Hyvät naurut netistä

  • 529 823
  • 1 834
Tila
Viestiketju on suljettu.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Nas:Mua hävettää ton kotkanpojan puolesta.

Eihän tuo voi olla tosissaan tehty, eihän. Argh, mitä sinä sanoa. Mitä minä sanoa.

Tosin tuo suomirokki osio oli aika kattava, erityinen plus Nylon Beatin kuvasta, ei sitä stailaus ollu sielläkään kohdillaan uran alussa. Näin, sieltäkin löytyi se silver-lining.

EDIT: Luulen, että Nihti sai itse ne naurut. Saatana, tarvi peloitella ;)
 

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
Viestin lähetti mtmela
Eihän tuo voi olla tosissaan tehty, eihän. Argh, mitä sinä sanoa. Mitä minä sanoa.


Kotkassa melkein 4 vuotta asuneena on pakko sanoa, että tuo kaveri on oikeasti olemassa. Jos kaiffari saapui johonkin paikalliseen yökerhoon, niin sana levisi aika nopeasti, mieshän oli suorastaan paikallinen julkkis! Tuulipuvussa hän ei sentään liikkunut juottoloissa.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti mtmela

EDIT: Luulen, että Nihti sai itse ne naurut. Saatana, tarvi peloitella ;)

Paitsi, että noi on niin vanhoja juttuja, että tulevaan karjahdukseen osaa jo varautua. Eniten naurattaa ne, jotka kuvittelevat, että joku noista enää pelästyisi.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viestin lähetti narri
Paitsi, että noi on niin vanhoja juttuja, että tulevaan karjahdukseen osaa jo varautua. Eniten naurattaa ne, jotka kuvittelevat, että joku noista enää pelästyisi.

Ite pelästyin aivan saatanasti. Tuli aivan puun takaa.

- Tinke-80
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15

JanJ

Jäsen
Sähköpostin tuomaa...

Pieni poika kysyi isältään:
- Isä? Onko Ferrari sellainen punainen auto - sellainen jossa
on se hevonen?

Isä vastasi:
- Kyllä se on, poikani!

Poika riemastui:
- Oi!! Minä näin sellaisen tänä aamuna....

(katso kuva liitteenä)
 

Liitteet

  • ferrari2.jpg
    ferrari2.jpg
    64,1 KB · kertaa luettu: 1 438

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti mikkoz
Kotkanpoika

Saman kaverin Suomi-Rock -osion copy/pastesinkin tähän ketjuun varmaan pari vuotta sitten. Vielä hilpeämpää kamaa löytyy kyllä tästä suorasta linkistä. :)

Toivon tuon olevan vitsi.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti JanJ
Sähköpostin tuomaa...

Pieni poika kysyi isältään:
- Isä? Onko Ferrari sellainen punainen auto - sellainen jossa
on se hevonen?

Isä vastasi:
- Kyllä se on, poikani!

Poika riemastui:
- Oi!! Minä näin sellaisen tänä aamuna....

(katso kuva liitteenä)

:) Piristi kummasti... kiitosta!
 

Besserwisser

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Sistis
Saman kaverin Suomi-Rock -osion copy/pastesinkin tähän ketjuun varmaan pari vuotta sitten. Vielä hilpeämpää kamaa löytyy kyllä tästä suorasta linkistä. :)

Toivon tuon olevan vitsi.

Vaan ei ole mikään vitsi.
Kyseessä on ihan oikea elävä legenda.
Sivut näytti olevan päivitetty vuonna 2002, mutta mulla on varma havainto samasta tuulipuvusta muutaman viikon takaa. Viimeisen päälle olevaan tyyliin kuuluu tuulipuvun kanssa käytettävä lippalakki, lippa oikeaoppisesti taaksepäin.
Rullaluistimia en ole kyllä nähnyt. Onneksi.

Näitä nyt on joka kaupunki täynnä.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Viestin lähetti sopuli
Aaahhh.. Ihanan katkeraa kuitin yritystä Iltalehden 'asiantuntijalta' Pekka Jaloselta. Kyse on siis miehen katkeruudesta Petteri Sihvosta kohtaan.

http://www.iltalehti.fi/2004/10/11/jaakiekko/2300056_jk.shtml

Mistäs tämä jääkiekosta kaiken tietävä Jalonen on Petteri Sihvoseen katkeroitunut ? Siitäkö että Pehmo on kiekkotoimittajana aivan eri tasolla kuin tämä Iltalehden pelle ?
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Viestin lähetti wabbit
Hullut ranskalaiset

Ei ole välttämättä kovin kauaa, kun näiden kavereiden esi-isät tulivat puista alas.

Parkourista näytti olevan kysymys. Mikä noissa sitten niin naurattavaa on, siitä voi olla montaa mieltä. Omasta mielestäni temput on ennemminkin hienoja eikä naurattavia. Joku pätkä tuossa klipissä oli ainakin Cyril Raffaellin videoista. Niitä voi käydä tsekkailemassa lisää täältä. Sieltä selaa sivua hieman alaspäin ja kattelee lumbago:n kirjoittaman viestin linkkeihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös