Pate 00 kirjoitti:102,8 MHz
FM-radioaalloille mahtuu kaikki halukkaat. Kuuluu.
Koira kirjoitti:Vaan ei kuulu kaapelissa...
Kuulinkohan jostain, että 150...Koira kirjoitti:Aika hiljasta on taas nettistreamin kanssa... montakohan slottia pojilla siellä on? kaksi?
Kyllä kuuluu ainakin Elisan kaapelissa taajudella 105,9.Koira kirjoitti:Vaan ei kuulu kaapelissa... no joutu kaivaan vanhan matkaradion naftaliinista.
Itse hain HTV:n kaapelissa olevasta radiostani manuaalisesti taajuuden 102,8 ja hyvin kuului. En tiedä, että vaikuttaako tähän se, että studio sijaitsee alle kilometrin päässä kodistani.#10 forever kirjoitti:Kyllä kuuluu ainakin Elisan kaapelissa taajudella 105,9.
MikeM kirjoitti:yksi mahdollisuus on kokeilla www.taajuus.fi:n kautta kuunnella näitä lähetyksiä.
Neely kirjoitti:Varsin käyttökelpoinen linkki, kiitokset siitä.
Bassoradion omat slotit näyttivät olevan tänään jo 1,5h ennen matsin alkua täynnä. Server is full. Voisinpa sanoa ettei moisella nettilähetyksellä ole juuri mitään käyttöä jos niitä slotteja todellakin on käytössä vain sata.
Muutenhan tuota olisi toki tänäänkin voinut ihan kotiteatteriaparaatista kuunnella mutta taidanpa antaa tuon rouvan katsella olohuoneessa ihan rauhassa telkkaria ihan äänten kanssa tällä kertaa kun kerran taajuuden sain kun sainkin winampista hollille.
macnevis kirjoitti:Itse ainakin joskus nrj:n nettiradiota kuunnellessa käytin winampia, ja siinä kun laittaa sen repeatin päälle, niin se softa yrittää yhdistää kyseiseen kanavaan niin kauan kunnes sinne tulee tilaa.
macnevis kirjoitti:Itse ainakin joskus nrj:n nettiradiota kuunnellessa käytin winampia, ja siinä kun laittaa sen repeatin päälle, niin se softa yrittää yhdistää kyseiseen kanavaan niin kauan kunnes sinne tulee tilaa. Yleensä 5minuutin sisällä joku putosi kanavalta ja pääsin kuuntelemaan...
macnevis kirjoitti:Itse ainakin joskus nrj:n nettiradiota kuunnellessa käytin winampia, ja siinä kun laittaa sen repeatin päälle, niin se softa yrittää yhdistää kyseiseen kanavaan niin kauan kunnes sinne tulee tilaa. Yleensä 5minuutin sisällä joku putosi kanavalta ja pääsin kuuntelemaan...
www.hifk.fi kirjoittaa näin: Bassoradion kuuluvuus on parantunut, sillä maaliskuun alusta lähtien Bassoradioita on voinut kuunnella myös Welhon kaapelissa taajuudella 105,9 mhz. Muutoin radion FM-taajuus pääkaupunkiseudulla on 102.8 mhz. Ottelua voi seurata myös netissä osoitteessa; www.basso.fi.
scholl kirjoitti:Kiitoksia tiedosta. Tulevatko myös play-offvierasottelut radiosta?
Nurmijärven Peto kirjoitti:Ei suostu Bassoradio kuulumaan netin kautta. Onko muut onnistuneet tässä hommassa?