Ihmettelyketju

  • 6 366 245
  • 38 781

scholl

Jäsen
Joo, eipähän ollut mitään jäljellä tuosta matkailuautosta, täysin kappaleina koko menopeli. Ikävä juttu.

Katsoin uutiskuvia ja tuossa matkailuautossa oli pakun hytti, joten törmääminen on sama kuin pakun kanssa törmäisi. Toisaalta harvoin pakustakaan jää mitään jäljelle, kun ajetaan yhteen rekan kanssa, mutta alkuperäinen ihmettelyni koski niitä fulllaatikkomatkailuautoja, jossa keulakin on kuin lasikuituinen talonseinä.
 

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
Ihmettelenpä vain, kuka pahviaivo oli määrännyt kolmostien, elikkäs Hki-Hlinna moottoritien korjaussaumojen karhennustyön tehtäväksi pahimpaan ruuhka-aikaan klo 15-16 ja vielä pohjoiseen menevällä kaistalla? Eikö tätä osuutta voisi korjata hiukan parempana ajankohtana? Eilen ainakin siellä jonoteltiin iloisesti kunnon tovi kyseisen työmaan vuoksi ja samaan aikaan etelän suuntaan menevillä kaistoilla ajelivat ne muutamat harvat autot kuin vettä vaan. Olen toki saumojen karhennuksen puolella ja aatteen ylin ystävä, koska ne ovat aiheuttaneet liukkautensa vuoksi ainakin 2 onnettomuutta, joista toisessa tuli kuolonuhri. Tuo ajankohta vaan kummeksuttaa pientä kulkijaa.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ihmettelen ihmisten halua avata omaa maailmankatsomustaan puolustelevia ketjuja.
Onkohan takana kuitenkin epävarmuus siitä, onko valittu tie sittenkään oikea?
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Yllätyin huomatessani, että Antti Tuisku tekee myös K-18 keikkoja! Ihmettelen vain sitä, että moniko faneista on päässyt ko. ikään? Vissiin Antti kuitenkin laulaa noilla "aikuisten keikoilla"?
 

scholl

Jäsen
Mikä niissä laulunsanoissa on sellaista, että on k-18 matskua? En ole kuullutkaan, että musiikkiin on tullut nuo elokuvista tutut rajoitukset.
 
Yllätyin huomatessani, että Antti Tuisku tekee myös K-18 keikkoja! Ihmettelen vain sitä, että moniko faneista on päässyt ko. ikään? Vissiin Antti kuitenkin laulaa noilla "aikuisten keikoilla"?

Niin en tiedä ymmärsinkö väärin vai ihmettelitkö lisäksi sitä, että mikä tekee keikoista k-18? No alkoholin tarjoilu tietenkin. Noilla keikoillakin se kait laulaa, mutta siellä ei tartte laulaa niin hyvin. Itsekään en lähtisi vannomaan, että Antti Tuiskun fanit ovat vielä 18 täyttäneet. Toisaalta voittihan suomi euroviisuissakin.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Nuorisomme on kyllä jo valmiiksi turmeltunutta, että sinänsä järkevä veto (Hyssälä?) suojella heitä lopulliselta repsahtamiselta. Sitä paitsi muutaman tuopin jälkeen Tuisku voi kuulostaa ja näyttää jo ihan hyvältä. Me ei vaan vielä oikein tajuta sen juttua.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
MTV3 räjäyttää potin esittämällä Die Hardin aattoiltana. Tulevatko elokuvat tosiaan jostain listasta vain ja niitä ei sen tarkemmin mietitä mitä kannattaa näyttää milloinkin?

Kyseessä on kuitenkin maailmanhistorian paras oman genrensä elokuva. Miksei minunkin mielestä ja ko. raina voitti juuri jonkun kai aika merkittävänkin lehden äänestyksen.

Mikä mahtaa olla se päivä vuodesta milloin katsotaan vähiten televisiota? Sitä minä en tiedä, mutta juhannusaatto on aivan varmasti hyvin korkealla listalla, voisi hyvinkin kuvitella, että jopa ylivoimainen voittaja.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihmettelen Mänttäläisiä rippileirejä. Paikallinen kirkkoherra Arja Karppinen sanoo Ilta- Lehdessä:
Mutta ainahan sitä on opettajien, leirinjohtajien ja leiriläisten kesken sisäisiä kysymyksiä, mistä on erimielisyyksiä. Jotain sanomista tulee aina puolin ja toisin,

Karppisen mielestä poliisien kutsuminen leiripaikalle ei ole poikkeuksellista.

Mun mielestä silloin kun itse olin rippileirillä(ok, siitä on aikaa) niin poliisin kutsuminen rippileirille oli kyllä poikkeuksellista. En sitten tämän päivän menosta tiedä...
 

Rocco

Jäsen
MTV3 räjäyttää potin esittämällä Die Hardin aattoiltana. Tulevatko elokuvat tosiaan jostain listasta vain ja niitä ei sen tarkemmin mietitä mitä kannattaa näyttää milloinkin?

Kyseessä on kuitenkin maailmanhistorian paras oman genrensä elokuva. Miksei minunkin mielestä ja ko. raina voitti juuri jonkun kai aika merkittävänkin lehden äänestyksen.

Mikä mahtaa olla se päivä vuodesta milloin katsotaan vähiten televisiota? Sitä minä en tiedä, mutta juhannusaatto on aivan varmasti hyvin korkealla listalla, voisi hyvinkin kuvitella, että jopa ylivoimainen voittaja.
Syynä on se että kyseessä on hiljainen aika... Hiljaisiin aikoihin tarvitaan mainostajia vetäviä ohjelmia tai leffoja. Kalliiden mainospaikkojen hintoja ei voi paljoa nostaa tai kyseisen ajan mainosaikoja pidentää, joten tuloja haetaan hiljaisilta ajoilta, jolloin mainostilaa ja aikaa on tarjolla, ja koitetaan saada huonosti tuottavat mainosajat tuottamaan edes jotakin.

Ei se ole merkki miten hyvin menee kun menee hyvin, vaan miten hyvin menee silloin kun menee huonosti.
 

Tep

Jäsen
Ihmettelen, miten onnistuin kaatumaan pyörälläni kesäaikaan, tietenkin paljaalle asfaltille, ensimmäisen kerran moneen vuoteen, kun juuri hetkeä aiemmin olin ajatellut "Toivottavasti nämä housut säilyvät hyvinä vielä pitkään." No, ei reikä polvessa tietysti mitään haittaa, mutta silti ihmetyttää tällainen "ajatus -> tapahtuma" ketju. Menikö tieto aivoissa ristiin ja tuli käsky: "Kaadu, kaadu!", vai liekö kyse jonkinsortin ennustajan lahjoista? Jatkoajan aivotohtorien/noitatohtorien tuomiota odottaen.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Ihmettelen, miten onnistuin kaatumaan pyörälläni kesäaikaan, tietenkin paljaalle asfaltille, ensimmäisen kerran moneen vuoteen, kun juuri hetkeä aiemmin olin ajatellut "Toivottavasti nämä housut säilyvät hyvinä vielä pitkään." No, ei reikä polvessa tietysti mitään haittaa, mutta silti ihmetyttää tällainen "ajatus -> tapahtuma" ketju. Menikö tieto aivoissa ristiin ja tuli käsky: "Kaadu, kaadu!", vai liekö kyse jonkinsortin ennustajan lahjoista? Jatkoajan aivotohtorien/noitatohtorien tuomiota odottaen.

Ei hyvä palstatoveri. Aivosi vain olivat jo siirtyneet juhannusvyöhykkeelle, harmi vain vuorokautta aikaisemmin kuin piti. Aivojen ollessa juhannusvyöhykkeellä koordinaatiosi ja tasapainosi ovat selittämättömällä tavalla kadoksissa. Juhannuksena kun ei pyörällä kannata ajaa vaikka kuinka hokisit "älä kaadu" tai olisit itse kotikylän "Lance Amstrong".
 

Veijari

Jäsen
Unohdin kännispäissäni viime viikonloppuna maastopyöräni keskustaan suht vilkkaan kadun varrelle. Koko viikon on pitänyt sitä lähteä hakemaan, mutta tänään vasta pääsin/muistin. Olin jo täysin varma että joko ryssä on käynyt sen poimimassa parempaan talteen tai joku valopää muuten vain potkinut solmuun. Ihmetys oli suuri kun fillari oli samassa paikassa koskemattomana.
 

scholl

Jäsen
Diehard ei ole kuitenkaan uutuuselokuva. Jokainen on varmasti nähnyt sen kymmenen kertaa. Ja on aivan oikein, että jouluna, juhannuksena ja muina kirkollisina pyhinä tulee televisiosta jotain, että myös ne, jotka silloin televisiota haluavat katsoa niin voivat tehdä. Kaikilla ei ole juhlatunnelmaa tai mahdollisuutta juhlia tai juhlivat paikassa, missä on televisio.

Jalkapallon maailmanmestaruuskisojakin on tullut usein juhannuksena ja ovat sopineet hyvin ne lähetykset tunnelmaan.

Muutenkin tuo on itseasiassa erittäin hyvä ajankohta nyt, koska ensi viikolla tulee Diehard 4.0 maailman ensi-iltaan, joten nyt on tehty fiksusti, kun on laitettu alkuperäinen telkkariin muutama päivä ennen sitä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Minkä takia kokonaiset suolapähkinät maistuvat paremmilta kuin kaksi puolikasta? Olen äimän käkenä.

Ihmettelyketju kun on, niin mun on ihan pakko ihmetellä että montas sitä otettiin ennen tätä kysymystä? :D
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Conanin uusintaa katsellessa en voi kuin ihmetellä miten helvetissä jotkut pitävät White Stripesista. Aivan karmeeta paskaa. Ainoa syy miksi jaksan katsoa tämän loppuun on Meg Whiten pomppivat tissit.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Torstaina kutostiellä oli yllättävän vähän ruuhkaa kuuden aikoihin. Vitostiellä oli kuulemani mukaan ruuhkaa pidellyt, eli reittivalinta osui kohdilleen. Paluumatkalla ilmeisesti molemmilla teillä riitti ruuhkaa. Vitostie oli ainakin aivan tukossa kuuden aikoihin, kävelyvauhtia mentiin..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, ihmetyttää miten ja miksi nuorille naisille tarkoitetun cosmopolitan -lehden mukana on tullut homokalenteri. Kahdestatoista miehestä seitsemän pystyi todennäköisin syin päättelemään homoiksi, ja näiden lisäksi kahdesta erittäin epäilystä herättävästi olettamaan näin, joten kokonaissaldosta 9/12 varmaankin voi jo sanoa että ei epäilystäkään, siis kun eihän niistä kaikista sitä ulospäin näe. No joo kyllä mä sen tiedän että nykyajan pinnalliset naiset tykkää seurustella homomiehen kanssa, mutta kuitenkin ihmettelen erittäin suuresti että miksi ihmeessä.
Edit. Siis ei mulla mitään homoja vastaa ole. Olisinhan mä itsekkin homo jos vaan sattuisin miehistä tykkäämään.
 

Veijari

Jäsen
Eilen illalla radio NRJ:stä tuli RMJ:n mainosta Pameloineen. Pisti ihmetyttämään kun festarit oli jo ohi.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ihmetyttää miten tiedät koko asiasta?
Willi veikkaus: kämppis (tai kämppiksen muija) oli "unohtanut" lehden kalentereineen keittiön pöydälle, niin olihan se pakko selata läpi. Toinen vaihtoehto on tietysti se legendaarinen parturijonottelu.
 

scholl

Jäsen
No fakta on se, että homoilu ja hevimusiikki ovat kaksi ällöttävää asiaa, jotka ovat valitettavasti muotia. Luonnollisesti usein samat henkilöt harrastavat molempia. Dagens Industrin Dinapengar sivuilla on juttua Herald Tribunen tekemästä tutkimuksesta Euroopan kaupungeista. Siinä verrattiin elämänlaatua suhteessa kustannuksiin. Kriteereinä käytettiin jossain määrin ymmärrettäviä kuten liikenneyhteydet lentokentälle, rikollisuus, koulutus- ja sairaanhoitosysteemit, aurinkoisten tuntien määrä sekä drinksumahdollisuudet baareissa 01 jälkeen, mutta sen lisäksi otettiin myöskin huomioon suvaitsevaisuus homoilua ja naisasialiikettä kohtaan. Parhaaksi elämänlaaduksi tutkimuksessa saatiin kaikki kohdat huomioonottaen München ja Helsinki tuli viidenneksi. Olisivat toki voineet jättää tuon homoilun kyllä kriteereista pois. Ei se ainakaan elämänlaatua nosta, vaikka homoilisikin. Se on aivan varma.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ei se ainakaan elämänlaatua nosta, vaikka homoilisikin. Se on aivan varma.

Voidakseen olla aivan varma tuosta pitänee olla kokeillut ihan itse?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös