Nää humanisti-MacGyver-jaksot ovat välillä jopa vastenmielisen tylsiä. Itse tykkään enemmän pommi-MacGyveristä.
En ole rasisti, mutta olen samaa mieltä. Itse asiassa minulla olisi muutama ehdotus, minkälaisilla jaksoilla näitä MacGyver nuorisotyöntekijänä -episodeja voisi korvata.
Identtiset Angukset: Paljastuu, että MacGyverilla on veli, joka on täysi vastakohta MacGyverille. Hänellä ei ole takatukkaa, vaan hiukset ovat alkaneet jo kadota päästä. Hän ei myöskään ole kaikista välittävä eikä näppärä käsistään, vaan enemmänkin jonkinlainen pieni huijari, joka yrittää rikastua. Yhdessä MacGyverin kanssa he joutuvat seikkailuun läpi Yhdysvaltojen, jonka aikana he molemmat myös kasvavat hieman ihmisinä.
Vasara: MacGyver on jälleen kerran menettänyt muistinsa ja herää suuresta wc- tilasta. Paikalla on myös monia muita henkilöitä, joihin on viritetty erilaisia tappavia ansoja. Pakotietä ei ole ja vain MacGyverin nokkeluuden avulla voivat he selvitä tästä kuumottavasta tilanteesta.
Peten kännisekoilut: Pete Thorton on kännipäissään suistunut autollaan tieltä. Vielä pahempaa on, että kyydissä oli Peten salarakas, hyvin kaunis rintava neito, joka kuolee onnettomuuden seurauksena. Kuinka Pete selviää tästä kiusallisesta vyyhdistä, kun hän parhaansa mukaan yrittää keksiä selityksiä, miten hän ei liity tähän tapaukseen millään tavalla. Ja myös MacGyverin on valittava puolensa!
MacGyverin yllätys: MacGyver tapaa luonnonsuojelukonferenssissa kauniin neidon, johon hän rakastuu. Tunne on molemminpuolinen ja he viettävät aikaa yhdessä mm. savenvalantakurssilla ja sirkuksessa. He ovat lintubongausretkellä metsässä ja suutelevat toisiaan ja sopivat tapaavansa jälleen huomenna. MacGyver jääkin hyvän matkan päästä tarkkailemaan, mitä tämä kaunis isorintainen ja leveälanteinen neito tekee seuraavaksi. Mac seuraa häntä ja huomaa, kuinka tämä uhkea kaunotar menee koskemattoman metsälammen rannalle.
Mac tarttuu kiikareihinsa ja hänen pulssinsa nousee, kun hän huomaa, että nainen alkaa riisuutua. Ilmeisesti hän on menossa uimaan. Kiikarin linssit höyryssä MacGyver vakoilee tuota neitokaista. Naisella on jo ylävartalo paljaana ja MacGyverilla alkaa höyry nousemaan päästä. Kun nainen alkaa riisumaan pikkuhousujaan, paljastuukin, että hänellä onkin penis! Mikä on MacGyverin seuraava siirto tässä jännittävässä tilanteessa?