Mainos

Ihmettelyketju

• 6 484 263
  • 39 086
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Miettikääpä, jos Suomessa olisi tupakkatuotteiden myynnin valtiomonopoli. Ja sitten siihen vielä huumausaineet kylkeen, jos WHO:n alaisen asiantuntijatyöryhmän erään mietinnön mukaiset dekriminalisaatiosuositukset joskus toteutuvat.

Ihmettelen, ettei kukaan ole ehdottanut moista, vaikka henkilökohtaisesti suhtaudun erittäin suurella varauksella huumausaineiden käytön ja myynnin osittaiseenkin vapauttamiseen.

Yhtä kaikki: Laura Voutilaista lainatakseni - miks ei?

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Aamun kauppareissulla ihmettelyä, miksi jotkut kiihdyttävät liikennevaloihin, jotka ovat punaisella, ehkä samoja jotka ajavat parkkihallissa 40 km/h, Ja toinen, miksi jotkut kiirehtivät kauppakeskuksen pyöröoviin, kun se kierros kestää about 20 sekunttia, ehkä samoja joiden on pakko ehtä juuri lähtevään hissiin.

Kaikkiin sama, paitsi ihmettelen myös niitä jotka kiihdyttävät vihreisiin valoihin siihen edellä ajavan takakonttiin kiinni. Hienosti ajetaan risteyksen läpi kahden metrin turvavälillä ja jos juuri sattuisi keltaiset vaihtumaan siinä, niin varmaan poliisit paikalle sattuessaan katsoisivat että hyvin kiihdytit siihen kantaan ja ehdit juuri ja juuri turvallisesti. Hienosti ajettu.

No ei niillä poliiseilla tuo oikeasti kiinnosta, mutta halusin päästä sanomaan.

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Miksi äärinationalististen järjestöjen Suomi Ensin ja Suomen Kansa Ensin johtajina ovat henkilöt, joiden nimet eivät kovin suomalaisilta vaikuta. Eli Mario Argenta ja Marco de Wit.

Jotenkin tuntuisi luontevammalta, jos tuollaisten järjestöjen johtajina olisivat vaikkapa Nieminen ja Virtanen.

Miksi äärinationalististen järjestöjen Suomi Ensin ja Suomen Kansa Ensin johtajina ovat henkilöt, joiden nimet eivät kovin suomalaisilta vaikuta. Eli Mario Argenta ja Marco de Wit.

Jotenkin tuntuisi luontevammalta, jos tuollaisten järjestöjen johtajina olisivat vaikkapa Nieminen ja Virtanen.
Samaa olen ihmetellyt itsekin. Lisäksi ihmettelen miksei rivijäsenet Nieminen ja Virtanen kyseenalaista näitä matuja johtajanaan.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miksi Anal Cunt ei ole noussut suuren yleisön suosioon. On nimittäin sen verran hyvä bändi ja sanoittaa keskivertoihmisen elämää vallan erinomaisesti.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Harmi, ettei ollut silloin rahaa (eikä kyllä säilytystilaakaan). Nyt olisi varmasti arvoa enemmän.

Meillä on suvun mökki mikä alkaa pikku hiljaa siirtyä ja vanhoja asioita vaalitaan, tietysti. Ei sinne kyllä savukeautomaattia mahdu mitenkään, mutta olisihan se hieno, kun kuitenkin juhlissa soi kaikenlainen 60-70 -luvun musiikki.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miksi Anal Cunt ei ole noussut suuren yleisön suosioon. On nimittäin sen verran hyvä bändi ja sanoittaa keskivertoihmisen elämää vallan erinomaisesti.
Yhtyeen vokalisti Seth Putnam olisi ollut myös jokaisen kotiäidin unelmävävy. Varmasti olisi kuusen koristellut ja anopin kanssa kiitospäivänä kinkun paistanut.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yhtyeen vokalisti Seth Putnam olisi ollut myös jokaisen kotiäidin unelmävävy. Varmasti olisi kuusen koristellut ja anopin kanssa kiitospäivänä kinkun paistanut.

"I Respect Your Feelings As A Woman" summaa erinomaisesti Putnamin naiskuvan.

Bändiltä löytyy kyllä melkoisia biisejä. Onneksi ne ei kestä paria minuuttia pidempään :D
Anal Cuntin laajan mutta vivahteikkaan ja ennen kaikkea herkän tuotannon kärkeä on kappale "I Thought Hitler Was Cool Until I Found Out He Didn't Drink"

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pissed Jeans kuvaa erinomaisesti ihmisen elämää myöskin. Lähinnä sitä että mitään ei ikinä tapahdu.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pissed Jeans kuvaa erinomaisesti ihmisen elämää myöskin. Lähinnä sitä että mitään ei ikinä tapahdu.

Mua koskettaa myös "I'm Gonna Give You AIDS", "Ha Ha Holocaust" ja "I Convinced You To Beat Your Wife On A Daily Basis".

PS: Paivan Tami of Finland:

Hieno, varhainen lauantaiaamu Turun Kuusamakujalla!! Aamukahvi , päivän lehdet ( TS, HS) luettu-kertaalleen- illalla lisää- aamusauna ( Huom!! uusi Narvi kiuas- "simply great sanon minä"!!) Suosittelen!!
Nyt päivän businessplan kuntoon!!
1. Eurotam OY:n " Townoffice" ( Nereis Business Garden) on ensimmäinen pysähdyspaikka!! Siellä koulutusbriiffi asiakkaan( SEHV) kanssa, yhteenveto ja menoksi !!Aivan officen vieressä sijaitsee M&M Kuntotalo Turun Pitkämäessä!!
2. Treeni siellä ( M&M) " golfveljien" kanssa on lauantairutiini jo vuosien/ kymmenten takaa !!Nyt salina luonnollisesti Jani Hurmeen upea M&M Kuntotalo, jonka asiakkaita me kaikki " ex-starat" olemme!! Jääkiekon maailmasta mukana Legendaarinen Goalie Jorma Valtonen ( yli 200 maaottelua ), Jarmo Koivunen ( TPS, HIFK, Bern, Rosenheim etc.. ), Jukka Koskilahti ( TPS, Leijonat, HV-71 etc..) ; jalkapallon maailmasta Raimo " Kili " Toivanen ( TPS & Huuhkajat), Ari Mäki, ( MP , TPS, Nuorten maajoukkue) , Golfin maailmasta Heikki Koskilahti ( Kankainen Golfclub TJ) , Harri Vehmanen ( AG) ; käsipallon maailmasta Håkan Nordström ( ÅIFK) Liiton PJ, etc.. !!
Siinä " jengissä" on hieno treenata talvella ( sali) ja pelata kesällä ( golfviheriöt) koska kuuluisa sanonta joukkuepelaamisen maailmasta toimii meilläkin: " Kentillä syntynyt ystävyys säilyy läpi elämän" ja - se - on hienoa- take my word!! Kuntosalikauden ( syyskuu- huhtikuu) ja golfin " palkintojenjako tapahtuu aina " joulusaunan" muodossa useimmiten Turun ykköshotellien upeissa saunoissa tai sitten omien businesskontaktien mukanaan tuomien saunatilojen viihtyisissä puitteissa!!!!
Siellä " joulusaunassa" palkinnot ( golfkesä) jaetaan ja siitä kohti uutta golfkautta! Golfkauden "joukkue" aloittaa useimmiten " training campin" muodossa huhti/ toukokuun vaiheilla- siinä vakiopaikaksi on muodostunut Barsebäckin hieno kenttä Malmön tuntumassa Ruotsin länsirannalla!! Siinä kohenevan kunnon ( M&M) ja alkavan golfkauden hengessä kaikille kuntoilijoille ja golffareille: " Have a Great Day", Br Tami, Lion # 79, Captain Lions ( 1977-82) TPS ( 1977-82) Aura Golf 1982-84

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mua koskettaa myös "I'm Gonna Give You AIDS", "Ha Ha Holocaust" ja "I Convinced You To Beat Your Wife On A Daily Basis".

PS: Paivan Tami of Finland:

Hieno, varhainen lauantaiaamu Turun Kuusamakujalla!! Aamukahvi , päivän lehdet ( TS, HS) luettu-kertaalleen- illalla lisää- aamusauna ( Huom!! uusi Narvi kiuas- "simply great sanon minä"!!) Suosittelen!!
1. Eurotam OY:n " Townoffice" ( Nereis Business Garden) on ensimmäinen pysähdyspaikka!! Siellä koulutusbriiffi asiakkaan( SEHV) kanssa, yhteenveto ja menoksi !!Aivan officen vieressä sijaitsee M&M Kuntotalo Turun Pitkämäessä!!
2. Treeni siellä ( M&M) " golfveljien" kanssa on lauantairutiini jo vuosien/ kymmenten takaa !!Nyt salina luonnollisesti Jani Hurmeen upea M&M Kuntotalo, jonka asiakkaita me kaikki " ex-starat" olemme!! Jääkiekon maailmasta mukana Legendaarinen Goalie Jorma Valtonen ( yli 200 maaottelua ), Jarmo Koivunen ( TPS, HIFK, Bern, Rosenheim etc.. ), Jukka Koskilahti ( TPS, Leijonat, HV-71 etc..) ; jalkapallon maailmasta Raimo " Kili " Toivanen ( TPS & Huuhkajat), Ari Mäki, ( MP , TPS, Nuorten maajoukkue) , Golfin maailmasta Heikki Koskilahti ( Kankainen Golfclub TJ) , Harri Vehmanen ( AG) ; käsipallon maailmasta Håkan Nordström ( ÅIFK) Liiton PJ, etc.. !!
Siinä " jengissä" on hieno treenata talvella ( sali) ja pelata kesällä ( golfviheriöt) koska kuuluisa sanonta joukkuepelaamisen maailmasta toimii meilläkin: " Kentillä syntynyt ystävyys säilyy läpi elämän" ja - se - on hienoa- take my word!! Kuntosalikauden ( syyskuu- huhtikuu) ja golfin " palkintojenjako tapahtuu aina " joulusaunan" muodossa useimmiten Turun ykköshotellien upeissa saunoissa tai sitten omien businesskontaktien mukanaan tuomien saunatilojen viihtyisissä puitteissa!!!!
Siellä " joulusaunassa" palkinnot ( golfkesä) jaetaan ja siitä kohti uutta golfkautta! Golfkauden "joukkue" aloittaa useimmiten " training campin" muodossa huhti/ toukokuun vaiheilla- siinä vakiopaikaksi on muodostunut Barsebäckin hieno kenttä Malmön tuntumassa Ruotsin länsirannalla!! Siinä kohenevan kunnon ( M&M) ja alkavan golfkauden hengessä kaikille kuntoilijoille ja golffareille: " Have a Great Day", Br Tami, Lion # 79, Captain Lions ( 1977-82) TPS ( 1977-82) Aura Golf 1982-84
Tämä oli paras tähän asti. Kiitos.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

Olisipa murhaavan kova biisin nimi tuo koko litania. Sitten rytisteltäisiin puolen minuutin kakofonia melusaastetta ilmoille, vokaalit olisi huuto-oksennusta. Soitat johonkin Päivän sävellahjaan tai Jokamiehen toivekonserttiin ja toivot tuota, biisin nimen latominen kestää viisi minuuttia.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Toivottavasti br Lion #79 captain lions tps aura golf on ainoastaan Tamin keksimä ja markkinoima hahmo, tosin sen verran kovaa tykitystä on että taitaa hahmo (jos edes sellainen on) viedä miestä eikä päinvastoin. Mutta tätä pohdiskellessa kansa vaatii sillä välin lisää Tamia ja tuplahuutomerkkejä!! Chapeau!

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka pitää muka Narvi kiuasta parhaana? Kaikkihan tietää että muuramelainen Harvia antaa parhaat löylyt!
Voisi epäillä että kyseessä on joku epämääräinen sponsorijuttu, jossa Tami sai kukaan kun mainostaa a sitä sitten. Mutta sitten tajuaa että noihin päivityksiin tuotemerkit joutuvat eivät pääse.

En oikeasti ymmärrä miksi kukaan haluaa #79:ltä mitään ostaa, edes vitsinä, sekin vanheni jo viime vuosikymmenellä.

ace

Jäsen
Voisi epäillä että kyseessä on joku epämääräinen sponsorijuttu, jossa Tami sai kukaan kun mainostaa a sitä sitten. Mutta sitten tajuaa että noihin päivityksiin tuotemerkit joutuvat eivät pääse.

En oikeasti ymmärrä miksi kukaan haluaa #79:ltä mitään ostaa, edes vitsinä, sekin vanheni jo viime vuosikymmenellä.

Hyvä pointti, en ehtinyt ajatella näin pitkälle ennenkuin tuohduin Harvian puolesta.

Ja ostaako joku niitä Don Tami kaulaliinoja oikeasti? Onko kukaan nähnyt niitä muualla kuin Tamin itsensä päällä?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paivan Tami of Finland:

Rauhallinen ?( SU) aamu nyt Turun Kuusamakujalla!! Lastenlapset Anni & Ella yökylässä ( lue " vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää"); Viasatilta änäriä ( Blues - Wild) ja aamun TS & HS luettu!! Ensisilmäys kunnolla molempiin " rapid fire tyyliin" - iltapäivällä kunnolla kun " intensiteetti" talossa on palautunut normaaliksi!!
Nyt - aamupäivällä- on aika virittää jatkon ( ensi viikko & vuosi) kalenterini järjestykseen!!
Yksi " milestone" kalenterissani ovat urheilugaalat sekä valtakunnallinen ( Hartwall Areena 18.01.2018) , että Varsinais-Suomen ( Gatorade Areena 27.01. 2018) !!
Risto Niemisen ( Ex -President OK) käynnistämä ja ideoima " Urheilugaala" on saanut tuekseen maakunnalliset gaalat!!
Se uusi ajattelu- on hienoa- take my word!! "Chapeau Ripa" & Team ; - tätä käytönnön tasolla tarkoittaa EDELLÄKÄVIJYYS- perässähiihtäjiä kun riittää joka lähtöön kaikilla elämänalueilla!!!!
Sain kunnian viime vuonna ( 2017) olla jakamassa palkinnon / The Trophy) Turun Logomossa Salon Vilppaan joukkueelle - hieno yksi esimerkki , siitä kuinka Huippu-Urheilun soihtu vaihtuu sukupolvelta toiselle!!
" Ripa " Nieminen on urheilumme todellinen visionääri ja soihdunkantaja , jonka käden jälki näkyi HÄIKÄISEVÄLLÄ TAVALLA niin Veikkauksen kuin Olympiakomitean toiminnassa hänen Toimitusjohtaja (TJ Veikkaus) kuin Puheenjohtaja (PJ Olympiakomitea) aikanaan!! Toivottavasti hänen seuraajansa ko. pesteissä jatkavat soihdun kantamista!!??
Onhan Veikkauksen koko liiketoiminta ja brändäys saanut alkunsa (!!) URHEILUIHMISTEN ajattelusta ja visionäärisyydestä!! Nyt sinne " valmiiseen pöytään" on ilmiselvästi tunkua jokaiselta elämänalueelta!! "Classic Story" - take my word!!
Veikkauksen perusidean ( urheilun ) hengessä tänäänkin vuorossa " rutiinit" M& M Kuntotalolla Turun Pitkämäessä!!
Siinä " voittavien rutiinien" hengessä: " Have A Great Sporting Day"
Br Tami, Lion # 79​

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Etuasiakkuutesi on päättynyt
Huomasimme automaattisen osoitetietopäivityksen yhteydessä, että olet muuttanut pois Suomesta.

Veikkaus.fi-verkkopelipalvelun käyttö edellyttää väestötietojärjestelmään merkittyä vakituista asuinpaikkaa Suomessa. Käytäntö perustuu arpajaislakiin.

Koska et asu vakituisesti Suomessa, Etuasiakkuutesi päättyy Etuasiakkuuden sopimusehtojen mukaisesti. Jos pelitileilläsi on rahaa, ne palautetaan Etuasiakkuuteen liitetylle pankkitilillesi. Rahat näkyvät tililläsi 1-3 pankkipäivän kuluessa.
--

Asiahan ei ole minulle uusi ja näin on aina ollut. Mutta voisiko nyt vittu joku ministeri tulla A-studioon kertomaan miksi näin on. Ja perustella asiaa ja mieluiten kunnolla.

Vielä parikymmentä vuotta sitten oli erikoista ja ihmeellistä, jos joku kävi matkoilla ulkomailla. Puhuttamakaan, jos joku asuisi jossain ellet sitten tietenkin ollut siirtolainen Yhdysvaltoihin tai Ruotsiin.

Nykyään hyvin tavallista ja miksi en saa pitää siteitä siihen rakkaaseen kotimaahani. Yhtään perustelua en ole kuullut. Laura Huhtasaari, oletko jatkislainen? Joku, kuka tahansa, kertokaa.

Kaikista järkevintähän olisi tietenkin muuttaa täysin naurettavaa lakia hiljaisuudessa ja Veikkaus voisi sitten kosiskella asiakkaita takaisin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihmettelen avopuolisoni ex-kumppania. Hän itse halusi vuosia sitten erota kun löysi omasta mielestään jotain parempaa. Nyt hän tuntuu vihaavan minua valtavasti. Ei suostu puhumaan minulle, sanoo minua lapselleen isän uudeksi huoraksi. Aluksi hän vaati etten minä saa olla paikalla kun lapsi tapaa isäänsä. Nykyään se on hankalaa kun asutaan miehen kanssa yhdessä. Jaksan vaan ihmetellä mitä pahaa olen tehnyt tälle naiselle... En ole liiton rikkoja koska tapasin mieheni vuosia hänen eronsa jälkeen.

Nick Neim

Jäsen
Ihmettelen avopuolisoni ex-kumppania. Hän itse halusi vuosia sitten erota kun löysi omasta mielestään jotain parempaa. Nyt hän tuntuu vihaavan minua valtavasti. Ei suostu puhumaan minulle, sanoo minua lapselleen isän uudeksi huoraksi. Aluksi hän vaati etten minä saa olla paikalla kun lapsi tapaa isäänsä. Nykyään se on hankalaa kun asutaan miehen kanssa yhdessä. Jaksan vaan ihmetellä mitä pahaa olen tehnyt tälle naiselle... En ole liiton rikkoja koska tapasin mieheni vuosia hänen eronsa jälkeen.
Vähän rankasti yleistäen, naiset yleensä tyypillisesti käyttäytyvät näin, kun entinen puoliso on löytänyt itseään paremman näköisen uuden kumppanin. Onnittelut.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Älähän ihmettele sillä tuo kertomasi on enemmän sääntö kuin poikkeus. Et ole tehnyt mitään pahaa. Omassa tuttavapiirissäni on parikin vastaavaa tapausta. Pahinta näissä on mielestäni se, että usein lapset joutuvat keskelle taistelutannerta ja kärsivät asiasta enemmän tai vähemmän. Tuntuu, että näissä uusioperhekuvioissa juurikin naiset luovat ongelmia. Ja varsinkin siltä puolelta, jonka lapset ovat mukana tässä. Toki monesti miehenkin mukana tulee jälkikasvua. Aikoinaan kuulin/luin jostakin, että naaraan on eläinkunnassakin vaikea hyväksyä pennuilleen lähelle toista naarasta. Tästä sitten spekuloitiin ja vedettiin johtopäätöksiä meihin ihmisiin. Negatiiviset tunteet kuten juurikin mustasukkaisuus voi hyvinkin koskea sinunkin tapauksessa lasta eikä miestäsi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy