Hyvät naurut netistä

  • 529 318
  • 1 834
Tila
Viestiketju on suljettu.

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Lint
Kyllähän noita 21 sekkaa pysty pakoilemaan, sitten kalikat alkaa kiitää vähän liian kovaa meikäläiselle.

Sama juttu, tuo 21 sekuntia on maaginen luku.
 

Filosofem

Jäsen
Äänet päälle

Tiedätte kai nämä kirjat, joissa tulee etsiä valkopunaraitapaitainen Waldo suuresta väkijoukosta? Nyt kyseinen tehtävä on TÄÄLLÄ - löydätkö Waldon alle minuutissa?

Huone näyttää aivan tavalliselta, mutta katso SITÄ tarkemmin. Löydätkö kaikki kahdeksan virhettä?

Tykkäätkö rakkauslauluista? Ehkä ihastuksesi pitää, lähetä hänelle TÄMÄ ja pönkitä suhdettanne!

TÄSSÄ todella hieno illuusio. Keskity kuvan keskiosaan.

Alitajuntaan vaikuttavia viestejä mainoksissa ja biiseissä TÄSTÄ. Huipentuu vampyyribändi Cradle of Filthin toisinpäin soitettuun kappaleeseen, joka onkin Isä meidän –rukous.

TÄSSÄ reilu viisiminuuttinen tarina kummituksista. Pelkkää legendaako?
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paskempi säkä

Tapaturmailmoitus
Tämä on muurarin tapaturmailmoitus, joka oli mainittuna Yhdysvaltain työntekijöiden vahinkoilmoituslautakunnan uutiskirjeessä.
Arvoisa vastaanottaja Kirjoitan pyynnöstänne lisätietovastausta koskien tapaturmailmoituksen kohtaa 3, mihin laitoin "Heikon suunnittelun" onnettomuuden aiheuttajaksi. Pyysitte täydellistä selvitystä ja uskon seuraavien yksityiskohtien olevan riittävät.

Olen muurari ammatiltani. Onnettomuuspäivänä työskentelin yksin kuusikerroksisen rakennuksen katolla. Kun sain työni valmiiksi, huomasin että joitain tiiliä yli, jotka myöhemmin punniten huomattiin painavan n. 120 kiloa. Mieluummin, kuin kantaa tiilet alas käsissä, päätin laskea ne tynnyrissä alas käyttäen taljaa, joka oli kiinnitetty rakennuksen toiselle puolelle kuudenteen kerrokseen.

Varmistin, että köysi yletti maahan, menin ylös katolle, heilautin tynnyrin ulos ladottuani tiilet siihen. Sitten menin alas ja avasin köyden solmun pitäen sitä tiukasti varmistaen 120 kilon tiilien hitaan alastulon. Te voitte huomata tapaturmailmoituksesta, että painoni on 65 kiloa.

Yllättyen niin äkillisestä laskeutumisesta, menetin malttini ja unohdin päästää köydestä irti. Tarpeetonta sanoa, että minä nousin pikavauhtia rakennusta pitkin.

Kolmannen kerroksen paikkeilla tapasin tynnyrin, joka oli nyt menossa alaspäin yhtä vaikuttavalla nopeudella. Tämä selittää kallonmurtuman, vähäisen hiertymän ja murtuneen solisluun, tapaturmailmoituksessa kohdassa 3.

Hidastuen vain hieman, jatkoin nopeaa nousuani pysähtymättä kunnes sormet oikeassa kädessäni olivat kaksi niveltä syvällä väkipyörässä, josta minä mainitsin kappaleessa 2 tässä kirjeessä. Valitettavasti tällä ajalla olin saanut takaisin malttini ja kykenin pitämään tiukasti kiinni köydestä, huolimatta sietämättömästä kivusta, johon olin kokenut.

Suunnilleen samaan aikaan kuitenkin tiilitynnyri löi maahan ja pohja putosi tynnyristä. Nyt tiilien painosta tyhjentynyt tynnyri painoi suunnilleen 25 kiloa.

Viittaisin uudelleen painooni. Kuten voitte kuvitella, aloin nopeasti pudota alas rakennuksen viertä pitkin. Kolmannen kerroksen paikkeilla tapasin tynnyrin tulevan ylös. Tämä selittää kaksi murtunutta nilkkaa, katkenneen hampaan ja joitain repeytymiä jaloissani ja alaruumiissa.

Tässä onneni alkoi muuttua hieman. Väkipyörä tynnyrin kanssa näytti hiljentävän minua tarpeeksi vähentäen loukkaantumistani kun putosin tiilikasalle ja valitettavasti vain kolme selkänikamaa oli murtunut.

Olen pahoillani ilmoituksesta, kuitenkin kun makasin tiilikasan päällä kivuissani kykenemättä liikkumaan, katsoin tyhjää tynnyriä yläpuolellani kuudennen kerroksen kohdalla, menetin taas levollisuuteni ja malttini ja päästin köydestä irti.

(Tarina ei kerro, että saiko muurari vakuutusyhtiöltä korvauksia)
 

Kaivanto

Jäsen
Viestin lähetti Gags
Tää jätkä on aivan omaa luokkaansa.

"My name is Petteri Jussila. I make things happen."

"...nykyinen päätyönsä on AquaSource Algae Group Plc. -yhtiön edustajana toimiminen. (...) Yhtiö toimii terveystuotteiden parissa ja tunnetuin tuote on mediassa paljon esillä ollut ColActive-ternimaitokapseli."

Voi morjes. Jokainen ihminen on laulun arvoinen laa laa, moni myös naurun arvoinen. Haa-haa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös