Ice Warriors-tapahtuma

  • 29 791
  • 131

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sairasta. Toivottavasti tästä nousee oikeastikin kunnon julkinen paheksunta.

Höpönpöpönpöppöö. Eipäs nyt ihan näin pahasti kannata ylireagoida. Lähinnä kyseessä on "hölmö" tapahtuma, eikä niinkään sairasta touhua. Jotain rajaa tuohon kukkahattutäteilyynkin.

Kuten -OO- edellä kirjottaa, niin kaukalotappeluiden tarjoama kamppailuviihde on hyvin köykäistä, epätasapainossa huitomista ja vastustajan pelipaidassa roikkumista. Kiihkeässä jääkiekko-ottelussa pelitilanteesta lähteneellä tappelulla on aina silloin tällöin paikkansa, mutta en tiedä, mitä nämä järjestetyt "gooni vs. gooni" -showpainit tarjoavat yleisölle.
 
Viimeksi muokattu:

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Höpönpöpönpöppöö. Eipäs nyt ihan näin pahasti kannata ylireagoida. Lähinnä kyseessä on "hölmö" tapahtuma, eikä niinkään sairasta touhua. Jotain rajaa tuohon kukkahattutäteilyynkin.
.

Haa, ensimmäistä kertaa olen kukkahattutäti. Olen ylpeä kuvittelemastani tittelin sisällöstä, osuu kohdalle. Itse ilmaisu on on valitettavasti ikävän typerä ja kulunut, keksisitte paremman.

Ja touhu on todella sairasta. Vertaan sitä tosissani ihan minkä muun lajin hypoteettiseen sääntöjen vastaiseen telomiskilpailuun. Kyllä esim. fudiksessa on monesti vastustaja pakko pysäyttää keinoja kaihtamatta. Superjunnulleni j opetan miten oma tila kentällä otetaan väkisin haltuun. Vapareita ja rankkareita monesti tulee, mutta tulkoon jos tilanne sen vaatii. Vaan, että näistäkin koiruuksista kilpailtaisiin,voivoi.

Muuten olen jopa kiinostunut oikeista lätkämyllyistä sekä yksittäisinä tapahtumina että niiden pelotevaikutuksesta ja sen tuomasta menestyksestä malliin Broad Street Bullies. Olen aikanaan mailaillut asioista tapahtuman järjestäjän kanssa. Mutta että tällaiseen lähti, taas voivoi.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jääkiekosta, jääkiekkotappeluista, vapaaottelusta tai mistään muustakaan urheilulajista on tietenkin aivan turha puhua tämän tapahtuman yhteydessä. Kyseessä on yritys luoda uudenlainen kamppailulaji ja vasta aika näyttää lyökö tämä itsensä läpi vai ei. Olen itse enemmänkin tällainen old-school kaveri, joten en ihan heti tällaiseen syty. Esimerkiksi vapaaottelua kohtaan tunsin vähän samalla lailla useamman vuoden ajan ja vasta ihan hiljattain olen oppinut ko. lajia seuraamaan ja ymmärtämään.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Mites tää keskustelu nyt tällee on tyssänny?

Entäs spekulaatio turnauksen voittajasta? Onkohan Pasi treenannu tätä varten vai antaako tulla ihan vaan selkäytimestä ja tunteella?

Kiinnostaisi myös tapahtuman oheistarjonta, bändit ja muu luvattu viihde.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Iltalehdessä oli tästä nyt tänään sitten ihan aukeaman juttu. Siinä Harkimo, Jukka Jalonen, Tami ja J-P Vuorinen tuomitsevat koko homman. Ossi Väänänen ja Sami Helenius antavat puolestaan tapahtumalle hyväksyntänsä.

Iltalehden mukaan turnauksessa nähdään kaksi suomalaista, joista vain toisen (Nielikäinen) nimi on tiedossa.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pasilla ei mene pupu pöksyyn, monella muulla on mennyt jo vuosia sitten. Harmillista, että loukkaantui eikä ole mukana. Tulisipa vielä liigaan näyttämään, miten niitä kovia taklauksia jaetaan ja kuinka monella muulla olisi silloin pupuja pöksyt täynnä.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Hesarin etusivulla on tänään mainos tapahtumasta. Tummilla väreillä yritetty painaa pientä tekstiä ja kuvia sanomalehtipaperille, joten onneksi siitä ei saa juurikaan selvää.

Jukka Suutarin kirja Sami Heleniuksesta on hyllyssä ja todella hyvä. Ymmärrän tekemisensä kaukalossa hyvin ja tykkään kovasti myllyistä ammattilaissarjoissa. Kirjasta tulee hyvin ilmi koodit ja keskinäinen kunnioitus ja se miksi välillä on syytä valssata. Siivilissä Helenius on leppoisan oloinen äijä istuskellessaan lähiterassilla ja hauskan näköinen lenkkeillessään talomme ohi.

Siksi en tajua tätä, en sitten millään. En tiedä ketkä tapahtumaan osallistuvat, mutta olen varma, että jokainen tippuisi missä tahansa oikeassa kamppailulajissa siinä kuuluisassa nanosekunnissa.
Monessa lajissa on pakko välillä tehdä sääntöjenvastaisuuksia ei siellä muuten tuomareita tarvittaisi, mutta että niistä erikseen kilpailtaisiin, vovoivoijäkäjäkäjkä...kyllä minä nämäkin kuitenkin Youtubesta vahtaan, jos mahdollista.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tulevaisuudessa olisi myös mukava nähdä vastaava keihästys- tai polvitaklaus-turnaus.

Ice Kneers, The Ultimate Speering Event! Tässä mainittiin pesäpallo tässä yhteydessä (hyi olkoon, että sekoitatte ihan kunniallista urheilua tähän show businekseen: viihde on viihdettä, amatööriurheilu urheilua), niin jokin vastaava voisi olla ehkä "The Tule Kilpailemaan Päätuomarille Urputtamisessa Sotkamolaisten Tähtien Kanssa Event - TTKPUSTKE). No, vakavasti puhuen, tämä nyt on näitä "only in hockey" -juttuja, makuasioista ja lajikulttuureista ei käy järkevästi kiisteleminen: kukin katsokoon sellaista urheilu- ja/tai viihde-toimintaa mistä itse pitää.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
No, tuli oltua tuolla Barona Arenalla katsomassa tappelua. Pasi Nielikäinen ei sitten osallistunut, se oli harmi. Suomalaisia edustivat Norjan ykkösdivarissa pelaava Janne Saarenpää ja Suomen kolmosdivarissa pelaava Oskari Valtonen. Eihän nämä sitten noille Pohjois-Amerikan ihmeille pärjänneet, mutta yritys oli kyllä ihan kiitettävää.

Tapahtuma oli muuten ihan jees, mutta tappeluiden lisäksi nähdyt kolme bändiä ei oikein kiinnostaneet ja pari naisten tanssiryhmääkin oli vähän niin ja näin. Ice Warriors kesti neljä tuntia. Siinä on tunti liikaa.

Derek Parker voitti tittelin.
 

scholl

Jäsen
Siivilissä Helenius on leppoisan oloinen äijä istuskellessaan lähiterassilla ja hauskan näköinen lenkkeillessään talomme ohi.

Jos on liikaa ottanut iskua niin on leppoisenoloinen vihannes tai sitten sekoilee aseen kanssa. Halme on se toinen kaveri.

Siksi en tajua tätä, en sitten millään. En tiedä ketkä tapahtumaan osallistuvat, mutta olen varma, että jokainen tippuisi missä tahansa oikeassa kamppailulajissa siinä kuuluisassa nanosekunnissa.

Tikkanenhan sanoi, että tapahtuma on roskaa, mutta leipä pitää niidenkin tienata. Onhan toi kornia. 2000 haluaa maksaa siitä, että kehissä on joku 3. divarin jannu. Se on vähän sama kuin jos velottaisin 2000 henkilöltä pääsylipun siitä, että juoksen kuntoilijana maratonia.

Kaikki eivät halua nähdä kilpaurheilua, vaan joku pelleily riittää. Silti se on jotenkin hämmentävää. Toivottavasti kaikki on kuvattu, jotka olivat siellä, koska veikkaan, että siinä on jonkinlaista epäilyttävää porukkaa. Jos tulee mellakoita tms. niin varmasti sama jengi.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Toivottavasti kaikki on kuvattu, jotka olivat siellä, koska veikkaan, että siinä on jonkinlaista epäilyttävää porukkaa. Jos tulee mellakoita tms. niin varmasti sama jengi.

Semmonen kerho kuin MC Cannonball oli edustettuna viiden miehen ja heidän seuralaistensa taholta.
 

Fordél

Jäsen
Itseäni ei tällaiset tapahtumat kiinnosta, mutta en myöskään ymmärrä mitä pienintäkään ongelmaa ne aiheuttavat? Samahan se on miten ihmiset tappelevat: vapaaottelussa vai Ice Warriors -tapahtumassa. Turha tätä on suuremmin vertailla lätkään ja lähteä sitä kautta tuomitsemaan. Kyse on kuitenkin erillisestä toiminnasta, josta hyvänä esimerkkinä on jo se, että siellä on vain selkeitä tappelijoita ottamassa mittaa toisistaan. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, että he ottavat omassa tapahtumassaan toisistaan mittaa ja tarjoavat yleisölle viihdettä. Ei se pilaa millään tapaa jääkiekon mainetta. Ainoa asia, joka voi pilata, on sovitut showtappelut lätkäpelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös