Hyvät naurut netistä

  • 530 002
  • 1 834
Tila
Viestiketju on suljettu.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Re: Re: Re: Hieno peli

Viestin lähetti Hattivatti
Onko sulla kotona tollainen sohvallaistuja vai ?

Minä en vain satu räjähtämään nauruun joka kerta, kun joku sanoo "vittu" tai "saatana".
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Nyt kesäksi Ruotsiin töihin, täsätäkin hommasta voi näköjään saada palkaa. Paljonkohan olen menettänyt kruunuja jos lasketaan kertasuorituksena puhtaana käteen???

http://www.happyfilm.org/
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Viestin lähetti V-man
En muista onko tämä ollut täällä aikaisemminkin, mutta repeilin taas aivan täysillä:

Äijä dumaa lasten piirrustuksia

Huomatkaa, että arvosteluja on kaksi sivullista

Tuosta tulee väkisin mieleen iki-ihana Nasse-setä, joka myös arvosteli eräässä sketsissä (Nasse-setä harvinaisen selvin päin) Pikku-Siiri 3 v. tekemää piirrustusta (joita pikku mussukat olivat ..tana taas lähettäneet), ja ihmetteli mitä ne kaksi reikää silmien jä suun välissä ovat...ja jälleen Nasse-setä oli hyvin, hyvin vihainen...

Lähettäisivät nuo parhaat Nasse-setä-sketsit uudestaan, olin aika taapero kun ne alunperin tulivat...
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Kiitos Miika! Viikon parhaat naurut!
Tässä parhaat:

Pitkäperjantai: -Jeesus ristittiin, tuli maanjäristys ja esiliina repesi -Sotilaat löivät rieskalla Jeesusta

Turussa oli keskiajalla sikamaista (niin vieläkin)

Mikä rakennus ? (Eduskuntatalon kuva)
Turun tuomiokirkon uimahalli.

6. Käsky: Älä houri.
8. Käsky: Älä rassaa toisten tavaroita

Mikä aiheuttaa, että tulee kaksoset?
Jos kaksi siitintä menee yhtaikaa emättimeen.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Minulle tuo mainos taas aiheutti suurehkon halun tarkistaa, että onko avovaimon e-pillerit varmasti syöty oikein!

-ipa rules
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti ipa rules
Minulle tuo mainos taas aiheutti suurehkon halun tarkistaa, että onko avovaimon e-pillerit varmasti syöty oikein!

-ipa rules

Niin mäkin tein tossa 2vuotta+9kk sitten ;)

Olikos tuo se bonbon mainos?
En saanut työkoneella näkyviin...
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Viestin lähetti Helinkopteri
Niin mäkin tein tossa 2vuotta+9kk sitten ;)

Elämäntilanteesi tietäen tuohon ei voi sanoa, kuin että ei perrrrrrrr. Johan se todistettiin, että tää meikäläisen kämppä ei oo babyproof ja kaiken lisäksi se lasteistuin mahtuu niin pirun huonosti sen mun tulevan Porschen takapenkille, :-)

Juu mainoksessa lapsi haluaa karkkia ja kun ei saa huutaa silmittömästi, paiskoo kamoja putkin ja lopussa potkii selällään maassa edelleen huutaen kuin pieni eläin. Ja kondomeitahan siinä luonnollisesti mainostettiin.

-ipa rules
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti ipa rules
Minulle tuo mainos taas aiheutti suurehkon halun tarkistaa, että onko avovaimon e-pillerit varmasti syöty oikein!

Minä taas kysyin n. 3 ja 1/2-vuotta sitten, että mitkä vi..n e-pillerit?
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti ipa rules
Johan se todistettiin, että tää meikäläisen kämppä ei oo babyproof ja

Äkkiä se kuule muuttuu, vannomatta paras.

Viestin lähetti ipa rules
J kaiken lisäksi se lasteistuin mahtuu niin pirun huonosti sen mun tulevan Porschen takapenkille,

Lisäksi vauva vilustuu koska iparules tykkää ajella katto auki, satoi tai paistoi ;)

Onkohan tämä ollut täällä jo...
http://www.happytreefriends.com
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Re: Re: FutisForum iskee jälleen

Viestin lähetti pest
Missä kohtaa piti nauraa?

Vitsi ei ole toisella kertaa koskaan hauska. Mikä kirvoitti sinut vittuilemaan täysin ulkopuolisena?
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös