Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 607
  • 6 832

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Re: Virtual bartender 2

Viestin lähetti EricCartman
Virtual bartender on tullut takaisin!! Nyt "kaksin" verroin mielenkiintoisempana...

http://www.virtualbartender.beer.com/VB2/

Ainakin "eat" on näkemisen arvoinen.

Riisumiseen liittyvät verbit on myös kokeiltu...

Pikkutuhmaa ja huumoria siis tarjolla

Loistavaa showta! Eihän sitä tämmönen wanha gubbe ole tiennytkään moisista. Samalla kertaa hubaa ja sitä ihteä...
prkl..sain ne riisumaankin kamat pois, mutta securityman tuli eteen levitteleen takkiansa.

ps. veinimäiseen tyyliin: onko tässä pelissä oikeesti "mahkuja?"
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Re: Virtual bartender 2

Viestin lähetti EricCartman
Virtual bartender on tullut takaisin!! Nyt "kaksin" verroin mielenkiintoisempana...

http://www.virtualbartender.beer.com/VB2/

Ainakin "eat" on näkemisen arvoinen.

Riisumiseen liittyvät verbit on myös kokeiltu...

Pikkutuhmaa ja huumoria siis tarjolla

Jumalalle kiitos!! Tai ainakin Cartmanille!! Tässähän vierii rattoisasti pari päivää..
 

Vimes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sorry jo valmiiksi jos tämä jonkun rakasta harrastusta loukkaa, mutta kyllä touhu pistää hieman hymyilyttämään...

http://ilendil.1g.fi/larp/gallery/

Onhan se hyvä että mielikuvitus lentää ilman tajuntaa laajentaviakin... : )
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: HIFK:n näköinen koutsi?

Viestin lähetti Predator
Tässä esittelyssä IFK:n uusi valmentaja (jos jostakin syystä Dave King sattuisi epäonnistumaan duunissaan) - muistakaa panna äänet päälle...

http://www.justwide.com/files/SamJackson-CoachJules.wmv


Nyt on jo pakko huutaa WANHA!

Mutta kai se ..ööö.. viides kerta toden sanoo.

Ollut ainakin muutaman kerran HIFK-keskusteluissa, sekä täällä ainakin kerran.
 

Lerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Mib, Jortikka, Hanson brothers
Viimeksi muokattu:

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Re: Re: HIFK:n näköinen koutsi?

Viestin lähetti OneBigRed
Nyt on jo pakko huutaa WANHA!

Mutta kai se ..ööö.. viides kerta toden sanoo.

Ollut ainakin muutaman kerran HIFK-keskusteluissa, sekä täällä ainakin kerran.
Nih.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: HIFK:n näköinen koutsi?

Viestin lähetti OneBigRed
Nyt on jo pakko huutaa WANHA!

Mutta kai se ..ööö.. viides kerta toden sanoo.

Ollut ainakin muutaman kerran HIFK-keskusteluissa, sekä täällä ainakin kerran.

Niinkö? Ja sinä oletat että minä IFK-fanina olen ehtinyt tämän jo täällä nähdä? No ei voi mitään, MINULLE tämä oli uutta.
Samuel L. Jacksonin mainio suoritus täytti minun sarveiskalvoni vasta tänään 20.4.2005.

Antamani linkin saa siis turhana poistaa. Menen ampumaan itseäni katkaistulla haulikolla suuhun, sen jälkeen vielä varmuuden vuoksi hirtän itseni ja ammun varsijousella itseäni kumpaankin polveen. Se on siinä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Re: HIFK:n näköinen koutsi?

Viestin lähetti Predator
Niinkö? Ja sinä oletat että minä IFK-fanina olen ehtinyt tämän jo täällä nähdä? No ei voi mitään, MINULLE tämä oli uutta.
Samuel L. Jacksonin mainio suoritus täytti minun sarveiskalvoni vasta tänään 20.4.2005.

Antamani linkin saa siis turhana poistaa. Menen ampumaan itseäni katkaistulla haulikolla suuhun, sen jälkeen vielä varmuuden vuoksi hirtän itseni ja ammun varsijousella itseäni kumpaankin polveen. Se on siinä.

WANHA!! Näitä marttyyritarinoita on nähty täällä useita jo aikaisemminkin. Siltikin kaikki uhkaukset ovat tietääkseni jääneet toteuttamatta.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: HIFK:n näköinen koutsi?

Viestin lähetti Predator
Niinkö? Ja sinä oletat että minä IFK-fanina olen ehtinyt tämän jo täällä nähdä? No ei voi mitään, MINULLE tämä oli uutta.
Samuel L. Jacksonin mainio suoritus täytti minun sarveiskalvoni vasta tänään 20.4.2005.

Et pettänyt Predator, osasin jo etukäteen arvata vastauksesi sisällön, tosin kynämiehenä yllätit sanankäänteillä.

Koin vain pakottavan tarpeen kompata JanJ:tä, joka tuon käyttämäni WANHA-linkin jo kertaalleen tänne, saman videon perään, lykkäsi.

Mutta hyvää kevättä vaan!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: HIFK:n näköinen koutsi?

Viestin lähetti OneBigRed


Mutta hyvää kevättä vaan!

No eipä kestä. Ja ammuin muuten haulikolla ohi, hirttoköysi katkesi eikä sitten löytynyt enää voimia edes sen jousen virittämiseen. Viimeisenä keinona survaisin vielä sormeni pistorasiaan, mutta siitäkin seurasi vain sulakkeiden posahtaminen.

Silti se Samuel L.Jacksonin koutsaaminen oli täyttä rautaa... opasti hienosti esim. sen veskarin mailatyöskentelyä.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: HIFK:n näköinen koutsi?

Viestin lähetti Predator
No eipä kestä. Ja ammuin muuten haulikolla ohi, hirttoköysi katkesi eikä sitten löytynyt enää voimia edes sen jousen virittämiseen. Viimeisenä keinona survaisin vielä sormeni pistorasiaan, mutta siitäkin seurasi vain sulakkeiden posahtaminen.

Silti se Samuel L.Jacksonin koutsaaminen oli täyttä rautaa... opasti hienosti esim. sen veskarin mailatyöskentelyä.

Jos olisit onnistunut, olisi sheriffi joutunut varmaan toteamaan hankalimman itsemurhan sitten sen neekerin, joka hirttäytyi puuhun, oli ampunut puoli päätä pois, ja sitonut kätensä kettingillä selän taakse.

Itse videossa pidin eniten käskytyskohtauksesta. "When I lay my vengeance upon you..."
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Viestin lähetti Roomie
Ei jumankauta!! Putosin totaalisesti :D Uusia jaksoja odotellessa...

Noniin... nyt ei sitten malta odottaa enää kotiinpääsyä. Duunikone ei suostu näyttämään tuota... :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös