Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 378
  • 6 832

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä oli kyllä hauskin kohta:
"Kauppalehden tutkimuksen mukaan inflaatio on kiihtynyt 4,7 prosenttiin!" -"Höpsis!" -"Olet oikeassa, valetta kaikki tyyni!"

Aika hyvä on myös tuo anorexian vastakohta Tuksurexia: "Eli kun anorektikot näkevät itsensä peilistä lihavina vaikka ovat langanlaihoja, Tuksu tukevana näkee itsensä peilistä hoikkana kaunottarena"
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Lapinlahden Lintujen yksi legendaarisimmista, vittuilupuhelin : )

...niin ja linkki vie siis YouTubeen ja LLL:n sketsiin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Sketsin idea on kaunis, mutta pitääkö joku tuota oikeasti hyvänä vittuiluna? "Mä oon pannu sun vaimoas", "idiootti", "Turku". Voisiko olla enää väsyneempää juttua? Hyvään vittuiluun vaaditaan ainakin jonkinasteista kohteen tuntemista, muuten homma menee stereotypioiden toistamiseksi, eikä vittuilija tiedä, mistä narusta pitää kulloinkin vetää. Huono.
 
Viimeksi muokattu:

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Sketsin idea on kaunis, mutta pitääkö joku tuota oikeasti hyvänä vittuiluna? "Mä oon pannu sun vaimoas", "idiootti", "Turku". Voisiko olla enää väsyneempää juttua? Hyvään vittuiluun vaaditaan ainakin jonkinasteista kohteen tuntemista, muuten homma menee stereotypioiden toistamiseksi, eikä vittuilija tiedä, mistä narusta pitää kulloinkin vetää. Huono.

Niin, ehkä Piilovittuilupuhelin olisi parempi...

Itse jaksan nauraa kerta toisensa jälkeen tälle sitcom-sketsille ja aika monelle muullekin To(i)ni ja Heikki Haaman Shown jutulle.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
23-vuotias ryöstäjä sai pahasti selkäänsä 50 vuotta vanhemmalta "uhrilta".

Väkivallassa ei sinänsä ole mitään hauskaa, mutta tämä sai kyllä meikäläisen suun hymyyn. 4 vuotta tuli vielä "kakkua" kaiken muun nöyryytyksen päälle. Kerrankin oikeus tapahtui. Suomessa tosin ryöstön uhri olisi varmaan saanut pidemmän tuomion.

Ja toi vittuilupuhelin on ihan klassikko. Voi olla, että ne vittuilut itsessään eivät ole niin nerokkaita, mutta se on se Kivisen hahmo joka oli parhaimmillaan ihan loistava.
 
Viimeksi muokattu:

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Tämähän on samaa productiota, kuin "Ihanaa leijonat, ihanaa" pätkä, jossa tosin "Puppe" oli pääosissa.

Tuo "Puppe" on tehnyt vielä huonomman version nauravasta kulkurista. Laittoi oikein viestiä takaisin kun satuin kommentoimaan.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp

Heh kieltämättä taas Wikipedian laatu yllättää. Joku englanninkielen mestari ollu vauhdissa.

Ei helevetti! Tommi Mäkinen käynyt kirjoittamassa Wikipediaan. Rallienglanti at it's finest!

"...Hyvärinen come to treining. He train one time with team and Berruto was exciting to his talent."

Indica - 10H myöhässä

Ei biisissä niinkään ole vikaa, mutta kuunnelkaapa tarkasti n. 0:10 eteenpäin. Ja äänet mielellään aika kovalla, koska huuto kuuluu kohtuu hiljaa.

No siikahan se siellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös