Ihmemies MacGyver

  • 160 162
  • 880

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
...jolla painoa pikaisesti laskettuna reilut 5500kg. Ei varmaan ihan yhdellä kertaa ole saatu vietyä sinne luolaan... Millaisilla kuormilla toisen maailmansodan aikaiset pommi/rahtikoneet on muuten jaksaneet nousta ilmaan?

Esimerkiksi Boeing B-29 Superfortressin tyhjäpaino 33 793 kg. Maksiminousupaino 60 555 kg, joten voidaan todeta että reilusti yli 20 tonnia tässä tapauksessa.

Ylipäätään tuon ajan rahtikoneet jaksoivat kyllä ihan järjestään reilun 10 tonnin kuormilla nousta. Toki tähän on laskettu mukaan tietenkin polttoaine, miehistö, varusteet ym.

En edes tiedä, mikä tuo MacGyverin jaksossa nähty kone on.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Upea ja ikimuistoinen jakso ensimmäisenä. MacGyver vie joitain ennalta itselleen tuntemattomia firman miehiä eräjormailemaan ja joukkoon soluttautuu vaarallinen vankikarkuri. Siinäpä sitten loppupuolella jaksoa arvuutellaan sitä rikollista joukossa.

En muuten edes enää muista kuka näistä on se vankikarkuri.

Tämä on hyvä jakso!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Upea ja ikimuistettava jakso ensimmäisenä. MacGyver vie joitain ennalta itselleen tuntemattomia firman miehiä eräjormailemaan ja joukkoon soluttautuu vaarallinen vankikarkuri. Siinäpä sitten loppupuolella jaksoa arvuutellaan sitä rikollista joukossa.

Tämä on hyvä jakso!
Perkele, olin jo NHL:n pariin menossa mutta pakko vai väijyä MacGyver.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Perkele, olin jo NHL:n pariin menossa mutta pakko vai väijyä MacGyver.

Siellä se Crosby vaan jakelee namupassia kavereiden lapaan, mutta MacGyver täälläkin pyörii.

Yksi näistä heeboista oli jossain ysärilääkärisarjassa. ER vai Chicago Hope?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuo punatakkinen äijä on se murhaaja. Oli niin aggressiivinen. En siis itsekään tiedä kuka se on, mutta veikkaus.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Upea ja ikimuistoinen jakso ensimmäisenä. MacGyver vie joitain ennalta itselleen tuntemattomia firman miehiä eräjormailemaan ja joukkoon soluttautuu vaarallinen vankikarkuri. Siinäpä sitten loppupuolella jaksoa arvuutellaan sitä rikollista joukossa.

En muuten edes enää muista kuka näistä on se vankikarkuri.


Tämä on hyvä jakso!

En viitsi spoilata, mutta luulen muistavani. Tämä on taas "tylsä luontojakso", mutta Macilla on nahkatakki, Kumpi painaa vaakakupissa enemmän?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siellä se Crosby vaan jakelee namupassia kavereiden lapaan, mutta MacGyver täälläkin pyörii.
Niin ja joo, laitoin Viaplayn tabletille pyörimään niin voi änäriä seurata sivusilmällä. Huomennakin tulee prime time pelejä niin ehtiihän näitä seurata.

@Viherpuiston Ruoska nahkarotsi merkitsee.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tuo punatakkinen äijä on se murhaaja. Oli niin aggressiivinen. En siis itsekään tiedä kuka se on, mutta veikkaus.

Muistelisin, että hän ei ole murhaaja. Tehdään vain alussa katsojalle turhankin syyllisen oloiseksi. Laittaisin rahani tuo sillalla panikoineen farkkuasuisen puolesta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Muistelisin, että hän ei ole murhaaja. Tehdään vain alussa katsojalle turhankin syyllisen oloiseksi. Laittaisin rahani tuo sillalla panikoineen farkkuasuisen puolesta.
Sitä mietin kyllä kanssa.

Pete lähti perään. Pete on kyllä hyvä. Symppis hahmo.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
"Pete" vielä painelee varmaan puolisokeana perässä kun näyttelijä Dana Elcarilla todettiin viherkaihi jo 70-luvulta lähtien. Kyllä mulle toimii nämä kevyemmätkin jaksot. Tuo Maciiin monipuolisuutta. Seuraavat jaksot onkin sitten salamurhaa ja terroristeja.
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@Roger Moore, oliko valintasi murhaajaksi tämä punatakkinen vai se telttaansa kuollut? Eikös hänelläkin ollut punaista takissaan? Minulla taisi mennä arvaus hieman metsään (heh).



E
Tulikin kunnon plot twist. Kaksi murhaajaa! Olenko sittenkin oikeassa?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Macin sininen lippis on varmasti avuksi naamioitumisessa ja takaa, ettei kukaan huomaa.

Samankaltainen pukeutumismoka oli jokunen viikko sitten kun oltiin myös metsässä. Tuolloin MacGyver oli pukeutunut kirkkaan siniseen takkiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
@Roger Moore, oliko valintasi murhaajaksi tämä punatakkinen vai se telttaansa kuollut? Eikös hänelläkin ollut punaista takissaan? Minulla taisi mennä arvaus hieman metsään (heh).



E
Tulikin kunnon plot twist. Kaksi murhaajaa! Olenko sittenkin oikeassa?
Epäilin sitä joka kuoli. Tosin kahden murhaajan ajatus tuli siinä vaiheessa kun ne kaksi tyyppiä jäi korjaamaan radiota.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pete lupasi tankata MacGyverin Jeepin, mutta eipä tehnytkään sitä. Auto jäi tirn varteen. Liekö ollut bensamittari autosta rikki, kun neuvokas Mac ei huomannut mitään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulle ei ole muuten ihan täysin vieläkään selvinnyt että millainen kioski tuo Feeniks-säätiö on.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulla on mennyt osa tästä jaksosta vähän ohi, mutta ei nyt ihan avautunut tuo roistojen pelikirja ottaa Mac ja Pete vangiksi. Olisivat vaan kaikessa hiljaisuudessa jatkaneet hommia ja antaneet noiden lähteä pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös