Ehkä minulla on huono huumorintaju, mutta minä en nauranut laisinkaan.Viestin lähetti Designer
Tämä on täyttä tavaraa.
Ehkä minulla on huono huumorintaju, mutta minä en nauranut laisinkaan.Viestin lähetti Designer
Tämä on täyttä tavaraa.
Kaikkia ei varmasti naurata, mutta joitain naurattaa, vaikka itkeä kai pitäisi.Viestin lähetti Kullervo
Ehkä minulla on huono huumorintaju, mutta minä en nauranut laisinkaan.
Viestin lähetti Designer
Kaikkia ei varmasti naurata, mutta joitain naurattaa, vaikka itkeä kai pitäisi.
http://www.niksula.cs.hut.fi/~anyrkko/disco_small.mpeg
Loistaava Suomi-ohjelmaa vuosien takaa... :D
Aina piristävää dickojytää...
Taidettiin säätää sitä muistin määrää, jota keskusmuistista käytetään kovalevyn välimuistina. Aikoinaan oli kova sana suurempien kovalevytoimintojen nopeuttajana ja kovaa säätöä parin megan keskusmuistilla... <trip down memorylane...>Viestin lähetti Siivu-Leevi
Tämä kuuluisi tasan toiseen ketjuun, mutta tässä yhteydessä lienee sallittua kysyä, mitä tuo smartdrv-komento tässä tapauksessa tarkalleen tekee? Cacheaako se sillä hetkellä kaytössä olevan muistin, jolloin käytössä olevat resurssit toimivat hetkosen, vaikka C-asema on tyhjä? Olenko edes jäljillä?
Viestin lähetti Bigredtomppa
Tää on jo sairasta...!Rakkauskurssi.....repesin kohdassa: Tutustut miehen arkkityyppeihin, jonka jälkeen voit ennakoida miehen käytösmallit jo tuttavuuden alkuvaiheessa.
Viestin lähetti Ck
Toi oli ihan älytön. Voisin melkein veikata, että tuosta pojasta tulee maailman paras rumpali, ellei sitten jo ole sitä. Mistä sivulta löysit tuon clipin?