Hyvät naurut netistä

  • 529 973
  • 1 834
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15

Unbreakable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hummer tositoimissa, olisi tuossa tankissa epämukavat oltavat.

- Real one player. (1.9Mb)


Tässä videossa tankki saa taas kyytiä, ei taida tuo panssarivaunu olla nykyään kovinkaan turvallinen, jos löytyy kunnon aseita vastustajalta. Jos olet menossa armeijaa, onkohan tuo tankkipoika homma sittenkään järkevää? :)

- Real one player. (4.3Mb)
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Jalkapalloa Jackie Chan tyyliin. heh heh

- Real one player. (1.3Mb)"

Hyihyi, mainitaan nyt edes että kyseessä on pätkä Shaolin Soccer-nimisestä leffasta.
 

Unbreakable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti varjo
Hyihyi, mainitaan nyt edes että kyseessä on pätkä Shaolin Soccer-nimisestä leffasta.
Itse olen kanssa nähnyt tuon elokuvan trailerin, ja hauskalta näytti tuo elokuva. Pitää käydä katsomassa se, kunhan se tulee elokuviin.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Kiitos jussi_j.
Verenpaine nousi varmaan kuuteensataan luettuani kertomuksia pelastetuista madoista ja kuoriaisista. Jeesus mitä pönttöjä.
Viikon sitaatti: "silmiini pisti juttu ostoboikotista. kun en ole hirveän hyvin selvillä näistä kaikista boikotoinneista, niin mitä boikotoimista on essossa, shellissä ja mitsubishissa? en edes tiedä mikä tuo viimeinen on, tai mitä se valmistaa/tekee.
kiva, jos joku informoisi minua!" terveisin käyttäjä "cynops".


Lähdempä ajamaan oravien yli.


ediitto aiheeseen väljästi liittyen:
http://www.veganbodybuilder.com/
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Tiesitkö että silkkiteollisuus kiduttaa silkkiperhosen toukkia, ällöä sanon minä!!!

Tai sitten ilouutinen: ”Loukkaantunut punatulkku pelastettu kissan hampaista”,

http://www.oikeuttaelaimille.net/fo...?showtopic=1441

Tosin punatulkku kuoli :("

pelottavaa, luin tuossa joku aika sitten Rb6:sen uudestaan ja tavallaan naureskelin sille jutulle... nyt suunnilleen kierin lattialla nauraen.
Olisi kiva trollata tuolla ja kysäistä
a) miten moni on yli 18v
b) miten moni on naispuolinen
c) miten moni on viettänyt yön luonnossa ilman nykyajan mukavuuksia(M-62 maastopukua ei voida laskea sellaiseksi :) )

Mutta eipä se nyt kovin kehittävää olisikaan.
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Tämäkin kai huumoriksi lasketaan:

Syötä googleen:

weapons of mass destruction

ja paina kokeilen onneani
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös