Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 551
  • 6 832
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Tuli kyllä rehellisesti sanoen pudottua ihan totaalisesti. Miten tuollainen yksinkertainen juttu voi naurattaakin niin paljon...

Niin, sitä luulee olevansa terve aikuinen, mutta sitten lävähtää ismogalleria naaman eteen ja nauraa kippurassa, niin tietää että joku ruuvi on nyt pahasti löysällä :)
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti MDK
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&id=3320

Ei ne kuvat, mutta ne kuvatekstit.

Nämä oli parhaimmistoa:


"Lyötyään Janne Niinimaan ritariksi aikoi Metropolit lyödä Palsolaa ennen kuin tämä karkaa kuvasta."

"Tomek Valtonen ja linjatuomari Fonselius keskustelevat hopeasutiravun laajasta kompuutiosta."

"Darth Vader vastaanottaa raportin Kultaiselta Kypärältä."

"Favorin heittää Marko Jantusta kiekolla pohkeeseen. Mika Pyörälä rynnäköi kostotoimenpiteisiin."
 

M10

Jäsen
Niin mä olen sitä mieltä ettei kännissä sopisi kirjottaa jatkoajan otteluraportteja.

muutenkin tuo humalassa kirjoittelu on niillä rajoilla
 
Viimeksi muokattu:

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Viestin lähetti Morrow10
Niin mä olen sitä mieltä ettei kännissä sopisi kirjottaa jatkoajan otteluraportteja.

muutenkin tuo humalassa kirjoittelu on niillä rajoilla

Älä muuta mutise, krapulassa kirjoittelu pitäisi myös kieltää.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Ukko
Saatan olla vanhanaikainen, mutta en näe mitään hauskaa asiassa jossa yhdistyvät lapsi ja seksi.

No enpä tätä kyllä sellaiseksi heitoksi tarkoittanutkaan.

Lähinnä "huvitti", tai ihmetytti tuon laitteen suunnitelleiden ihmisten järjen köyhyys. Ei luulisi olevan vaikeuksia huomata, mikä mielleyhtymä ihmisille tulee tuollaisesta laitteesta. Mutta silti joku neropatti on taas saanut kuningasidean lähteä toteuttamaan tuollaista suunnitelmaa. Ja joku toinen neropatti puolestaan hankkii tuollaisen laitteen kauppaansa (tai missä lie paikassa tuo lelu nyt onkaan)...

Hulluja riittää.

Jos nyt joku oikeasti syyttää meikäläistä pedofilian 'hyväksymisestä', niin pakko varmaan pyytää anteeksi tuota linkkiä.
 

EricCartman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Lukko
Virtual bartender 2

Virtual bartender on tullut takaisin!! Nyt "kaksin" verroin mielenkiintoisempana...

http://www.virtualbartender.beer.com/VB2/

Ainakin "eat" on näkemisen arvoinen.

Riisumiseen liittyvät verbit on myös kokeiltu...

Pikkutuhmaa ja huumoria siis tarjolla
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti MDK
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&id=3320

Ei ne kuvat, mutta ne kuvatekstit.

Ehkä minä olen vain tosikko mutta minusta valtaosa näistä kuvateksteistä oli kaikkea muuta kuin naurettavia. Ne olivat lähinnäkin muka-naurettavia, väkisin yritetty vääntää jotain hauskaa tuubaa.

Kiitos mutta ei kiitos! mielummin luen tosikkomaisia kuvatekstejä kuin muka-hauskoja viritelmiä.

vlad.
 

M10

Jäsen
Samaa mieltä vladin kanssa. Enemmän ärsyttäviä kuvatekstejä kuin hauskoja. Tulee mieleen Pro-hockey lehden kuvatekstit mitkä ovat samanlaisia typeriä.
 

MiLLa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Jylppy on näemmä saanut huomiota täällä. Meinasin lentää persiilleni kun huomasin "tuttuja" olevan valokeilassa.. itse olin samassa koulutuksessa ja onnistuin häpäseen itteni kunnolla Jylpyn edessä.. Olin ollut poissa koulusta, kun tulin paikalleni niin luokan nurkassa olevasta tv.stä tuli jotain ihmeen ohjelmaa jossa puku päällä oleva tyyppi selitti jotain.. Kiekasin kovaan ääneen että "sulkekaa toi toosa, mikä hemmetin äijä siellä oikein hilluu!" *uups* Se oliki Jyrki-boy joka oli treenannut esiintymistaitoja ja katseli omaa videotaan.. En tunnistanut kun ei ollut arki-lookissaan.. Vaikee arvata että luokka repeili ja lujaa.. Ihan hyvä tyyppi se on vaikka hieman erikoinen onkin =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös