Viestin lähetti sinikettu
Ylen radioselostajat jättivät vahingossa mikin päälle Venäjä-Suomi pelin jälkeen:
Yleisradio
Viestin lähetti Troy
Anteeksi maalaisuuteni, mutta nyt ei kyllä ihan avautunut mikä tuossa olisi pitänyt naurattaa. Mainittakoon, että ääniä ei työkoneella kuulu jos niissä oli jotain kivaa.
Äänet, ne äänet =DViestin lähetti JustinCase
Kyllä äänet tossa on aika oleelliset. Ja ekana tuli mulle vaan mieleen, että jotkut ottaa ton online pelaamisen vähän liian tosissaan ja voisivat joskus vaikka hankkia oikeita sosiaalisia suhteita.
Viestin lähetti Tore#82
Lontoon metroa uhkaava lakko pistää joillakin vihaksi:
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1833
Viestin lähetti JustinCase
Kyllä äänet tossa on aika oleelliset. Ja ekana tuli mulle vaan mieleen, että jotkut ottaa ton online pelaamisen vähän liian tosissaan ja voisivat joskus vaikka hankkia oikeita sosiaalisia suhteita.
Viestin lähetti mikse
Eipä toimi sivut enää. Tai siis sanoo ettei ole pääsyä servulle. Olisko näillä kommenteilla jotain osaa asiaan? ;)
Viestin lähetti Ouzala
Missä päin toi ravintola Turussa sijaitsee?? Käyn tekemässä yllätyshyökkäyksen kesken poikien palaverin. Kehtaavat tappaa oravia ajatuksenvoimalla.... Hah!
Viestin lähetti Kiekkoleijona
Ehkä olen hivenen huumorintajuton, mutta mitä hauskaa tuossa on?
Ei mene kyllä mun kaaliin...Miten niin loppuun asti? Mitä siellä tapahtuu?Viestin lähetti Kopteri
Kannattaa katsoa loppuun asti.
Viestin lähetti JanJ
melko pahaa vitsiä lykkää
Ei nyt maailman pahinta kuten sivu väittää mutta mukavan mautonta kuitenkin.