En ole jaksanut ottaa käyttöön kyseistä toimintoa, vaikkakin palstalla on paljon nimimerkkejä, joiden tekstien kirjoitusasu on sekava ja täynnä yksinkertaisia virheitä tai joiden viesteissä on aina vain pari turhaa lausetta eli heidän kirjoittamansa viestit ovat totaalisen mitäänsanomattomia. Suurimmaksi osaksi tämä ongelma on palstan kakaroilla, miten lie saavat nuo hakemuksetkin läpi kun ulosanti on niin saatanan heikkoa. Miten olisi ikärajaksi ainakin joku K-16 eli olisi edes ne peruskoulut käyty läpi. Onneksi kuitenkin JA:ssa on paljon taitavia kirjoittajia ja keskitasokin korkealla. Kolmannen ongelmaryhmän muodostaa kaverit, jotka vain provoavat. Ei siinä mitään, minä pidän provoista, mutta mikäli ne ovat tasoltaan todella heikkoja ja lapsellisia, niin mitä järkeä niissä on? Tekevät vain kirjoittajastaan muiden silmissä täyden pellen.
Yhteenvetona, vituttaa nämä kaikki taitamattomat. Suosittelisen ankarampaa linjaa modeilta viestien ulkoasua ja sisältöä varten, mutta tietenkin tämä on lopulta omissa käsissäni miten noihin viesteihin suhtaudun. Pitäisi luultavasti tehdä sama kuin nimim. 'Eh', eli ottaa listalle kymmeniä nimiä. Mutta tämä ei poista ongelmaa, se vie vain sen pois näkyvistä. Siksi en ignorea kannata.
Viestin lähetti Ted Raikas
Olen perusoptimisti ja uskon että paskanpuhujatkin laukovat totuuden ainakin kerran elämässään. Siksi annan jokaiselle mahdollisuuden todistaa sen asian.
Minua ei kyllä paljon lohduta, mikäli kaveri paskantaa helvetinmoisen läjän, jonka seasta sitten pilkistää pienen pieni hohtava helmi.