta ja pedofiileistä puolestaan saa helvetin hauskoja ja härskejä vitsejä. Ja kyllähän se nyt on fakta että mitä enemmän tämä vitunaikainen pc-vouhotus saa alaa niin sitä enemmän myös hallin toisessa päädyssä vedetään tarkoituksellisesti överiksi.
Joo, vitsien vääntö on kuitenkin omassa katsantokannassani eri asia kuin nyt esim. baarin tms. ja sen julkisivun koristelu pedofiili- tai kansanmurhakrääsällä.Jammusta ja pedofiileistä puolestaan saa helvetin hauskoja ja härskejä vitsejä.
No nämähän on nimenomaan että miten niitä asioita katsoo. @HPL76 tuossa yllä mainitsi stand-upin. Veikkaan että jonkun Jimmy Carrin, Jim Jefferiesin ja Anthony Jeselnikin vitsit alaikäisten panemisesta, vammasista ja kaasuhippasista saa vähän enemmän huomiota kun baarin julkisivu. Ja näillä jutuillaanhan he myyvät seuraavaa settiään.Joo, vitsien vääntö on kuitenkin omassa katsantokannassani eri asia kuin nyt esim. baarin tms. ja sen julkisivun koristelu pedofiili- tai kansanmurhakrääsällä.
No ihan varmasti on. Jatketaan ajatusleikkiä niin, että kuvitellaan ARBEIT MACHT FREI -kyltti Kärkölän kyläbaarin sijasta vaikka Tampereelle jonnekin Hämeenkadun varteen. Olisiko edelleen mielestäsi kovinkin hyvä vitsi? Tai mitä sitä miettimään, kaikkea saa tehdä ja mitä sitä mistään muusta välittämään, kunhan on hyvä vitsi.No nämähän on nimenomaan että miten niitä asioita katsoo.
Tästä täysin samaa mieltä. On kyllä vaikea uskoa että näin idiootteja ihmisiä nyt kauhean montaa tuolla ilman liekaa kuleksii.ettei mikään saa enemmän pasmoja sekaisin tai miettimään, missä raja menee, kun joku ottaa heidän showssa heittämänsä vitsin pelkkänä pilkkana ymmärtämättä sarkasmia/ironiaa/satiiria taustalla.
Kenelle tässä nyt tarkalleen ottaen vittuillaan? Ovatko holokaustin uhrit, heidän jälkeläisensä tai juutalaiset yleisesti sellainen ihmisryhmä joka on tästä "pc-kulttuurista" vastuussa ja siksi vittuilun kohteena? Eihän tämä keskivertoa suomalaista ihmistä loukkaa, mutta kertoo baarinpitäjän mielenmaisemasta iaika surullisia asioita. Mua ainoastaan hävettää, että esimerkiksi Auschwitz Memorial-nimisen museon twittertilillä luodaan Suomikuvaa twiittaamalla tästä ilmiöstä.Se on just näin kuin veli Johnny toteaa. Tätä mielensäpahoittamista ja muuta lässytystä on ihan tarpeeksi, ja oikein hyvä että joku näille vittuilee välillä ihan kunnolla.
Hulluja nuo (päijät-)hämäläiset... Tuttavani asuu Lappilassa tai oikeastaan Oriharossa (mutta postitoimipaikka on Lappila). Jos joskus sattuu olemaan yhteydessä tähän tuttuun niin voisi kysyä että onko kapakoitsija Koskinen niitä saha-Koskisia vai vaan muuten vaan pölhö.Joku pikkukylässä armeijateemaista baaria pitävä jamppa on iskenyt nimikyltin yläpuolelle Arbeit macht frei -kyltin. Saa kai tuolla huomiota, "enkä minä mikään natsi ole".
Kysäise siltä samalla et miten se suhtautuis ajatukseen jättisuuresta Stalinin kuvasta missä alla lukee ”Suomi on neuvostoliiton”. Siihen kassan eteen.Hulluja nuo (päijät-)hämäläiset... Tuttavani asuu Lappilassa tai oikeastaan Oriharossa (mutta postitoimipaikka on Lappila). Jos joskus sattuu olemaan yhteydessä tähän tuttuun niin voisi kysyä että onko kapakoitsija Koskinen niitä saha-Koskisia vai vaan muuten vaan pölhö.
No nyt täytyy kyllä sanoa että Setämieskin ihmettelee. Luen kyllä jatkoajan toimituksen juttuja mutta harvemmin sieltä mikään hyppää niin silmille että pitäsi tarkistaa kuka sen jutun on kirjoittanut. En tiedä mitä tässä on taustalla, mutta onhan se nyt ihan naurettava ajatus että nainen ei voisi kirjoittaa kiakosta. Sehän on vaan hienoa. Toki ymmärrän kritiikin toimittajaa kohtaan jos juttu on oikeasti paskaa. Mutta jos paskajutun on kirjoittanut nainen, tuskin se sukupuoli siinä sen paskuuden on aikaan saanut. Useimmat kiakkoon liittyvät paskaraportit on kyllä kirjoittanut mies.Ihmettelen ilmeisesti Jatkoajan lukijoiden vihaa toista sukupuolta vastaan ja kommentteja ihan epäolennaista. Mitä vikaa siinä on että nainen kirjoittaa lätkästä.
Eli siis Naistoimittaja arvosteli Leijonien turnaustapahtumaa – sai niskaansa sovinistisen törkyvyöryn
Oho, enpä olisi uskonut, että noin alhaalle vajotaan. Onko nyt näin, että vain rekisteröityneet nimimerkit voivat antaa palautetta? Aika uskomatonta. En ehkä itse ole täysin samaa mieltä partakilpailun paskuudesta, tai ainakaan en olisi kokenut tulevani esineellistetyksi, jos omaani olisi huudatettu, mutta millään tasolla en ymmärrä tuollaista kommentointia toimittajaa kohtaa. Saatanan alhaista ja tuomittavaa käytöstä.Ihmettelen ilmeisesti Jatkoajan lukijoiden vihaa toista sukupuolta vastaan ja kommentteja ihan epäolennaista. Mitä vikaa siinä on että nainen kirjoittaa lätkästä.
Eli siis Naistoimittaja arvosteli Leijonien turnaustapahtumaa – sai niskaansa sovinistisen törkyvyöryn