Ihmettelen sitä että itsekkin olin aivan kuumana Maria Sharapovaan joskus mutta nyt kun katselee hänen peliään kolmoselta niin eipä hän nyt niin nätti ole. Kai tässä sitten meikäläinen on kääntymässä fägäriksi pikku hiljaa..?
Ihmettelen tässä vaan että mikä toi ihmeen riverland festival-tapahtuma on, joka on lahdessa tänään.
Miksi kassalla annetaan setelit ja kuitti pohjalle ja kolikot päälle. Ihan varmasti siitä ne kolikot tippuu. Saatana.
Paskan marjat!Että rahat näkyvät. Lisäksi setelit ja kuitti alla, kolikot päällä-settiä voi yleensä siirrellä yhtenä yksikkönä.
Kerropas tarkemmin näistä automaateista. Missä vaiheessa siinä käydään?Miksi ihmeessä niin harva käyttää lentokentillä lähtöselvitysautomaatteja? Tuossa alkuviikolla oli Helsinki-Vantaalla SAS/Blue1-tiskeille kiemurtelemassa varmaan vähintään 50 metrin jono ja kaikki automaatit tyhjillään. Automaattia käyttämällä meni sitten siitä hetkestä, kun kentälle astui, siihen kun siirtyi turvatarkastuksiin noin kaksi minuuttia, jonka aikana jono ei ollut liikkunut juuri yhtään. Melkein sellainen olo tuli, että olisi pitänyt tarkastukseen kävellessä heiluttaa lippua jonon suuntaan ja huutaa "suckers!".
No joo, on siellä jonossa varmasti sellastakin porukkaa, jolla on epäselvyyksiä matkatavaroidensa kuljetuksesta tai muuta. Mutta automaatteja "oppi" käyttämään, tuntuisi lähtöselvitysjonoon meneminen normimatkatavaroiden kanssa yhtä tyhmältä kuin mennä jonottamaan pankkiin käteisnoston tai laskun maksamisen takia.
Samaa olen ihmetellyt. Prahaan olin menossa ja ilmeisesti koulujen loppumisen vuoksi erityisen paljon populaa kentällä. Kävelin sisään terminaaliin ja silmäilin sitä lähemmäs 100 metristä jonoa. Sekunnin päästä tuli henkilökuntaa kysymään minne olen menossa ja ohjasivat joko jonon perälle tai automaatille jos löytyy luottokortti. Viisi tyhjää automaattia tuntui ihan hyvältä vaihtoehdolta tunnin-parin jonottelulle. Ei voinut kuin ihmetellä onko noilla muilla jokin erityisen hyvä syy jonottaa.Miksi ihmeessä niin harva käyttää lentokentillä lähtöselvitysautomaatteja? Tuossa alkuviikolla oli Helsinki-Vantaalla SAS/Blue1-tiskeille kiemurtelemassa varmaan vähintään 50 metrin jono ja kaikki automaatit tyhjillään. Automaattia käyttämällä meni sitten siitä hetkestä, kun kentälle astui, siihen kun siirtyi turvatarkastuksiin noin kaksi minuuttia, jonka aikana jono ei ollut liikkunut juuri yhtään. Melkein sellainen olo tuli, että olisi pitänyt tarkastukseen kävellessä heiluttaa lippua jonon suuntaan ja huutaa "suckers!".
No joo, on siellä jonossa varmasti sellastakin porukkaa, jolla on epäselvyyksiä matkatavaroidensa kuljetuksesta tai muuta. Mutta automaatteja "oppi" käyttämään, tuntuisi lähtöselvitysjonoon meneminen normimatkatavaroiden kanssa yhtä tyhmältä kuin mennä jonottamaan pankkiin käteisnoston tai laskun maksamisen takia.
Kerropas tarkemmin näistä automaateista. Missä vaiheessa siinä käydään?
Hyvä huomio. Itsekin kassalla työssä olevana teen myös noin. Kai sitä tulee laitettua järjestyksessä suurimmasta pienempään. Eli alle esim. 20 euron seteli, sitten 5 euron seteli ja sitten kolikot. Yritän kyllä pitää huolta aina ettei kolikot tippuisi.
Sitten vaan ruumaan menevät kamat baggage drop-tiskille ja turvatarkastuksiin mars.
Miksi ihmeessä niin harva käyttää lentokentillä lähtöselvitysautomaatteja? Tuossa alkuviikolla oli Helsinki-Vantaalla SAS/Blue1-tiskeille kiemurtelemassa varmaan vähintään 50 metrin jono ja kaikki automaatit tyhjillään. Automaattia käyttämällä meni sitten siitä hetkestä, kun kentälle astui, siihen kun siirtyi turvatarkastuksiin noin kaksi minuuttia, jonka aikana jono ei ollut liikkunut juuri yhtään. Melkein sellainen olo tuli, että olisi pitänyt tarkastukseen kävellessä heiluttaa lippua jonon suuntaan ja huutaa "suckers!".
Pakko ihmetellä tässä välissä terroristien kädettömyyttä. Taas hetki sitten joku ajoi palavalla autolla Glasgowin lentokentän terminaalirakennusta päin. Kyydissä kaksi äijää, jotka molemmat pidätettiin, toinen palavana. Njooh, kyseisestä tapahtumasta ei tätä kirjoittaessa tiedetä onko terrorismia vai ei, mutta tuoreessa muistissa vielä Lontoon edelliset "iskut". Jotenkin sitä luulisi ettei jonkun eurooppalaisen kohteen pamauttaminen olisi noin vaikeaa, mutta kai se sitten on. Ei silti, parempi näin.
Miksi ihmeessä niin harva käyttää lentokentillä lähtöselvitysautomaatteja? Tuossa alkuviikolla oli Helsinki-Vantaalla SAS/Blue1-tiskeille kiemurtelemassa varmaan vähintään 50 metrin jono ja kaikki automaatit tyhjillään. Automaattia käyttämällä meni sitten siitä hetkestä, kun kentälle astui, siihen kun siirtyi turvatarkastuksiin noin kaksi minuuttia, jonka aikana jono ei ollut liikkunut juuri yhtään. Melkein sellainen olo tuli, että olisi pitänyt tarkastukseen kävellessä heiluttaa lippua jonon suuntaan ja huutaa "suckers!".
Samaapa itse olen hymyillyt ku uutisista ton näin. Siis ne Lontoon autopommitkin löytyivät mun käsittääkseni niin, että ekan auton kuski törmäili kaarallaan johonkin roskapönttöihin ja lähti autosta karkuun. Niinpä joku oli kait ilmoittanut kytille asiasta ja hups vaan kun pompula löytyi.
Toisen auton kuski taasen oli jättänyt terroriautonsa sakkopaikalle, jolloin romu oli hinattu varikolle. Siellä taas varikko-Jack oli huomannu että pomminjyskyhän se siellä takapenkillä. Näin se siis mun käsittääkseni meni, eihän mulla mitään ensikäden tietoa ole, kun ei satu olee turbaania päässä enkä asu missään Poria suuremmassa metropolissa.
Mutta hei hyvää päivää! Voiko joku terrori-juippi olla oikeesti noin vitun tyhmä, että nämä suurella vaivalla suunnitellut iskut saa noinkin lapsellisilla mokilla kustua? Eipä ole pelkoa länsimailla jos al-qaidan aivoriihi on tuota luokkaa. Täytyis kai mennä oikein rautalangasta vääntämään. Onko vaikea opetella pakittamaan sitä vitun Roveria ilman että kolistelee naapurinrouvan jäteastioita, tai onko se niin vitun kallista heittää paria penceä siihen lippuautomaattiin että saa jättää pommit ja kaasusäiliöt siihen Big Benin kupeeseen? Vittu pitäis itte olla siellä, ni johan alkais jysähtelee, perkele...
Täytyy varmaan lähtee tankkaamaan Lancerin tankki täyteen ja kurvata hakee nauloja k-raudasta ja kaasutella sitä kautta Kontulaan näyttämään että kuinka niitä paskanahkoja pamautellaan...
No niin, anteeksi.
Alkaa varmaan pidemmän päälle vituttamaan, kun jää uhkeista lanteistaan kiinni oviaukkoihin. Ja kun yrittää hivuttautua poikittain, juuttuu samoihin saatanan karmeihin tisseistään.Mikä ihme siinä on että todella ylipainoiset ihmiset, etenkin naiset, ovat keskivertoihmistä useammin todella töykeitä ja pahantuulisia?
Tämä saattaisi kyllä kuulua yhtä hyvin Sekalaisten kysymysten ketjuun, mutta veikkaan ettei sielläkään ole vastauksia tarjolla, joten pannaan tänne. Ihmettelen, onko olemassa mitään instanssia, jonne saamastaan elämästä voisi reklamoida? ...noh kunhan yritin...