Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 477 306
  • 6 832

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti 1Timer
Nimittain se, mika on minua taalla ihmetyttanyt jo jonkin aikaa: ruoka-annokset on isoja ja epaterveellisia, mutta oluen (kts ylla olevaa linkkia) pitaa olla light, ei minkaan varista eika varsinkaan minkaan makuista.

Sama homma kahvin kanssa.

Älä vedä näitä perinteisiä kaljoja, kokeile vaikkapa tätä merkkiä. ja kyllä se Starbucksin Regular tall-kahvikin ajaa asian.
 

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
Viestin lähetti Gags
Eiköhän tuo aito ja alkuperäinen sijaitse ainakin tämän mukaan Pennsylvaniassa ja itse asiassa tuon jättihampurilaisen hinta on $23.95

Tuon jättipurilaisen nimi näyttäisi olevan 6-pound Ye Olde 96er (so named because it contains 96 ounces of meat) ja yksi ihminen on pystynyt sen vetämään tammikuussa 2005 kolmen tunnin sisällä, jolloin saa muuten purilaisen maksutta.

hieman lisätietoa tuosta purilaisesta ja sen alle kolmeen tuntiin syöneestä naisesta:
http://xo.typepad.com/blog/2005/01/100lb_woman_eat.html
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti 1Timer
Tuossa on muuten muutakin "naurettavaa" kuin tuo burgerin suuruus. Nimittain se, mika on minua taalla ihmetyttanyt jo jonkin aikaa: ruoka-annokset on isoja ja epaterveellisia, mutta oluen (kts ylla olevaa linkkia) pitaa olla light, ei minkaan varista eika varsinkaan minkaan makuista.

Sama homma kahvin kanssa.

Pthuij! *yak!*

Oluissa on onneksi useimmiten sentään vapaus valita toisin kuin Suomessa. Amerikassa on pääsääntöisesti kohtalaisen hyvä pullo-olutvalikoima, joista löytyy non-light kamaa sekä imported osastoakin ihan sopivasti.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Viestin lähetti scholl
Oluissa on onneksi useimmiten sentään vapaus valita toisin kuin Suomessa. Amerikassa on pääsääntöisesti kohtalaisen hyvä pullo-olutvalikoima, joista löytyy non-light kamaa sekä imported osastoakin ihan sopivasti.

No juu, mutta varsin usein tapissa on pelkastaan Budia, Bud Lightia ja Coorsin ja Millerin vastaavia.

Pointtini oli kuitenkin, etta eniten myyvat oluet tassa maassa on nimenomaan nk "kusivesia" eli varittomia mallasvesia, ei maukkaita aleja ym. Toki itse olen valintani tehnyt ja tummempia juon.

Mutta se siita. Menee ot:ksi.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti 1Timer
No juu, mutta varsin usein tapissa on pelkastaan Budia, Bud Lightia ja Coorsin ja Millerin vastaavia.

Pointtini oli kuitenkin, etta eniten myyvat oluet tassa maassa on nimenomaan nk "kusivesia" eli varittomia mallasvesia, ei maukkaita aleja ym. Toki itse olen valintani tehnyt ja tummempia juon.

Mutta se siita. Menee ot:ksi.

Itse maistan MGD:ssä selvästi kyllä makua. Se on ihan hyvä janojuoma kylmänä pullosta tai miksei tuopistakin lämpimällä säällä. Mutta olen täysin samaa mieltä, että Lightit eivät maistu yhtään millekään ja kun sellaisen olen joskus tarjoilijan virheen takia tassuuni saanut niin täytyy sanoa, ettei ole uponnut yhtä huikkaa enempää. Ei vain uppoa kirveelläkään. En oikein edes tiedä, mikä se lightin tarkoitus on. On saatu jollain ilveellä oluesta jopa värikin pois. Cokis light vaikka on kauheata moskaa, on sentään cokiksen väristä.
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Viestin lähetti beerhunter
:)...kiitti hyvistä nauruista..piristi kummasti työpäivää

Kyllä näin on. Varsinki Lapin Kulta paitanen tyyppi sotkemassa mäkeä alas, ja balanssin kadottaminen on aina hauska vaikka kipeetä ottaa itsellekki.
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yllättävää olen:
Abu eli:
Opetat englantia lämminhenkisessä kieliohjelmassa Practical English, Abu. Sinulle tyypillisiä piirteitä ovat iloisuus, kiireetön arkielämä, hyvä kielitaito, vakiovaatetus ja mieltymys curryyn. Sinulla voi olla taidokas poseerausasento.
 
Savon Sanomien Muljaatin - siitä vaan jokainen "muljaattelemaan" suomea savoksi!

Sitten voikin osallistua vaikkapa Savon Sanomien lukijakeskusteluun. Aiheita 12.5.2005 näyttivät olevan:

- Mummo pysähtyi - aiheettako?
- Kuopion johtopaikoille kelpaavat vain demarit
- Marttakeittiön kalusteet laittomat?
- Estääkö TeliaSonera laajakaistan leviämisen maaseudulle
- OLIKO PAAVI JEESUKSEN SEURAAJA
- Akat liikenteessä

Ei kun muljaattelemaan ja osallistumaan keskusteluun.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti iiron_troikka
Savon Sanomien Muljaatin - siitä vaan jokainen "muljaattelemaan" suomea savoksi!

...


Ei kun muljaattelemaan ja osallistumaan keskusteluun.

Aika onneton tuo muljaatin. Testasin muutaman virkkeen ja kaikki väärin. Esim. kovaa on muka savoksi kovvaa eikä kovvoo.
 

Marek#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SaPKo
Viestin lähetti V-man
Aika onneton tuo muljaatin. Testasin muutaman virkkeen ja kaikki väärin. Esim. kovaa on muka savoksi kovvaa eikä kovvoo.

No ei viilata pilkkua mutta sehän riippuu siitä notta mistä päin savova kukakkii sattu olemmaa....
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Hakki

Ilta-Lehden nettiversiossa Matti Hagmanin naamakuva. Kyllä sillä kuvalla voisi lapsia pelotella "jos et ole kunnolla niin Matti tulee ja vie" johan olisi hiljaista. Eihän Matti mikään komistus ole, mutta olisi voinut vähän nätimmän kuvan ottaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
IltaSanomat tänään:

- Mallimarkkinat kutsuvat! Monet ovat sanoneet, että näytän 25-vuotiaalta, Mervi Nykänen sanoo.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen

Olen Dieter!

"Olet Bernerin kanssa saksalaisessa jännityssarjassa Die Kühe - Ratkaisijat. Sinulle tyypillisiä piirteitä ovat taipumus selvittää tärkeitä tehtäviä ja mysteerejä, saksan kielen taito, Saksan maajoukkueen kannattaminen, pitkä takki, enimmäkseen vakava luonne, mieltymys runsaasti makeutettuun kahviin ja yskänkohtaukset. Joskus saatat unelmoida kovin erilaisesta elämästä."

Ei voisi muuten enemmän mennä pieleen. En osaa saksaa, en kannata Saksaa (tai enemmän kuin Turkkia), en omsita pitkää takkia, enkä tosiaankana ole vakava luonne, en käytä kahvissa sokeria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös