IFK:n upea fanikatsomo

  • 10 311
  • 104
Tila
Viestiketju on suljettu.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Re: Re: Muutama kommentti

Viestin lähetti Brewer


Paljonko teillä sitten maksaa , jos haluaa tulla matsia katsomaan paita päällä ? Siis ei " ilman paitaa " ?


Niin unohdin sanoa, että naiset pääsevät ilman paitaa ilmaiseksi! :D
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Re: Re: Muutama kommentti

Viestin lähetti Korak


Et ollut paikalla, ni ole ihan hiljaa, vai mitä;)

Olisiko tosiaan pitänyt maksaa tuosta eilisestä? Pisteet olisi voitu luovutta juhlallisesti kuten HHOF sormus J.Kurrille! Sitä paitsi kirjoitan ihan ilman ääntä! :D
 

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Re: Miten me nyt oltiin tyhmiä?

Viestin lähetti flintstone
Sekö, että me "kannustettiin" sitä teidän kultakypäräistä Zetaa "Ugh Ugh Ugh"-huudoin, teki meistä tyhmiä?

Vai pahotettiinko me jotenkin muutenkin pikku-Gellnerin mieli?
:D

Mä oon luullu että se teidän "ugh ugh" on teidän keskinäistä keskustelua jokeri-katsomossa, banaanit käteen ja kaikki on täydellistä. Se onkin osoitettu jollekin vastustaja joukkueen pelaajalle?
 

hifk#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK.
Re: Miten me nyt oltiin tyhmiä?

Viestin lähetti flintstone
Sekö, että me "kannustettiin" sitä teidän kultakypäräistä Zetaa "Ugh Ugh Ugh"-huudoin, teki meistä tyhmiä?



Mikä ihme tää "ugh-ugh-ugh"-huuto on? Mistä se tulee?:confused:

Ja se kylläkin kuulostaa erittäin tyhmältä!!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Miten me nyt oltiin tyhmiä?

Viestin lähetti flintstone
Sekö, että me "kannustettiin" sitä teidän kultakypäräistä Zetaa "Ugh Ugh Ugh"-huudoin, teki meistä tyhmiä?

Vai pahotettiinko me jotenkin muutenkin pikku-Gellnerin mieli?
:D

Tsih, luuletko tosiaan iso-Flinstone että joku paikallismatsi, saatika Narri-fanien kannustus voisi pahoittaa minun mieleni? Varsinkin jos ottaa huomioon maanatain, merkitykselliset tapahtumat, joiden tunnelmissa vieläkin leijutaan. Vähän suhteellisuudentajua, kiitos.
En vain löydä "logiikkaa" teidän kannustuksestanne. Itse apinoitte HIFK:lta kannustushuudot ja sitten syytätte Zidlickyä apinaksi. Ai niin, vallan unohdin. Zidi ei taida täyttää teidän kriteereitänne jääkiekkoilijan ulkonäöstä. Eihän Zidillä ole edes huulipunaa, toisin kuin Narrien kapteenilla. Sori, pääsi unohtumaan.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Miten me nyt oltiin tyhmiä?

Viestin lähetti Gellner


En vain löydä "logiikkaa" teidän kannustuksestanne. Itse apinoitte HIFK:lta kannustushuudot ja sitten syytätte Zidlickyä apinaksi. Ai niin, vallan unohdin. Zidi ei taida täyttää teidän kriteereitänne jääkiekkoilijan ulkonäöstä. Eihän Zidillä ole edes huulipunaa, toisin kuin Narrien kapteenilla. Sori, pääsi unohtumaan.

Eläs ny pahoita mieltäsi gellner. Kaverithan oli roudannu oikeen pehmolelu gorillankin katsomoon, ja tätä pehmolelua taisi kannatella ryhmän suurin simpanssi Pave. Eli sieltähän löytyi ylänurkasta (ainakin ääntelystä päätellen) yksi gorilla, yksi simpanssi ja vähintään pari sataa paviaania ;)
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Miten me nyt oltiin tyhmiä?

Viestin lähetti flintstone
Sekö, että me "kannustettiin" sitä teidän kultakypäräistä Zetaa "Ugh Ugh Ugh"-huudoin, teki meistä tyhmiä?

Vai pahotettiinko me jotenkin muutenkin pikku-Gellnerin mieli?
:D


Meikäläiset "kannustaa" sitä teidän puolalaista
simpanssi Tomekkia noilla huudoilla.

Eli taas matkitte, tai voihan se olla jotain teidän
omaa kieltännekin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No onneksi!

Te IFK kannattajat olette niin äärettömän fiksuja. Mä ihailen teitä.

Ja onneksi ette ollenkaan ole pahoittaneet mieltänne meidän huutelemisesta, kuten huomaa näistä muutamasta viimeisestä tähän ketjuun kirjoitetusta kommentista. Mä ihailen teitä yhä enemmän.

"Villeee, Villeee, hei missä sitä huulipunaa olikaan?"
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: No onneksi!

Viestin lähetti flintstone
Te IFK kannattajat olette niin äärettömän fiksuja. Mä ihailen teitä.

Ja onneksi ette ollenkaan ole pahoittaneet mieltänne meidän huutelemisesta, kuten huomaa näistä muutamasta viimeisestä tähän ketjuun kirjoitetusta kommentista. Mä ihailen teitä yhä enemmän.

"Villeee, Villeee, hei missä sitä huulipunaa olikaan?"


Ei saa suuttua huumorista :)

Sitäpaitsi jos ääntelee kuin apina, niin ei kai ole ihme että pidetään apinana.. :confused:
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Itse olen aina...

...luullut että tämä UGH-UGH huuto on mm. Jakomäessä, Kontulassa ja muissa slummeissa missä Jokeri-fanit asuvat, normaalia puhekieltä.

Tarkoittaako se jotain muutakin??? Stadissa sitä ei ymmärretä. Hesassa ehkä?!?!?
 

Artis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Just

Itse kävin vanhassa hallissa eilen pitkästä aikaa.
Hyvin paljon näky tuttuja Tuusulasta Hifk-paitaan sonnustautuneena....
 

blues75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo United
Vai niin....

Jos nyt ei mentäisi linjalle:
Missä kukakin kannattaja sattuu asumaan?
Juoppoja Keravalaisäijiä punapaidat päällä
sattuu aina silloin tällöin LA-areenallekin.
Ja toisaalta taas Kontula tai vaikkapa Meri-Rastila
ei automaattisesti tarkoita Jokeri-faniutta. Hölmöt.

Ja sitten taas vähän fiksummat ja varakkaammat
seuraavat Bluesin otteita...juu saa yleistää :D

Tärkeintä on, että keskustelua ja viihdettä jäällä syntyy.
...että kokemusrikasta syksyä vaan faneille, joukkueesta
tai asuinpaikasta riippumatta!
 

valdo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Edinburgh Capitals, Hibernian FC, Arsenal
ulosmarssi

Voisittehan ottaa mallia muualta ja marssia sopivan tilaisuuden tullen jaloittelemaan muutamaksi minuutiksi käytävälle. Jollei Pena muuten ymmärtäis viesti voisi Heikki ystävällisesti tulkita viesti karjalankieliseksi.

Mutta oikeesti täytyy myöntää, että monta kertaa sitä tuli (silloin kun vielä oli mahdollisuus SM-liigaa nähdä) ihmeteltyä HIFK:n kannattajien tasoa. Tunnelma DDR-hallissa on tappionkin koittaessa monta kertaa parempi kuin Jaffassa voitton hetkellä, siis kotijoukkueiden tilannetta silmäiltäessä.
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Re: Re: Miten me nyt oltiin tyhmiä?

Viestin lähetti Gellner


Tsih, luuletko tosiaan iso-Flinstone että joku paikallismatsi, saatika Narri-fanien kannustus voisi pahoittaa minun mieleni? Varsinkin jos ottaa huomioon maanatain, merkitykselliset tapahtumat, joiden tunnelmissa vieläkin leijutaan. Vähän suhteellisuudentajua, kiitos.
En vain löydä "logiikkaa" teidän kannustuksestanne. Itse apinoitte HIFK:lta kannustushuudot ja sitten syytätte Zidlickyä apinaksi. Ai niin, vallan unohdin. Zidi ei taida täyttää teidän kriteereitänne jääkiekkoilijan ulkonäöstä. Eihän Zidillä ole edes huulipunaa, toisin kuin Narrien kapteenilla. Sori, pääsi unohtumaan.
Kyllä Zidlickylläkin olisi huulipunaa, jos te olisitte kasvattaneet sen juniorista asti.
 

1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Miten me nyt oltiin tyhmiä?

Viestin lähetti kamraterna

Eläs ny pahoita mieltäsi gellner. Kaverithan oli roudannu oikeen pehmolelu gorillankin katsomoon, ja tätä pehmolelua taisi kannatella ryhmän suurin simpanssi Pave.

Älkääs nyt. Pavehan oli ottanut vain tyttöystävänsä mukaan otteluun. Minkäs hän sille mahtaa, että tyttöystävä on yhtä karvainen kuin hän itse. Samaa lajia he vain ovat.:D
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: ulosmarssi

Viestin lähetti valdo
Mutta oikeesti täytyy myöntää, että monta kertaa sitä tuli (silloin kun vielä oli mahdollisuus SM-liigaa nähdä) ihmeteltyä HIFK:n kannattajien tasoa. Tunnelma DDR-hallissa on tappionkin koittaessa monta kertaa parempi kuin Jaffassa voitton hetkellä, siis kotijoukkueiden tilannetta silmäiltäessä.
No kommentoidaan nyt sen verran eilistä, että ihan hauskaa "vittuiluahan" toi ifk-fanien muutaman viimeisen minuutin ifk-ifk-kannustus oli. Varmasti ifk-fanit mielellään antavat kuvan kuinka koko matsin ajan raikui ifk-ifk. No, halli oli eilen kuin kirkko. Ainoat jotka pitivät meteliä olivat Jokerifanit. Viimeisen erän aikana näin kuinka muutama ifk-fani käänsi paitansa väärinpäin ja kohta alkoi kuulumaan ifk-ifk-huutoa. Selkeän ivallistahan tuo kannustus oli. Mutta kuten sanottu, ihan jees.

By the way, Zidlicky-apinaa teidän on turha haukkua mauttomaksi, siis jullifanien. Eiköhän Ville bin Laden ollut pohjanoteeraus jota ei voi rikkoa.
 

fakiiri

Jäsen
Yksi asia on ihmetyttänyt mua kiekkokeskustelussa. Joka paikassa on kehuttu IFK:n kotimatsien tunnelmaa, mutta mun mielestä se on ollut aika vaisua jo monen kauden ajan verrattuna 90-luvun alkupuoleen. Kaikkein kovin melutaso taisi olla kaudella 94-95, jolloin heti ekassa matsissa oli sellainen meno, että oksat pois.

Vaikuttaisiko tähän se, että seisomakatsomoiden poistumisen myötä moni kovaääninen fani on jäänyt matseista pois. Itse en ole ainakaan nähnyt hallilla enää kuin muutamia vanhan E9:n kantajengistä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti fakiiri
Yksi asia on ihmetyttänyt mua kiekkokeskustelussa. Joka paikassa on kehuttu IFK:n kotimatsien tunnelmaa, mutta mun mielestä se on ollut aika vaisua jo monen kauden ajan verrattuna 90-luvun alkupuoleen. Kaikkein kovin melutaso taisi olla kaudella 94-95, jolloin heti ekassa matsissa oli sellainen meno, että oksat pois.
Toi oli hyvä :)
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Miten me nyt oltiin tyhmiä?

Viestin lähetti flintstone
Sekö, että me "kannustettiin" "Ugh Ugh Ugh"-huudoin, teki meistä tyhmiä?

Se oli mun mielestä upeaa, että te olette selkeästi sinut omat itsenne kanssa. Loistavaa itseironiaa, voi kun mekin joskun voisimme kannattaa omiamme ruotsinkielisin lauluin. Meillä on vaan se ongelma, että läheskään kaikki fanikatsomossa eivät ole suomenruotsalaisia, teillä on sama ugh, ugh, ugh-kielenne, joten teillä ei varmasti ole niin paljoa kommunikaatio ongelmia.;)
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Miten me nyt oltiin tyhmiä?

Viestin lähetti Rebel


Se oli mun mielestä upeaa, että te olette selkeästi sinut omat itsenne kanssa. Loistavaa itseironiaa, voi kun mekin joskun voisimme kannattaa omiamme ruotsinkielisin lauluin. Meillä on vaan se ongelma, että läheskään kaikki fanikatsomossa eivät ole suomenruotsalaisia, teillä on sama ugh, ugh, ugh-kielenne, joten teillä ei varmasti ole niin paljoa kommunikaatio ongelmia.;)
Rebel, koville tuntuu tappio ottavan. Vai ottaako kovemmalle se, että eilen Jokerifanit pitivät kovempaa meteliä DDR:ssä, jos nyt ei oteta lukuun sitä teidän viimeisen kymmenen minuutin "vittuilua" joukkueellenne? Mikä oli sinänsä ihan hauska juttu :)
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: Re: Miten me nyt oltiin tyhmiä?

Viestin lähetti Vänrikki Naapero

Rebel, koville tuntuu tappio ottavan.

Kuinka niin? Mähän vaan vastasin Mikon kysymyseen.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Re: Re: Miten me nyt oltiin tyhmiä?

Viestin lähetti Vänrikki Naapero

Rebel, koville tuntuu tappio ottavan. Vai ottaako kovemmalle se, että eilen Jokerifanit pitivät kovempaa meteliä DDR:ssä, jos nyt ei oteta lukuun sitä teidän viimeisen kymmenen minuutin "vittuilua" joukkueellenne? Mikä oli sinänsä ihan hauska juttu :)

Toi, teidän meteli taisi siinä omassa katsomossa tuntua kovalta voluumelta, mutta muutamaa tilannetta lukkunottamatta, ei sieltä paljoakaan kuulunut toiselle puolelle hallia, sorry.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
hupsista kun tuli kirjoitusvirheitä;)
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Miksihän muuten Peltonen ei haasta kaikkia julleja rosikseen?

Jenkeissähän tämä yksi vuokraisäntä vaatii vuokralaiseltaan 10 000 000 $$ (kymmenenmiljoonaadollaria) kun tämä haukkui häntä "Osamaksi".

Ihmettelen suuresti miten tosissaan HIFK-fanit ottavat nämä apina-huudot..


On muuten aika rohkea veto kertoa mielipiteensä DDR:n tunnelmasta! Itse viime ottelun jälkeen kirjoitin, että se on laskemaan päin ja heti tuli muutama kymmenen vihaista haistatteluviestiä tyyliin "vitun homo pelle meil on paljo parempi fiilis ku teil".

Jullit, älkää ottako kaikkea niin henkilökohtaisesti...!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös