Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 556
  • 6 832
Suosikkijoukkue
ILVES
fat of the land kirjoitti:
Ihme muuten ettei sitä hävetä edes, pitää itseään synnynnäisenä julkkiksena.

Aitolehdet ja Fingeroossit eivät edes ole vielä ehtineet rupsahtelemaan, kun generation X tekee jo tuloaan. Varokaamme näiden synnynnäisten julkkiksien seuraavaa tempausta. Eiköhän Seiskan tai Jardel Sporttila raportoi.

Niin ja videohan oli aivan loistava. Piti katsoa se kahteen otteeseen uskoakseen voiko 90-luvun tuotokset tosissaan. Näköjään olivat.
 

tumppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp. Kärpät
vilperi#18 kirjoitti:
Aitolehdet ja Fingeroossit eivät edes ole vielä ehtineet rupsahtelemaan, kun generation X tekee jo tuloaan.

Semmonen saivartelu että tulevaisuudentutkijat käyttävät muuten tuosta x-sukupolven jälkeisestä polvesta termiä generation Y. Onneksi kuulun x:ään...
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho

bunghole

Jäsen
Tinke-80 kirjoitti:

Loistavaa!!!!!!!!!! Suomen George Michaels!!!!!!:D

Oikeesti... Uskomattoman paska. Hävettää tuon kaverin puolesta. Menis Idolsiin saamaan palautetta. Esittäis vielä oman(?) biisinsä siellä.

M: "Moi. Mä oon Max äxällä ja mä esitän mun oman biisin, Dominanainen."

Tuomarit: "Okei Max. Kivat kuteet. Ehkä vähän 90-lukua eli ei siis aivan sitä mitä me Idolilta halutaan."

M: "Mut eix persoonallisuus oo hyvä juttu?"

Tuomarit: "No onhan se joo. Varsinki George Michaelsin tyylin plagiointi on todella persoonallista."

M: "No mun mielestä George on viilee tyyppi ja on vaikuttanu mun identiteettiin ja tyyliin melko paljon. Mut mä nyt esitän tän mun biisin eli sen nimi on Dominanainen."

"Dominanainen didididii.. Sua vieläkin ootan didididii.. Mua vieläkin alistaa sä saat.. jee jee jee rok rok"
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös