IFK:n upea fanikatsomo

  • 10 291
  • 104
Tila
Viestiketju on suljettu.

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Hifkifanit itkevät jo lehtien palstoillakin (mm.Iltalehden).
Pari viikkoa sitten Peltosesta ja nyt itkevät muuten vain.
Seuraavaksi itkette varmasti siitä kun Jokerifanit haukkuvat
Zidlickyä apinaksi!

Moni hifkiläinen on kuitenkin käyttäytynyt täälläkin asiallisesti,mutta kyllä niitä pellejäkin sieltä löytyy.
En ole kuitenkaan mikään hifkivihaaja,ja että paikallispeleihinkin tulee enemmän jännitystä niin toivon että Hifki pudouspeleihin pääsee.Kunhan vain penasta eroon pääsette niin kyllä se siitä.

Ps.Rebel,kumpi Iltalehden itkevästä fanista olet?:D
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti NiK#91
Hifkifanit itkevät jo lehtien palstoillakin (mm.Iltalehden).

Sekös on itkua, jos toimittaja haastattelee jotain 2 fania lehteen. Miksi siitä pitää itkeä täällä? Jotenkin tuntuu, että sinä täällä tällä hetkellä itket. Kannattaa varmaan soittaa iltalehteen, etköhän sinäkin sinne pääse vaikka sitten nauramaan.



Ps.Rebel,kumpi Iltalehden itkevästä fanista olet?:D

Miksi olisin jompikumpi "itkevästä" fanista?:confused:
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Mikä tässä pääasiassa hifkiläisiä taitaa v*tuttaa on se että
Jokereitten fanikatsomosta lähtee nykyisin paljon enemmän ääntä kuin hifkin omasta.
Mitenköhän tästäkin ottelusta tämmöinen riita saatiin?:rolleyes:
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Rebel
Kiitos jokaiselle metelöivälle IFK-fanille tänään 13.11.01 Stadin Hallissa. Oli loistavaa huomata, että ne Suomen parhaat fanit edelleen löytyvät IFK:n puolelta. Tässä maassa ei löydy muita faneja, jotka tommoisen esityksen ja ottelulukemien aikana huuda muuta kuin törkeyksiä. Myös apinat hiljenivät, kun möykkä alkoi. Jos meillä ei ole jääkiekkojoukkuetta, niin ainakin on jotain tekemistä hallissa matsien aikaan. Tästä jatketaan. Narrien 5. maalin aikana urheiluruudussa kuului pelkkää IFK-huutoa, on melkoinen erikoisuus vastustajan maalin aikana.

(Kirjoitin tämän omalle otsikolleen, koska nämä muut kirjoitukset ovat luultavasti Pena ulos sävytteisiä, tässä oli ainoa positiivinen asia.)

5. maalin jälkeiset HIFK-huudot olivat kylläkin Jokerifanien eli Paven poppoon ilkikurista huutamista. HIFK fanit olivat hiiren hiljaa matsissa, ei ainakaan A1-katsomoon kuulunut huutoja ollenkaan.:cool:
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: IFK:n upea fanikatsomo

Viestin lähetti huihai


5. maalin jälkeiset HIFK-huudot olivat kylläkin Jokerifanien eli Paven poppoon ilkikurista huutamista. HIFK fanit olivat hiiren hiljaa matsissa, ei ainakaan A1-katsomoon kuulunut huutoja ollenkaan.:cool:

Aijaa, kyllä me huudettiin samaan aikaan, ei hiljene Jullikatsomo niin vain. B1-katsomoon ei myöskään juuri meteliä Maalarin katsomosta kuulunut. Yllättävän hiljaa olivat Maalari ja pojat vaikka johdossa olivatkin. Tämä oli siis kolmannen erän osalta tilanne.

Ekassa ja tokassa, kuten lähes koko kaudella meillä on ollut tunnelmaa kuin Areenalla, eli hiljaista seurailua. Siksi tämä viimeisen erän metelin pito olikin niin upeaa. Se on harvinaista herkkua ollut tällä kaudella.
 
Viimeksi muokattu:

Wesku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Punalippu
Matikainen paskat nakkaa posteille, korkeintaan naureskelee "friikeille". Hänen arvomailmassaan ainoa asia joka merkitsee on raha, ja jos katsomot on puolityhjiä, on pakko reagoida. Kun vertailee Matikaisen antamia haastatteluja ja lausuntoja Hjalliksen vastaaviin, ne on kyllä yksi yhteen. Molemmille urheilu on sivuseikka, urheilu on vain työkalu jolla tehdään rahaa.

Joo,näin on. Ainoa ero vaan taitaa olla se, että Hjallis tekee rahaa ja Pentti haaskaa sitä.

Mutta kyllä HIFK vielä tulee ja vaikkei,niin kannatan sitä silti vaikka 8 divisioonan ö-lohkossa. Lujille tää kyllä ottaa..:mad:
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Viestin lähetti narri #42
Miksihän muuten Peltonen ei haasta kaikkia julleja rosikseen?

Koska Villelle ei raha merkitse mitään...:p
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti hifk#27



Mikä ihme tää "ugh-ugh-ugh"-huuto on? Mistä se tulee?:confused:

Muistan lukeneeni että Englannin Valioliigan jotkut faniporukat huutavat tuota "ugh - ugh - ugh" -huutoa vastustajajoukkueiden värillisille pelaajille.
 

bigZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku tais väittää, että HIFK:n fanikatsomon 3 erän huudot ei kuulunu A1:seen. Taitaa olla huono kuulo koska istuin B2 (vastapäätä fani katsomoa, jos joku ei tiennyt) ja kuulin huudot mainiosti.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bigZ

Viestin lähetti bigZ
Joku tais väittää, että HIFK:n fanikatsomon 3 erän huudot ei kuulunu A1:seen. Taitaa olla huono kuulo koska istuin B2 (vastapäätä fani katsomoa, jos joku ei tiennyt) ja kuulin huudot mainiosti.

Eikös HIFK:n fanikatsomo ole juuri B-päädyssä?:confused:
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: bigZ

Viestin lähetti huihai


Eikös HIFK:n fanikatsomo ole juuri B-päädyssä?:confused:

Jep, taisi bigZ tarkoittaa D2:sta. B2:ssa pitäisikin kuulua.;)
 

Twiina

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fakiiri: luulenpa että mainitsemaasi kotipelien tunnelman laskemiseen 90-luvulta on eniten vaikuttanut se, että vaikka ennenkin runkosarjasijoitus saattoi olla kauempana kärjestä (ei nyt ihan näin kaukana kuitenkaan) niin kotipeleissä IFK oli usein erittäin vahva ja painoi alkuminuuteista lähtien täysillä. Takkiin tuli sitten vieraissa sitäkin reilummin, mutta suuri osa katsojista tuli seuraavaankin kotipeliin vanhan paikan päällä nähdyn voiton innoittamana. Teksti-tv:stä nähty tappio ei ole niin huonoa mainosta kuin umpisurkea löysäily kotijäällä sadan markan taloudellisen tappion siivittämänä.

Sitäpaitsi monen fanin äänikin saattoi jäädä 90-luvulle...
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: IFK:n upea fanikatsomo

Viestin lähetti huihai


5. maalin jälkeiset HIFK-huudot olivat kylläkin Jokerifanien eli paven poppoon ilkikurista huutamista. HIFK fanit olivat hiiren hiljaa matsissa, ei ainakaan A1-katsomoon kuulunut huutoja ollenkaan.:cool:

Älä nyt viitsi puhua PASKAA!!! Itse istun D-katsomossa josta ei niin hirveä matka ole A1-katsomoon, että jos mun paikalle kuului IFK huudot hyvin niin kyllä ne kuului myös A1-katsomoonkin.Itseasiassa IFK huudot kuului omalle paikalle paremmin kuin teidän oma ähinä:p En tietenkään väitä ettei A1:stä olisi kuulunut huudot myös minun paikalle sillä kuuluhan teidän kommunikointi (UGH UGH UGH) melko hyvin. Voitte muuten olla melko varmoja, että jossain pelissä voi muutama banaani lentää teidän katsomoon teidän kommunikoidessanne. Olin meinaan käsittäväni tuon kommunikoinnin banaanin kärttämiseksi. Joten saamanne pitää!:D
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Re: Re: IFK:n upea fanikatsomo

Viestin lähetti huihai
HIFK fanit olivat hiiren hiljaa matsissa, ei ainakaan A1-katsomoon kuulunut huutoja ollenkaan.:cool:

Aika hölmöä julistamista. Ei teistäkään kuulunut yhtään jokerikannustusta B-päätyyn, mutta silti en tosiaankaan väittäisi yläkulman sinipaitojen istuneen tuppisuina.

On muitakin totuuksia kuin Sinun Totuutesi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Olihan se outo asia

Itse olin B5-katsomossa, aika lähellä IFK:n fanikatsomoa. Jos olisi hattu, taatusti nostaisin sitä ja pitkään IFK:n faneille, sillä kaikesta huolimatta he kannustivat, lauloivat ja taputitivat joukkueelleen murskaavista numeroista välittämättä. Ja kannustivat vielä siitäkin huolimatta, että se kentällä ollut IFK-puserot jostain ylleen saanut kuriton, päämäärätön ja tahdoton punapaitalauma ei olisi ansainnut mitään muuta kuin jatkuvan vihellyskonsertin.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: IFK:n upea fanikatsomo

Viestin lähetti filmirulla


Älä nyt viitsi puhua PASKAA!!! Itse istun D-katsomossa josta ei niin hirveä matka ole A1-katsomoon, että jos mun paikalle kuului IFK huudot hyvin niin kyllä ne kuului myös A1-katsomoonkin.Itseasiassa IFK huudot kuului omalle paikalle paremmin kuin teidän oma ähinä:p En tietenkään väitä ettei A1:stä olisi kuulunut huudot myös minun paikalle sillä kuuluhan teidän kommunikointi (UGH UGH UGH) melko hyvin. Voitte muuten olla melko varmoja, että jossain pelissä voi muutama banaani lentää teidän katsomoon teidän kommunikoidessanne. Olin meinaan käsittäväni tuon kommunikoinnin banaanin kärttämiseksi. Joten saamanne pitää!:D

Ei minua tarvitse teititellä. Ihme, jos minun ähinäni olisi olisi kuulunut minnekään, sillä en ähissyt yhtään.:p

Kun ei kuulunut, niin ei kuulunut.
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Lähinnä kannustamisesta...

Ihan eräille "omille" kannattajille tiedoksi: te puhutte vuosista 1997-2001 joinain köyhinä vuosina! En tajua mistä te puhutte: miten yksi pronssi ja yksi hopea voivat olla "köyhyyttä"?
Tietenkin voi aina sanoa, että VAIN mestaruus on sitä jotain, mutta se on saatana piloille hemmotellun kakaran puhetta.
Kuinka joku voi unohtaa, kuinka hyvältä tuntui silloin kun Boris Majorov tuli erotetun Kari Mäkisen tilalle valmennusvastuuseen ja heti seuraavassa pelissä Jypiä vastaan tuli tasapeli maalein 1-1!
En kylläkään puolustele Hartwall-areenaa sen itseisarvon takia, sillä en itsekään aio ostaa kausaria ennenkuin kaikki niin kutsutut tuuliviirit sekä "täysin vastoin tahtoaan sinne raahatut" businessjengit ovat painuneet helvettiin sieltä. (Eihän kukaan mene syömäänkään jos on juuri vetänyt kunnon mätöt...)
Ja sitä en myöskään voi mitenkään käsittää kumpienkaan kannattajien taholta (tässä tapauksessa Jokerikannattajien; joo, en yleistä, sillä 80-luvulla tämä asetelma toimi toisinpäin...), että aletaan puhua siitä, kuinka hyvältä tuntuu, kun oma paikallisvastustaja rämpii. Kaikki varmaan muistavat Frank Mobergin kommentit 80-luvulta, että Jokerit pelaavat aivan väärässä sarjassa ja kun tippuminen sitten lopulta tapahtui, laskivat ifk:n kaikkien kotipelien katsojamäärät.
Minä itse henkilökohtaisesti en koskaan ole kiinnostunut siitä kuinka huonosti esimerkiksi ifk:lla (tai hpk:lla) menee vaan olen aina ja ikuisesti kyllä kiinnostunut siitä kuinka hyvin Jokereilla menee.
Ei se vastustajan kunnioittaminen mitään nöyristelyä ole. se on realismia.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Lähinnä kannustamisesta...

Viestin lähetti äijä
Ihan eräille "omille" kannattajille tiedoksi: te puhutte vuosista 1997-2001 joinain köyhinä vuosina! En tajua mistä te puhutte: miten yksi pronssi ja yksi hopea voivat olla "köyhyyttä"?
Tietenkin voi aina sanoa, että VAIN mestaruus on sitä jotain, mutta se on saatana piloille hemmotellun kakaran puhetta.
Kuinka joku voi unohtaa, kuinka hyvältä tuntui silloin kun Boris Majorov tuli erotetun Kari Mäkisen tilalle valmennusvastuuseen ja heti seuraavassa pelissä Jypiä vastaan tuli tasapeli maalein 1-1!
En kylläkään puolustele Hartwall-areenaa sen itseisarvon takia, sillä en itsekään aio ostaa kausaria ennenkuin kaikki niin kutsutut tuuliviirit sekä "täysin vastoin tahtoaan sinne raahatut" businessjengit ovat painuneet helvettiin sieltä. (Eihän kukaan mene syömäänkään jos on juuri vetänyt kunnon mätöt...)
Ja sitä en myöskään voi mitenkään käsittää kumpienkaan kannattajien taholta (tässä tapauksessa Jokerikannattajien; joo, en yleistä, sillä 80-luvulla tämä asetelma toimi toisinpäin...), että aletaan puhua siitä, kuinka hyvältä tuntuu, kun oma paikallisvastustaja rämpii. Kaikki varmaan muistavat Frank Mobergin kommentit 80-luvulta, että Jokerit pelaavat aivan väärässä sarjassa ja kun tippuminen sitten lopulta tapahtui, laskivat ifk:n kaikkien kotipelien katsojamäärät.
Minä itse henkilökohtaisesti en koskaan ole kiinnostunut siitä kuinka huonosti esimerkiksi ifk:lla (tai hpk:lla) menee vaan olen aina ja ikuisesti kyllä kiinnostunut siitä kuinka hyvin Jokereilla menee.
Ei se vastustajan kunnioittaminen mitään nöyristelyä ole. se on realismia.

-Se on täsmälleen näin. Oman jengin menestys on paljon kiinnostavampaa kuin naapurin menestys/konttaus. Muutenhan sitä on ENEMMÄN jonkun joukkueen antifani kuin oman joukkueen fani....omituinen lähtökohta kiekkoinnostukselle. Sama jos tykkäisi Bruce Springsteenista mutta käyttäisi kaiken aikansa Bryan Adamsin vihaamiseen..siinä ajassa ehtisi kuunnella paljon Brucea:p
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
äijälle

Minua ilmeisesti tarkoitat tuolla kun "eräille omille kannattajille haluat tiedottaa", Olet valitettavasti ymmärtänyt kirjoitukseni väärin. Ensinnäkin kirjoitin kausista 97-00 ja mietin hetken tuota kevättä -00, mutta kuitenkin laitoin sen siihen perään koska kausi sinänsä ei jättänyt kovinkaan mukavia muistoja. Tosin Hopeamitalli kaudesta jätti mukavan maun, mutta kauden mittaa peli ei ollut iloista ja mukaavaa katseltavaa.
kuitenkin Yleisöä kävi otteluissa hyvin ja sinä kirjoitit asian näin:
kaikki niin kutsutut tuuliviirit sekä "täysin vastoin tahtoaan sinne raahatut" businessjengit ovat painuneet helvettiin sieltä. .Minun mielipiteeni on asiasta hiukan toinen. Minua ei ole koskaan häirinneet nuo kyseiset henkilöt koska
A: Heitä ei edes huomaa eivätkä käyttäydy häirisevästi :D .
B: He maksavat (yritysten kautta) suuren osa tuosta koko sirkuksesta.
C: Olen itsekkin saanut nauttia noista "yrityspaikoista" ja se on todella mukava tapa hoitaa asioita ottelun lomassa.
D: Mielummin näen nuo paikat täytettynä kuin tyhjinä.

Minun pointtini kuitenkin oli se, että olisimme varmasti olleet pahemmassa tilanteessa syksyllä -99 kahden heikomman (= ei köyhemmän koska yleisöä oli käynnyt hyvin) kauden jälkeen jos olisimme edelleen pelannet DDR:ssä. Henkilökohtaisesti en ole kärsinyt näistä "heikoista" kausista vaan olen elänyt rauhallista elämää viiden mestaruuden muistoissa joista neljä viimeistä oli jotain mitä en uskaltanut unelmoida muuta kun päivä unissa ja Playoff-paikkakin tuntui vain kaukaiselta haaveelta.

Tosiasia vain on se, että joidenkin muidenkin on laitettava rahojaan likoon Jokereihin kun pelkästään minun rahat ei riitä :D
 
Viimeksi muokattu:
K

kangaroo

E5-katsomoon yli puolen hallinmitan päähän IFK-fanien 3. erän kannustus kuului mainiosti, ehkei sitten A1:een (akustinen katve ?:D )

Äijä tuossa puhui asiaa, parempi kannustaa omia kuin ilkkua naapurin ahdingolle suomalaiskansalliseen tapaan. Toki kuitenkin kohtuullista kuittailua silloin kun asetelmat ovat tasapuoliset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös