Ignore-lista

  • 18 950
  • 145

Käytätkö ignore-toimintoa?

  • Mikä on ignore-toiminto?

    Ääniä: 54 9,3%
  • En käytä ignore-toimintoa

    Ääniä: 410 70,4%
  • Listallani on 1-3 nimimerkkiä

    Ääniä: 83 14,3%
  • Listallani on 4-10 nimimerkkiä

    Ääniä: 12 2,1%
  • Listallani on yli 10 nimimerkkiä

    Ääniä: 23 4,0%

  • Äänestäjiä
    582

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
suutuksissani.

Suuttuneena sitä aina keksii. Mulla oli tähän jokin pointti mutta unohdin. Ai niin, joskus kirjotin sulle suutuksissani että voi vittu, herää mies. Se oli silloin vuosi sitten.

Tahtoisin laittaa modet ignoreen, ne kun vaan on ilkeitä mulle (ikuinen ketjunavauskielto).
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Suuttuneena sitä aina keksii. Mulla oli tähän jokin pointti mutta unohdin. Ai niin, joskus kirjotin sulle suutuksissani että voi vittu, herää mies. Se oli silloin vuosi sitten.
En välitä miten suutuksissasi olit, koska minä todellakin olin herätystä vailla.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oon ollut täällä kohta 20 vuotta enkä tiedä mikä on ignore tai miten sinne laitetaan, ehkä kertoo sen etten koe tarvitsevani. En halua yleistää mutta jos ymmärrän tarkoituksen niin veikkaan että moni laittaa sinne nimimerkin tiukan jankkauksen jälkeen ja nimenomaan sen oman viimeisen sanan jälkeen. :)

Mielipiteitä mahtuu maailmaan ja olen ymmärtänyt että moderaattorit hoitaa(ainakin yrittää) ne hankalat tapaukset, viheltää pelin poikki. Oisinko painanut kerran tai pari Raportointi -nappia, toki ajattelen niin ettei sitä kukaan kuitenkaan huomioi. Kiva nappi vain joka tuli jossain päivityksessä. Luo mielenrauhaa kun tuntee olevansa tärkeä ja osallistuu moderointiin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En käytä. En ole koskaan Jatkoajan historiassa käyttänyt.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Jokin aika sitten huomasin sattumaisin, että jostain syystä käyttäjä Jomppa_Koo oli omalla ignore listalla. Mitään käsitystä miten se sinne on joutunut ei ole, mutta poistin välittömästi huomattuani.
Ei kyllä tulisi mieleenkään laittaa ketään tarkoituksella ignore listalle, ellei sitten oikeasti jauha pelkästään jostakin aiheesta, jota ei enään jaksa kuunnella. Laittamalla jonkun ignoreen saattaa mennä kyseisen henkilön joku yksittäinenkin hyvä viesti ohitse.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä kyllä pystyn lukemaan ihan kaiken. Ei tarvitse blokkailla kenenkään hengentuotteita. Sitäpaitsi sehän katkaisisi flow’n, kun joku viittaisi johonkin aikaisempaan jota en näe. Ihan urpoa puuhaa.

Tai voisikohan ignoreerata ihan kaikki? Koko palsta olisi omassa näytössä pelkkää Eviliä. Aika hienoa. Riitelisi itsensä kanssa, vittuilisi itselleen ja lopulta suuttuisi niin että pistäisi itsensäkin boikottiin. Aamulla kattelisi neitseellisen valkoista sivua, että mitenkäs nyt näin. Kukaan ei koskaan ole kirjoittanut tänne mitään, enkä minäkään pysty. Heti julistaisin lempi-internetsivukseni ikinä.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ignore-lista on henkisesti maalaisille hyvä mekanismi, epämiellyttävät mielipiteet pysyvät näkymättömissä ja voi ikuisesti elää sitä 1980-luvun idylliä Kekkosen, Mansikin ja Raton keskiaukeaman kanssa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Eipä oo tarvetta ignorata ketään, tai sitten en vaan viitsi nähdä sitäkään vaivaa, kirjoitelkoot...
 
K

Kiekkokatsoja

Josko ei kirjoita jyrkkiä mielipiteitä, taikka muutoin harvakseen kirjoittelee. Taikka sitten paskanvertaa välittää seuraavista ja vittuilevista trolleista, niin piilolistalle on tuskin tarvetta.
Muussa tapauksessa mielummin listalle, kuin että alkaa rähisemään jonkun pellen kanssa kirjaimilla.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kerran yritin laittaa Kalpa - Pelicans playoff-ketjun ignoreen koska ottelusarjan häviö vitutti niin paljon mutta silloin se pomppasi silmille vain entistä enemmän joten ei siitäkään tullut mitään.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo jotkut nimimerkit on kieltämättä rasittavia, mutta silloin on kyse oman asenteen valinnasta. Mielestäni Fay Weldon on sanonut hyvin "Huolehdi vähemmän siitä mitä muut ajattelevat sinusta ja enemmän siitä, mitä sinä ajattelet muista." Empaattisena ja hyväsydämisenä ihmisenä ignore ei siis ole minulle vaihtoehto.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, juridiset esteet
Oikein käyttökelpoinen toiminto. Palstalla on valitettavasti nimimerkkejä, joilla on tasan yksi levy soitettavana tai pelkästään tarkoitus haastaa riitaa aiheesta kuin aiheesta. Yksi levy on nopeasti kuultu, eikä riidanhaastoa jaksa loputtomiin lueskella.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Poistin pari viestiä tästä. Omiani. Meinasin lähteä yhden ääliön vedätyksiin mukaan mutta sain lopulta peräpukamilla kiinni. Ääliö todistaa kyllä itsensä ääliöksi, ei siihen tarvita minun etusormeani osoittamaan että tossa se ääliö on. Joidenkin kirjoituksista paistaa pitkälle, että ovat olleet nuorena koulukiusaajia. Sellainen vittumainen, negatiivinen suhtautuminen. Älykkäät älyää, intiaanit ymmärtää.
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Se nyt on tietysti vapaassa maailmassa kunkin oma asia, millasta käyttö/sisältökokemusta haluaa kuluttaa. Paljon riippuu myös kuinka tiiviisti palstalla pyörii. Jos harvemmin niin tuskin mitään ignorettavaa toisteisuutta edes rekisteröi. Ja päinvastoin, jos niikseen on.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei ole kukaan ignoressa, eikä tule. Tää on vaan keskustelupalsta, jossa tunteita herättäviä asioita puidaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ignore-toiminto vertautuu banaanikärpästen hävittämiseen tiskiaineella ja mehulla. Yksinkertainen tapa vähentää turhaa surinaa keittiössä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös