Minäpä soitin tänään Nordean asiakaspalveluun, sain asian hoidettua., Kun virkailija kysyi, että oliko minulla vielä muuta, niin kysyin, että miksi puhelimella verkkopankkiin tunnistautuessa täytyy puhelimen kanssa vatkata sivuja näytöllä edestakaisin, jotta saa annettua verkkopankin vaatiman PIN-koodin uudelleen - kun sovellus pyytää vahvistamaan toimenpiteen.
Kun Nordean virkailija lopulta ymmärsi mitä tarkoitin, hän selvitti, että sovellus on puhelimesta suljettava, kun PIN-koodin on antanut ensimmäisen kerran ja avattava sovellus uudelleen, että voi antaa vahvistavan PIN-koodin.
Kerroin hänelle terveisiä IT-insinööreille välitettäväksi, että tämän voisi kertoa verkkopankin tai sovelluksen käyttöohjeissa. Sanoi olevansa samaa mieltä, että sovelluksen sulkeminen ja heti uudelleen avaaminen ei ole hyvä ominaisuus ja vievänsä palautteen eteenpäin.
Mutta: oletteko te muut puhelinsovelluksen käyttäjät löytäneet tämän yksityiskohdan ohjeista tai tajunneet tämän heti?
Kun Nordean virkailija lopulta ymmärsi mitä tarkoitin, hän selvitti, että sovellus on puhelimesta suljettava, kun PIN-koodin on antanut ensimmäisen kerran ja avattava sovellus uudelleen, että voi antaa vahvistavan PIN-koodin.
Kerroin hänelle terveisiä IT-insinööreille välitettäväksi, että tämän voisi kertoa verkkopankin tai sovelluksen käyttöohjeissa. Sanoi olevansa samaa mieltä, että sovelluksen sulkeminen ja heti uudelleen avaaminen ei ole hyvä ominaisuus ja vievänsä palautteen eteenpäin.
Mutta: oletteko te muut puhelinsovelluksen käyttäjät löytäneet tämän yksityiskohdan ohjeista tai tajunneet tämän heti?