Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 572
  • 6 832

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kuvassa keskellä oleva iloinen veijari on juuri luvannut maksaa velkansa kavereille ja tarjota vielä korkoina kaljat päälle..........
 

Liitteet

  • 35.jpg
    35.jpg
    83,8 KB · kertaa luettu: 1 914

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Koska hukkasin linkin tyydyn kirjaamaan vain punchlinen:

Kuinka monta Ahtisaarta mahtuu bussiin?
Kaksi. Marko ja Eeva.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
fat of the land kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/osastot/kyselyt/200509040113711_ky.shtml

Kansa pilaamassa IL:n gallupin ja äännestää Timo Soinia seuraavaksi presidentiksi.

Tästähän kaikki lähti:

http://www.iltalehti.fi/osastot/kyselyt/200509040113711_ky.shtml Kaikki äänestämään "jekkuna" Timo Soinia, eli painakaas sinistä palkkia hänen vierestään, Saa iltalehti jotain ihmettelemistä, kun johtaa galluppia. Laittakaas eteenpäin

Tällä hetkellä Soinilla on ääniä 11165 kappaletta joka on 66.4 % kokonaisäänimäärästä.

- tinke-80
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Enpä tiedä onko ollut täällä ennen seuraava.

Pistin tuossa googleen hakusanaksi failure ja painoin kohdasta "kokeilen onneani" niin eteeni ilmeistyi George Bushin biography. Itseäni tämä ainakin nauratti.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
korkki kirjoitti:
Vaikka ollaankin jääkiekkopalstalla niin tämä avaus on aika hulvaton.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/jalkipeliviesti.asp?id=1930698

Taidan tästä lähteä virittämään pellinpaloja poikien kenkiin...

Lukekaa ihmeessä muutkin ja kertokaa minulle, mitä hauskaa tuossa muka oli? En ole varsinainen jalkapalloekspertti, mutta voin sanoa, että olen monesti (jopa pienenä lapsena!!!) miettinyt samaa, toki uskaltamatta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa. Nyt kun debatti aiheesta on avattu, voin minäkin rymistellä ulos kaapistani.

Sen ainakin voi vailla pienintäkään huolta sanoa, että eivät itse Paavalin seuraajien temput ole nykymenneisyydessä yltäneet lähimainkaan samaan vanhoillisuuteen, kuin yleismaailmallista jalkapallokulttuuria "ylläpitävät" tekijät "parhaimmillaan". Lajiliittojen ikivanhojen johtajienkin suurin mielenkiinto lienee viime aikoina kohdistunut muistaakseni naisjalkapalloilijoiden peliasujen minimoimiseen.

edit: mutta se onkin jo toinen asia, vai onko sittenkään?
 
Viimeksi muokattu:

Ju$$i

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lukekaa ihmeessä muutkin ja kertokaa minulle, mitä hauskaa tuossa muka oli?

No siis siinähän oli aika paljonkin aika helvetin hauskaa! En tiedä tosin että oliko ketjua ihan oikeasti ja vakavissaan avattu...ehkä olikin. Olisiko tässä salainen ase tuleviin EM-karsintoihin?? Toivottavasti edes Hodgson tajuaa alkaa opettaa kärkkäreitä meidän onnettomille potkaisijoille. Ja nopeasti lisäreenejä Eremenkolle, kaverilla ei ole hajuakaan miten vapareita vedetään. Kärkkärillä maali "olisi lähes pomminvarma". Erellä olisi varmasti jo lähemmäs 20 häkkiä karsinnoissa tehtynä.

Just joo...ehdotan ketjun avaajalle ja avauksen puolustajille että menkääpäs joskus kentälle kokeilemaan tuota mullistavaa teoriaanne käytännössä. Voi olla että muuttuu ääni kellossa ja varpaankynnet lentelee kun koivunlehdet tossa takapihalla.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Solomon kirjoitti:
Lukekaa ihmeessä muutkin ja kertokaa minulle, mitä hauskaa tuossa muka oli? En ole varsinainen jalkapalloekspertti, mutta voin sanoa, että olen monesti (jopa pienenä lapsena!!!) miettinyt samaa, toki uskaltamatta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa. Nyt kun debatti aiheesta on avattu, voin minäkin rymistellä ulos kaapistani.

Käytännön ja teorian yhdistämisen vaikeus, sekä muuttuvat tekijät tekevät kärkkäristä hieman epävarman.
Puhtaasti "laboratio-olosuhteissa" kärkkäri on tehokkain tapa potkaista jalkapalloa. Ensinnäkin jalan liikenopeus on huipussaan eteen -taakse suunnassa. Toisaalta osumapinta-ala palloon on pieni, jolloin kärki uppoaa palloon syvemmälle ja tämän energian vapautuessa se yhtyy jalan eteenpäin liikkeeseen ja pallo saa näinollen nopeamman lähtövauhdin.
SIIS TEORIASSA.

Käytännössä pienikin virhe osumakohdassa ja -kulmassa saa pallon kaikkoamaan jonnekin mihin sitä ei tarkoitettu.
Ja jos Roberto Carlos on pallon takana (tai kuka hyvä pelaaja tahansa) on liike-energian muutokset aistein mahdoton havaita. Allekirjoittanut ainakin pakenisi pallon edestä jos R.C. olisi pallon takana 145 km/h:ssa viuhuva nahkakuula sattuu aina riippumatta potkutavasta.

No niin, töihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös