Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 731
  • 6 832

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Viestin lähetti sinikettu
Ylen radioselostajat jättivät vahingossa mikin päälle Venäjä-Suomi pelin jälkeen:
Yleisradio

Toinenhan näistä on Sakke Lindfors..!
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Viestin lähetti Troy
Anteeksi maalaisuuteni, mutta nyt ei kyllä ihan avautunut mikä tuossa olisi pitänyt naurattaa. Mainittakoon, että ääniä ei työkoneella kuulu jos niissä oli jotain kivaa.

Kyllä äänet tossa on aika oleelliset. Ja ekana tuli mulle vaan mieleen, että jotkut ottaa ton online pelaamisen vähän liian tosissaan ja voisivat joskus vaikka hankkia oikeita sosiaalisia suhteita.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti JustinCase
Kyllä äänet tossa on aika oleelliset. Ja ekana tuli mulle vaan mieleen, että jotkut ottaa ton online pelaamisen vähän liian tosissaan ja voisivat joskus vaikka hankkia oikeita sosiaalisia suhteita.
Äänet, ne äänet =D

LLEEEROYYYYYY JENNNNKIINNNNSSSS!!

Mulle tuli tokana mieleen, et jotkut ottaa ton [insert harrastus] vähä liian tosissaan. Voisivat hankkia oikeita sosiaalisia suhteita.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Viestin lähetti JustinCase
Kyllä äänet tossa on aika oleelliset. Ja ekana tuli mulle vaan mieleen, että jotkut ottaa ton online pelaamisen vähän liian tosissaan ja voisivat joskus vaikka hankkia oikeita sosiaalisia suhteita.

Joo kyllä se nyt äänten kanssa avautui hieman paremmin. =)
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Re: Re: Re: Jyrki Koskinen..

Viestin lähetti mikse
Eipä toimi sivut enää. Tai siis sanoo ettei ole pääsyä servulle. Olisko näillä kommenteilla jotain osaa asiaan? ;)

Haa! Googleta "jyrki koskinen" +datanomi ja avaa cachesta. Tää on vaan niin uskomaton juttu, että oli vielä pakko kaivaa esille.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Ouzala
Missä päin toi ravintola Turussa sijaitsee?? Käyn tekemässä yllätyshyökkäyksen kesken poikien palaverin. Kehtaavat tappaa oravia ajatuksenvoimalla.... Hah!

Valveutunut turunkävijä muistaa kaupungissa olevan ainakin Three Beans- nimisen kahvilan. Nimi Three Beers viittaisi täten esim. opiskelijoiden salakapakkaan.
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös