Ignore-lista

  • 18 944
  • 145

Käytätkö ignore-toimintoa?

  • Mikä on ignore-toiminto?

    Ääniä: 54 9,3%
  • En käytä ignore-toimintoa

    Ääniä: 410 70,4%
  • Listallani on 1-3 nimimerkkiä

    Ääniä: 83 14,3%
  • Listallani on 4-10 nimimerkkiä

    Ääniä: 12 2,1%
  • Listallani on yli 10 nimimerkkiä

    Ääniä: 23 4,0%

  • Äänestäjiä
    582

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Käytätteko keskustelupalstan ignore-toimintoa? Itse pärjäsin Jatkoajan 3 ensimmäistä vuotta ilman, mutta viimein paloi hihat muutaman kirjoittajan takia ja nyt on i-listallani 4 nimimerkkiä. Onpa paljon rennompaa taas lukea palstaa - tosin näitä epäsuosikkeja lainataan toisinaan aika pitkästi, joten joutuu vastentahtoisestikin heidän jorinoitaan välillä silmäilemään.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Loppujenlopuksihan kaikki jauhaa sitä yhtä ja samaa jonninjoutavaa paskaa (minäkin aina ja varsinkin minä), joten ignoreille ei ole ollut tarvetta.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti BigRedBob
Loppujenlopuksihan kaikki jauhaa sitä yhtä ja samaa jonninjoutavaa paskaa (minäkin aina ja varsinkin minä), joten ignoreille ei ole ollut tarvetta.

Jeh, jos joku jaksaa lukea minun suoltamaa shaissea, sama täytyy minunkin kestää. Kasvattaa sitäpaitsi pitkää pinnaa..

Toisaalta, olisin voinut laittaa tähän kysymyksen: "Otsikon näen, mitä pitää äänestys sisällään?"

K
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En jaksa vaivautua ignooraamaan ketään. Syyn pitäisi olla sellainen että joku vaivaisi ihan jatkuvalla syötöllä esim. yksityisviestein tai vastaavin tempuin.

Olen perusoptimisti ja uskon että paskanpuhujatkin laukovat totuuden ainakin kerran elämässään. Siksi annan jokaiselle mahdollisuuden todistaa sen asian.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
ei ignoreja

En käytä ignorea. Ei tätä palstaa tarvitse kuitenkaan ihan niin vakavasti ottaa. Koskaan en ole edes harkinnut kenenkään laittamista listalle.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
2½ vuotta meni ilman ignorea, nyt listalla on 3 nimimerkkiä.

Jatkuvaa provosointia mukamas leikin varjolla. trollausta ja mukahauskoja one-linereita. Rajansa kaikella. Helpollppo tapa vältää turha provosoituminen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, joten ei pistetä ketään ignoreenkaan. Värikästähän tämä näin on, ilman mitään turhia mustia listoja.
 

Miguel

Jäsen
Käämit ovat palaneet useampaankin kirjoittajaan, mutta ignorea en ole käyttänyt. Uteliaisuuteni pakottaa aina katsomaan, mitä se yksi idiootti on taas kirjoittanut. Varsinkin jos se herättää keskustelua, oli keskustelu turhaa tai ei.
 

Red Heart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks
Mä olen kylläkin vasta rekisteröitynyt, mutta jo kolmatta vuotta juttuja lukeneneena olen vahvasti sitä mieltä ettei moisia ignoreja tarvita ollenkaan.
Tämähän on keskustelupalsta jolla käy tuhansia kirjoittajia ja lukijoita (?) ja jokaisella heistä on omat mielipiteensä. Ja kyllä minua ainakin kiinnostaa kaikkien mielipiteet, vaikka eivät minua miellyttäisikään.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Ignore-toiminto on ahkerassa käytössä, listalla näyttäisi olevan pikaisella silmäilyllä hiukan vajaa sata nimeä. Hyvin vähän listalla on varsinaisia vakiokirjoittajia, sitäkin enemmän pikavierailijoita, jotka ovat sinne jääneet kirjoitusoikeuksien menettämisestään huolimatta.

Listalleni pääsee helposti, mutta pois on päässyt vain muutama tapaus. Suurimman ryhmän taitavat muodostaa naapurijoukkueen sisällöttömiä provoja kirjoittelevat kannattajat (jostain syystä nimet "Roman" ja "Vopat" sekä numero 38 ovat hyvin edustettuna listallani), seuraavaksi suurimman ryhmän suosikkijoukkue onkin sitten sama kuin omani.

Joidenkin kohdalla ärsyttää huono ulosanti, toisten kohdalla tyyli ja kolmansien kohdalla asiat. Aina kun tekisi mieli vastata provoon samalla mitalla, päädyn mieluummin lisäämään provoajan ignorelistalleni.

Kuinkakohan monelta tämäkin viestini jäi lukematta...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti eh
Ignore-toiminto on ahkerassa käytössä, listalla näyttäisi olevan pikaisella silmäilyllä hiukan vajaa sata nimeä.

Hmmh.. Piikin paikka. Tuletko yhtä hyvin toimeen oikeassakin elämässä ihmisten kanssa?

Tais kyllä jäädä tämäkin näkemättä..

K
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Shane
En käytä. Pään sisälle on jo muodostunut oma "intuitiivinen ignore-toiminto", joten en näitä "mekaanisia" tarvitse ;)

Sama juttu. Ketjuja selaillessa näkee viestit, joita ei halua lukea, nopeasti. Oma on häpeäni, jos jotain tuon takia menetän. Ignoressa ei siis ole ketään ja tuskinpa edes tulee. Sama juttu IRC:n puolella.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Viestin lähetti Kaiser Soze
Hmmh.. Piikin paikka. Tuletko yhtä hyvin toimeen oikeassakin elämässä ihmisten kanssa?

Tais kyllä jäädä tämäkin näkemättä..
Minähän tulen toimeen kaikkien kanssa, en vain viitsi kuunnella/lukea kaikkien juttuja. Loppujen lopuksi sata on viidestä tuhannesta aika vähän, pari hassua prosenttia.

Mitäs pahaa sinä kuvitellet tehneesi? Ei siellä listalla syyttä suotta kukaan ole...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Enpä ole ignorannut ketään.Enkä kyllä aio ignoratakaan.
Ne viestit joita ei halua lukea on helppo hypätä yli seuraavaan viestiin.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
No niin vanha oppii, olin lukenut ko. sanan aiemmin, mutta ei pätkän vertaa hajua mitä se tarkoitti. Ketjun läpi luettuani luulen ymmärtäväni mitä ko. sana tarkoittaa.

Mutta mitä ihmettä on trollaus???
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Yllättäen olen yhden nimim. laittanut ko. listalle - tosin voisin sen sieltä poistaakin mutta enpä ole vielä jaksanut.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
Ignore on perseestä!

Muutaman kerran käytin "väärien" mielipiteiden takia, mutta loppujen lopuksi huomasin, ettei kaverit ole kuitenkaan joka asiassa täysin kusipäistä porukkaa. Annetaan kaikille mahdollisuuus ja annetaan kaikkien kukkien kukkia niin kuin vanha kansa toteaa. Jokaisesssa meissä asuu pieni yllätysmomentti, jota ei kannata jättää lukematta...
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Enpä ole kokenut tarpeelliseksi laittaa ketään ignore-listalleni... Tylsäähän tätä olisi pidemmän päälle lukea, jos kaikki viestit olisivat asialinjalla!
 

Cucamonga

Jäsen
Viestin lähetti eh
Ignore-toiminto on ahkerassa käytössä, listalla näyttäisi olevan pikaisella silmäilyllä hiukan vajaa sata nimeä.

Eikö sata ole hieman paljon? Mielestäni keskustelussa on vain muutamia vähän epämukavampia henkilöitä. Kuinka helposti pääsee ignore-listallesi?

Itse en viitsi käytä ignore-listaa. Kerran kaksi ajatus on käynyt mielessä, mutta ei. Ei mielestäni kenenkään viestit ole niin ärsyttäviä että niitä ei saisi nähdä. Mutta kuka vaan saa tietysti tehdä mitä lystää, mutta minä en ignore-listaa käytä.

Viestien näkeminen on kiva juttu...
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Shayne
Urpo.
Kaikki maailman kalastajat häpee sua.
Ei ei, trollaus pitää aloittaa huomattavasti yleisemmällä tasolla, jotta mahdollisimman moni siihen tarttuu.

Jääkiekko on väkivaltainen laji, jota seuraavat vain lapsena lelunsa patterin taakse hukanneet, vähälahjaiset juntit.

Tolta pohjalta jos lähdettäisiin rakentamaan?
 

Filosofem

Jäsen
En ole jaksanut ottaa käyttöön kyseistä toimintoa, vaikkakin palstalla on paljon nimimerkkejä, joiden tekstien kirjoitusasu on sekava ja täynnä yksinkertaisia virheitä tai joiden viesteissä on aina vain pari turhaa lausetta eli heidän kirjoittamansa viestit ovat totaalisen mitäänsanomattomia. Suurimmaksi osaksi tämä ongelma on palstan kakaroilla, miten lie saavat nuo hakemuksetkin läpi kun ulosanti on niin saatanan heikkoa. Miten olisi ikärajaksi ainakin joku K-16 eli olisi edes ne peruskoulut käyty läpi. Onneksi kuitenkin JA:ssa on paljon taitavia kirjoittajia ja keskitasokin korkealla. Kolmannen ongelmaryhmän muodostaa kaverit, jotka vain provoavat. Ei siinä mitään, minä pidän provoista, mutta mikäli ne ovat tasoltaan todella heikkoja ja lapsellisia, niin mitä järkeä niissä on? Tekevät vain kirjoittajastaan muiden silmissä täyden pellen.

Yhteenvetona, vituttaa nämä kaikki taitamattomat. Suosittelisen ankarampaa linjaa modeilta viestien ulkoasua ja sisältöä varten, mutta tietenkin tämä on lopulta omissa käsissäni miten noihin viesteihin suhtaudun. Pitäisi luultavasti tehdä sama kuin nimim. 'Eh', eli ottaa listalle kymmeniä nimiä. Mutta tämä ei poista ongelmaa, se vie vain sen pois näkyvistä. Siksi en ignorea kannata.

Viestin lähetti Ted Raikas
Olen perusoptimisti ja uskon että paskanpuhujatkin laukovat totuuden ainakin kerran elämässään. Siksi annan jokaiselle mahdollisuuden todistaa sen asian.

Minua ei kyllä paljon lohduta, mikäli kaveri paskantaa helvetinmoisen läjän, jonka seasta sitten pilkistää pienen pieni hohtava helmi.
 

Cucamonga

Jäsen
Viestin lähetti Filosofem
Minua ei kyllä paljon lohduta, mikäli kaveri paskantaa helvetinmoisen läjän, jonka seasta sitten pilkistää pienen pieni hohtava helmi.

En tiedä kannattako viestitellä, jos ei ole mukavaa. Kyllähän joskus ärsyttää lukea viestejä, joissa kirjoitusasu on todella huono ja sekava. Mielestäni silti täällä näkee yllättävän vähän "teinixiä".

Pelkästään provoilevat kaverit eivät välttämättä kyllä tarvitsisi kirjoitusoikeuksia. Provot ovat yleensä tylsiä, mutta kyllä joskus näkee myös tilanteeseen sopivia ja hyviä provoja.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole tarvetta ignore-toiminnolle, moderaatorit on ihan kiitettävällä prosentilla hoitanut pahimmat idiootit täältä pihalle. Ja senhän takia tänne kirjoitellaankin että voi vaihtaa mielipiteitä kerettiläisten ( = väärän joukkueen kannattajien) kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös