Ihmettelyketju

  • 6 342 337
  • 38 746

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mulla viimeisen päivityksen jälkeen Nordean tunnuslukusovellus muuttui siten että nyt sitä vahvistusta(siis maksun jälkeen) pitää odottaa hetki ennenkuin se pomppaa siihen "anna PIN-koodi"-tilaan. Se odotusaika on jotain 10-15sek. Mutta muuten se toimii samoin kuin ennen eli ei tarvitse vaihdella tai sulkea ikkunoita... Aiemmin se meni siihen lähes välittömästi.

No tuo se varmaan on, enhän minä ole malttanut noin kauan (10-15 sek) odotella, vaan heti alan räplätä luuria.

Mulla riittää (Samsungilla) se, että pienentää sen sovelluksen kerran ja suurentaa takaisin. Periaatteessa siis kaksoisklikkaus. Ei tartte odotella 15 sekuntia, vaan voi suoraan näpyttää koodin uudestaan...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saatana ihmetyttää nää eri tahojen tekemät tutkimukset ja niistä uutisoinnit. Uutisoidaan kun kaikkia suomalaisia olisi haastateltu.

"ENEMMISTÖ SUOMALAISISTA HALUAISI PERUNAT POIS RUOKAKAUPOISTA"

-kyselyyn osallistui 150 suomalaista


Kyllä mäkin voin mennä natsien luokkakokoukseen kyselemään, mitä mieltä herrat on maahanmuuttajista ja tehdä siitä uutisen:

"SUOMALAISTEN MITTA TÄYNNÄ. ENEMMISTÖ HALUAA MAAHANMUUTTAJAT POIS"
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo, minua vitutti jo joskus -84 kun lehdessä oli otsikko, että kaikki suomalaiset rakastaa Katri Helenaa. Minä en rakastanut, eikä minulta kysytty. Faijavainaalle tästä marmatin, ja ukko sanoi että soita Iltikseen ja vaadi korjausta ja korvausta. En soittanut.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, minua vitutti jo joskus -84 kun lehdessä oli otsikko, että kaikki suomalaiset rakastaa Katri Helenaa. Minä en rakastanut, eikä minulta kysytty. Faijavainaalle tästä marmatin, ja ukko sanoi että soita Iltikseen ja vaadi korjausta ja korvausta. En soittanut.
Niimpä. Sitten nämä "kansan rakastamat" kyrväkkeet. No vittu ei varmasti kaikki rakasta.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
En sitten ymmärtänyt tuota ylläolevaa keskustelua oikein. Kuulosti kauhean monimutkaiselta verrattuna siihen että tunnistuakseni kosketan sormenpäällä puhelimen ruudussa olevaa sormenjälkitunnistuspainiketta.
Itselläni on Iphonessa käytössä, mutta ei Nordean tunnusluvuissa. Ongelmaksi tulee kuivat kädet talvella. Vaikka olen skannannut puhelimeen sekä vasemman että oikean käden peukalot, niin kun iho on talvella kuiva, ei sormenjälki tahdo ottaa. Pin kestää sen 1,5 sekuntia syöttää, joten en ole kokenut sitä vaivaksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Niimpä. Sitten nämä "kansan rakastamat" kyrväkkeet. No vittu ei varmasti kaikki rakasta.
Koko kansan suosikkikoomikko Sami Hedberg. En kehtaa pukea sanoiksi mitä mielessäni liikkui kuin jostain luin tällaista ebolaista ripulipaskaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Koko kansan suosikkikoomikko Sami Hedberg. En kehtaa pukea sanoiksi mitä mielessäni liikkui kuin jostain luin tällaista ebolaista ripulipaskaa.
Tai tämä koko kansan lempilaulaja Arttu Wiskari. 40 prossaa Edelmannia, 40 prossaa Ruonansuuta, hyppysellinen Anssi Kelaa ja parit ideat Gösta Sundqvistilta. Lippahattu väärin päin bilettävä kansanosa tykkää.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toissa päivänä mies tuli ilman housuja istumaan viereen, munat oikein loisti kauas, ja nyt toinen tyyppi pyysi että runkkaisin sitä. Ei hitto mä rakastan tätä Malmia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toissa päivänä mies tuli ilman housuja istumaan viereen, munat oikein loisti kauas, ja nyt toinen tyyppi pyysi että runkkaisin sitä. Ei hitto mä rakastan tätä Malmia.
Joistain tyypeistä vaan näkee mailin päähän että ne tekis ihan mitä vaan ryypystä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihan Trainspotting-meininkiä. Suomi on kansainvälistynyt tosiaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmeen kaukaa muuten jengi tulee vaan hengailee Malmille tai vaikka noihin räkälöihin. Korsosta yks päivittäin, Espoosta, Punavuoresta, Vuosaaresta jne. Sen vaan aistii kun nousee onnikasta.

Ei hemmetti onnikasta tulee mieleen lestat. Viime viikolla just yks juoppo pyys mukaan lestojen juttuun kun kännissä hoilattiin torin laidalla virsiä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tossa melkein nurkan takana oli ennen Siwa, Siperian Walinta. Ryöstivät sen pari vuotta sitten, puukottivat myyjää joka oli sellainen hyvänpäiväntuttu. Onneksi selvisi ilman pysyvämpiä vammoja. Nyt siinä Siwan paikalla on seurakunnan ruoanjakelupiste. Jono yltää välillä autotielle asti, 50 metriä. Tervetuloa lähiöön.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ihmetyttää miten yksipuolisesti jengi uskoo Bruinsin finaalipaikkaan. En siis itsekään pidä sitä lainkaan epätodennäköisenä mutta silti tuntuu että Carolinaa aliarvioidaan edelleen rajusti vaikka juuri sweeppasivat toisen kierroksen vastustajansa ja sitä ennen pudottivat hallitsevan mestarin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miksiköhän se eversti Lemmenjoella niin kimmastui siitä, että ohjelmassa oli tunturipatikointia? Luulin armeijan hemmojen tykkäävän reippaasta ulkoilmameiningistä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Miksiköhän se eversti Lemmenjoella niin kimmastui siitä, että ohjelmassa oli tunturipatikointia? Luulin armeijan hemmojen tykkäävän reippaasta ulkoilmameiningistä.
Joutui patikoimaan tyhmien kaupunginjohtajien ja homorunkkareiden kanssa, ei käy miehisen miehen pirtaan mokoma.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tossa melkein nurkan takana oli ennen Siwa, Siperian Walinta. Ryöstivät sen pari vuotta sitten, puukottivat myyjää joka oli sellainen hyvänpäiväntuttu. Onneksi selvisi ilman pysyvämpiä vammoja. Nyt siinä Siwan paikalla on seurakunnan ruoanjakelupiste. Jono yltää välillä autotielle asti, 50 metriä. Tervetuloa lähiöön.
Nyt on safka siis halvempaa. Ei tartte maksaa mitään, ellei sitten jupsiksessa säästy kolehtiin jotain.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miksi pitäisi hakea Lidlistä reppuun "Nobelanderia" kun siellä myydään halvemmalla sitä punaista olutta? Onko saksalainen kalja niin paljon parempaa?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Se punainen olut on melko perseestä. Pahempaa kuin Pirkka olut. Ennemmin ostaa sitä halvinta mitä pystyy myös juomaan,
Eihän Pirkka ole likikään pahinta, jos ei ole tuottaja/resepti vaihtunut sitten sen kun viimeksi olen ko. tuotetta maistellut (siitä on kyllä muutama vuosi). Olvin tehtailta tulee kuitenkin bulkkikaljoista parhaat pitkällä marginaalilla ja Pirkka oli ainakin aiemmin siellä tehtyä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Grafix

Jäsen
Miksi nuoremmista ihmisistä uutisoidessa pitää erityisesti nostaa henkilön ikä esiin? "Siiri Sievä, 32, teki täydellisem elämäntaparemontin." En ymmärrä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ihmettelen että mitä maikkari saavuttaa sillä että normikatsojille tarjotaan edelleen ainoastaan tätä kuvaa jonka laadusta voisi päätellä kuvaamisen tapahtuneen perunalla. Eikös näiden sd lähetysten pitänyt loppua jopa kokonaan tässä lähiaikoina niin luulisi olevan melko pieni menetys avata hd kanavat katsojille. Ei toki normaalisti kummemmin elämään vaikuta, mutta urheilua vähän hölmö katsoa kun pelivälinettä (oli sitten kyseessä jääkiekko tai jalkapallo) hankala löytää kuvasta.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Olin juurikin tulossa kommentoimaan tismalleen samaa. Näin herran vuonna 2019 HD-kuvan pitäminen maksullisena on kyllä erikoinen bisnespäätös.

Jopa tää ei-HD-kuvanlaatu vaikuttaa kuvittelemaanikin huonommalta, vai onkohan sitten aivot tehneet HD-kuvaan tottumalla tepposet... Kiekko ei näy ja jop numeroista selässä on hieman vaikea saada välillä selkoa. Saati sit nää tämän iltaiset peliasut ja niiden välitön erottaminen toisistaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös