Hyvät naurut netistä

  • 529 980
  • 1 834
Tila
Viestiketju on suljettu.

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti Unbreakable
nämä otokset ovat aika hurjaa katsottavaa, jossa tapahtuu loukkaantumisia.[/URL] Jätä siis katsomatta, jos tuntuu siltä.

Ketjun pitäisi olla hyvät naurut netistä. Noi ei mua ainakaan naurattanut...

Toi käsiase aikaisemmassa postauksessasi olisi kyllä aika näppsäkkä. Ihme, ettei potki (juuri) yhtään (ettei vaan käyttäisi paukkupatruunoita). Ainakin normaali 9mm potkaisee niin kivasti, että tuplalaukauksen suorittaminen kokemattomalta on aika haku ammuntaa.

edit. linkki poistettu.
 
Viimeksi muokattu:

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti HN
Voi vitun idiootti.

Tajuatko, että tätä saittia lukee esim. aika helkkarin moni nuori lapsi? Vanhemmille ei varmastikaan ole tullut mieleen, että jääkiekkoaiheiselta keskustelupalstaltakin voi löytyä tuollaista kuvottavaa paskaa, jota tänne linkität.

Tämän ketjun nimi on "Hyvät naurut netistä". Ovatko nuo pätkät mielestäsi hauskoja?
Voi vitun kukkahattutäti.
Ei nuo nyt niin lapsille sopimattomia olleet. Ihan heittona vaan, että tältä palstalta löytyy paljon "kauheampia" juttuja, jotka eivät välttämättä sovi lapsille.
PS. Minua tuo linkki ainakin nauratti...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti aaa
[BPS. Minua tuo linkki ainakin nauratti... [/B]

Mistä näitä sikiää? Vaikka sade vituttaakin, ei toisten ihmisten loukkaantumisissa pitäisi olla terveen ihmismielen mielestä mitään hauskaa.

Itse en edes tuollaisia linkkejä avaa.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Eivät nuo minustakaan lapsille sopimattomia olleet, lapset eivät varmaankaan edes tajua mitä niissä tapahtuu. Minulle sopimattomia ne sen sijaan olivat. Nuo hevosenpotkut, ym. nyt ovat mitäänsanomattomia, mutta mikään maailmassa ei ole pahemman näköistä kun tuo tennispelaajan nilkka ja Henke Larssonin klabbi.
Se näyttää saa-ta-nan pahalta ja etovalta tapahtumahetkellä hidastettuna ja se myös tuntuu juuri siltä. Sattuu omaan jalkaan jo noiden videoiden näkeminen. Hyi vittu. Veikkaan, että takaraivon seinälle ampuminenkaan ei tapahtumaketjuna näytä yhtä niljakkaalta. Auts :/.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sen vielä jollain tavalla ymmärrän, jos joku nauraa, kun joku toinen saa iskun munilleen. Itse en kyllä jaksa moiselle nauraa, kun on kiire tuntea myötätuntoa kolhun saanutta kohtaan. Mutta jos se on hauskaa, kun vuorikiipeilijät putoavat, joku saa moottorikelkan niskaansa tai joku melkein seivästyy sähkötolppaan, loppuu ymmärrys aika äkkiä.

Minun mielestäni Unbreakable tekisi ihan hienosti, jos poistaisi tuon linkin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Yllättävän rajuja kommentteja tämä Unbreakablen linkki aiheuttanut, mikä toisaalta on aivan ymmärrettävää koska ehkäpä jokunen "pätkä" liikkui jo hyvän maun rajoilla. (Itse en kyseistä linkkiä tänne varmaan laittaisi jos kohdalleni sellainen olisi osunut). Mieltymyksiä ja nautinnonlähteitä on niin monia, mikä minä niitä olen tuomitsemaan. Minulle kyseiset pätkät eivät tosin suuren suurta nautintoa tuota (ilmiöinä niiden levittäminen sen sijaan on kiehtova), sen sijaan enemmän kiehtoo se millaiset ihmiset nauttivat niiden katsomisesta. Millaisia persoonia he ovat. Edelliset ovat lähinnä retorisia-kysymyksiä, eivät mitään muuta.

Täsmennän vielä, kyllä minuakin eräänlainen väkivalta tms. kiehtoo mutta ei sellainen tyydytystä tuota. Ennemminkin kiehtoo, mikäli tilanne on todellinen, sen harjoittajan psyyke, mikä ajaa hänet käyttäytymään kyseisellä tavalla.

Sorry, eipä edellinen liity millään muotoa ketjun aiheeseen, tulipa vaan mieleen kiihkeistä Unbreakablen tuomitsevista viesteistä.

vlad#16.
 

Unbreakable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
kiitos palautteesta, joten tänne en enää tule laittamaan minkäänlaista videopätkää jota löydän netistä, sillä jotkut näytti ottavan siitä herneen nenäänsä. Laitoin noihin varoituksen, että tietää millaista tavaraa on tarjolla. Kiitos kaikille. Poistin aikaisemmatkin, jotta ei jää joitakin kaivelemaan nuo videopätkät.
 
Viimeksi muokattu:

theref

Jäsen
Viestin lähetti Unbreakable
kiitos palautteesta, joten tänne en enää tule laittamaan minkäänlaista videopätkää jota löydän netistä, sillä jotkut näytti ottavan siitä herneen nenäänsä. Laitoin noihin varoituksen, että tietää millaista tavaraa on tarjolla. Kiitos kaikille. Poistin aikaisemmatkin, jotta ei jää joitakin kaivelemaan nuo videopätkät.

Älä suotta möksää parahin Unbreakable! Täällä nyt on näitä hieman herkempiä ihmisiä jotka eivät ilmeisesti ihan kaikkea ymmärrä. Minun mielestäni viestissäsi ainakin oli aika selkeä varoitus mitä tuleman pitää. Ei sikäli, että nuo olisivat naurattaneet ja kuuluneet ketjun aiheeseen, mutta mainitsit kyllä mitä sisältö tulee olemaan. Eli mielestäni voit jatkaa samalla linjalla ja varoittaa edelleen jos sisältö kenties on joillekin sopimatonta.

Hauskaa Juhannusta kaikille kuitenkin!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti Fireblade

Kyllä se jollekin on vaikeaa tuo autolla ajaminen. :)

Heh! Illan parhaat naurut!

Mieluummin liikennöin siellä missä finnishninja ajaa 200 km/h lasissa prätkällään, kun tuolla talvisin... =)

Ihan tosissaan siis.




Edit: Firebladen nimi jäi pois
 

Unbreakable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos theref palautteesta, vituttaa vaan, kun harmissaan tuli poistettua noita aikaisemmin tänne laitettuja linkkejä muutaman kirjoittajan takia.

Tämä olkoon sinulle, ja muille naiskauneudesta pitäville miehille. Tämä mainos oli pannassa Englannissa, ja siinä esiintyy aina niin kaunis Kylie Minogue.

- Toimii ainakin Quick time playerilla.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Unbreakable
Laitan tämän tänne uudestaan:

Mitäs tykkäätte tuosta aseesta, liekö tuollainen käsiase edes laillinen?

Tahtoo samanlaisen! Oishan tuommonen "käsiase" ihan kiva lelu, paitti mun käsissä ehkäpä liian vaarallinen lelu.

Tokkopa taitaa olla laillinen laitos kyseessä, kyseessä lienee jonkin "asesepän" oma viritys.

vlad#16.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Tokkopa taitaa olla laillinen laitos kyseessä, kyseessä lienee jonkin "asesepän" oma viritys. "

No siis onhan noita täysautomaattisia pikkuaseitakin olemassa mutta tässä kyseessä on ilmeisesti ihan tavallinen pistooli jossa on sitten viilattu pois tms. se rajoitin irti joka estää asetta laukeamasta uudelleen latauksen jälkeen.

Piipun kuumeneminen taitaa olla se suurin ongelma tuossa.

9X19 ei ainakaan oman kokemuksen perusteella potkinut juuri lainkaan että luulisi tuollaisen olevan vielä siedettävän helppo käsiteltävä, tosin aseen pieni paino ja vain yksi tukipiste kyllä lisäävät rekyylin vaikutusta.

hmmm normaali 9millinen tuokin taitaa olla ja näyttää potkivan kiitettävästi...vai onkohan sittenkin joku hieman isompi kaliiperi.
 

Unbreakable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laitan nämä tänne, kun tuli poistettua hätäpäissään.

Mies, joka ei osaa käsitellä järeämpiä ampuma-aseita. Tuota ei uskaltaisi päästää metsästysreissulle kavereiden kanssa. huh huh.

Tiedosto: 813kb, ja toimii ainakin Windows media playerilla.
-----------------------------------------------------------------------

Tämän katsot varmasti muutamaan kertaan, kun suorassa TV-lähetyksessä toimittaja säikähtää todella kovasti. Huh huh, meinasi poika saada sykärin. Tämä video on klassikko tavaraa. :)

Tiedosto: 2MB, windows media player
------------------------------------------------------------------------

Pilkkiminen on joidenkin mukaan hauska harrastus, mutta väärässä paikassa se saattaa olla epämiellyttävä kokemus.
Tiedosto: 1.47MB, windows media player.
--------------------------------------------------------------------------

Tässä hienosti tehty hauska video, joka on kyllä katsomisen arvoinen.
Tiedosto: 9.5MB windows media player ( Kun elokuva alkaa, paina hiiren oikeaa näppäintä, ja valitse Full screen. )
--------------------------------------------------------------------------

Tässä oiva esimerkki kuinka helponkin kysymyksen voi saada vaikeaksi. Ausralian radiokilpailun palkintona oli Harley Davidson, mutta oli työn ja tuskan takana saada vastaajalta oikea vastaus. Huh huh. :)

Toimii ainakin Quick time playerilla. TÄMÄ ON KLASSIKKO,KUUNNELKAA!!!!
-----------------------------------------------------------------------------
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Mies, joka ei osaa käsitellä järeämpiä ampuma-aseita. Tuota ei uskaltaisi päästää metsästysreissulle kavereiden kanssa. huh huh."

Pitää kyllä mainita että ko. ase on eräs T-rexiksi kutsuttu "tykki" l. jonkinlainen norsupyssy.
Muistaakseni kaliiperi oli jotain 12,7X70 luokkaa eli ei mikään ihme että tuossa asennossa(seisoo miltei suorassa) rekyyli potkaisee.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Tämähän on ykkösellä näkyneestä "Se Sketsishow"-sarjasta. On sulla näköjään paljon vapaa-aikaa, kun jaksat hakea näitä videoita."

sanoisin että enemmänkin surffailua muilla foorumeilla ja linkkien muistiinpanemista.
 

Unbreakable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Varjo, sinäpä se sanoit. Näitä videoita sattuu silmiin tuolla netissä seilatessa joko itse löytäen, tai joltain keskustelufoorumilta. Satun vielä olemaan kesälomalla, niin pitää jakaa näitä teidänkin katsottavaksi, kunhan niitä löytää.

Kyllä on naisille rakennettu melkoinen jäätelö. Liekö mennyt tuossa maassa kovasti kaupaksi, kun naiset on juosseet jäätelöaltaalle vesikielellä. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös