Hyvät naurut netistä

  • 529 967
  • 1 834
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Realcowboy
Rauhanturvaajat ovat olleet aika kekseliäitä uusien sanojen luomisessa:
www.holkkari.net/sanasto.php

Kannattaa katsoa ainakin seuraavat:
Väyrynen
Hessu
Superhessu
Saunamiehiä

Voi olla, että omakohtainen rauhanturvaajakokemus auttaisi ymmärtämään tätä huumoria. Varmasti hauskaa niille, joita asia koskee.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Re: Koiranlelu vai seksilelu?

Viestin lähetti Rocco
Itselläni vain kolme väärin enkä edes omista koiraa!!!!

Tulokseni "Difficult Roundilla": "You successfully identified 13 out of 14 items. You may be trusted with my dog." Melkein täydet pisteet - vaikkei edes naapurillani ole koiraa! En tiedä, pitäisikö tästä tuloksesta olla ylpeä vai hämillään...
 

Rocco

Jäsen
Huolestua ilman muuta. Mielikuvituksen puutetta jos vetää kaikki oikein!!!

Itselläni siis kolme väärin kaikissa kolmessa vaikeusasteessa yhteensä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Re: Koiranlelu vai seksilelu?

Viestin lähetti Rocco
Itselläni vain kolme väärin enkä edes omista koiraa!!!!
No sitten me arvataankin mitä sinä omistat :)

mulla meni neljä väärin, mutta aika arvauksiksihan nuo menivät (nössö mikä nössö).
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves

Tämä oli hyvä! Kannattaa lukea ketju loppuun asti ja tsekata toiseksi viimeisen viestin linkki.

Ketjulle on kertynyt vaatimattomat 354402 lukukertaa. Penttiäkin tarvii tönäistä vielä liki 290000 kertaa, jotta täällä päästään samaan.

Vitutusketju sen sijaan huitelee jo 20000 luvun päässä. Miten niin kansallistauti?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Re: Käännöskoneet kehittyvät

Viestin lähetti Ossi
Australiaan!
Ihan ymmärrettäväähän tuo on. Otetaan randomina joku peruskoulun yhdeksännelle menevä, niin kirjallinen ulosanti lienee suunnilleen yhtä selkeää.

"Motelli ajaksi Heimo Loma
Australia heimo katu astua harhaan aari hieman -lta muistitieto. Avulla runsas hankinta -lta budjetti motelli jalkeilla ja heittää idänpuoleinen ajaa vapaalla kotona detalji, polveutua Sydney motelli jotta Melbourne motelli, motelli kotona Brisbane, käsittävä kaava 1 motelli ja Kulta Ajaa vapaalla motelli paikalla on aina johonkin ajaksi kotoinen model after katu jotta seis ja hellittää kotona lohduttaa."


Huisaa.
 

Virén

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montréal Canadiens

Hei. Täähän on samaa tasoa, kuin Jatkoajan keskustelufoorumitkin.

raipe on täys ääliö! se ei osaa yhtään mitään!!! ehkä hyvä esimerkki nuoremmille, mut mä en voi sietää!!!

Samaa mieltä !

Mulla on kaksi Jokeri-fanipaitaa sekä viiri seinällä. On mulla kyllä Suomi-paitakin, mutta se ei liity Jokereihin

Myös erittäin osuva.
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers

Ehdottomasti paras kommentti: Riinalta tuli hehtaari-kommentti, kun nimimerkki Riina oli kirjoittanut jopa useita lauseita peräkkäin samaan viestiin!!!

Nyt tulin kateelliseksi, pitäisiköhän pistää tänne Jatkoaikaan signatureksi:

Grrrr, Anza on miun tiiGeri ;)

I luv Aleksi Sariola! <3

Uniklubin Teemu on ihana!! <3<3


Tai vaihtoehtoisesti:

antti mÄ lovetan sua ihan kympillÄ aina ja ikuisesti!!!

(Huom antti pienellä alkukirjaimella!)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös