Mainos

Hyvät naurut Netistä, part #2

• 2 485 147
  • 6 819

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Pete Parkkosen veto Pitkästä kuumasta kesästä sanojen kera on ihan timanttia.

PS. Sorry jos on jo täällä jossain. Elekee lyökö.

"Tuppi suolessa ja miehet pikkumekoissa kuulostaa ihan vitun pitkälle ja kuumalle kesälle... "

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
MTV3 kertoo nettisivuillaan:

Yleisurheilun Kultainen Liiga: Berliini (14.6.)
Selostajana Mika Saukkonen, kommentaattorina Arto Bryggare.

Hyvä alku sunnuntaiaamulle.

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Vesipuisto Surina by Vintiöt.

"Ihosta kaiken irti saa Surina!"
Kolme kohdetta kerralla... Pisulahti.
Jepson. Varsin menevä rallatus tuokin. Tosin ehkä parodiana Surina-sketsi kolahtaa paremmin. Ja vaikka viittaukset erääseen Espoossa sijaitsevaan vesihuvipuistoon ovatkin korkeintaan näennäiset, niin silti kaikki kyseisessä verstaassa vierailleet saattavat samaistua biisin sisältöön.

Tosin omasta visiitistäni on vierähtänyt jo muutama vuosi, joten joku tuoreemmaltaan paikan katsastanut voisi valaista nykyhetken meiningistä. Itselläni tekee nimittäin vieläkin tiukkaa lähteä tätä nimeltä mainitsematonta "kylpylää" koestamaan.

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä oli kyllä hauskin kohta:
"Kauppalehden tutkimuksen mukaan inflaatio on kiihtynyt 4,7 prosenttiin!" -"Höpsis!" -"Olet oikeassa, valetta kaikki tyyni!"

Aika hyvä on myös tuo anorexian vastakohta Tuksurexia: "Eli kun anorektikot näkevät itsensä peilistä lihavina vaikka ovat langanlaihoja, Tuksu tukevana näkee itsensä peilistä hoikkana kaunottarena"

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Lapinlahden Lintujen yksi legendaarisimmista, vittuilupuhelin : )

...niin ja linkki vie siis YouTubeen ja LLL:n sketsiin.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Sketsin idea on kaunis, mutta pitääkö joku tuota oikeasti hyvänä vittuiluna? "Mä oon pannu sun vaimoas", "idiootti", "Turku". Voisiko olla enää väsyneempää juttua? Hyvään vittuiluun vaaditaan ainakin jonkinasteista kohteen tuntemista, muuten homma menee stereotypioiden toistamiseksi, eikä vittuilija tiedä, mistä narusta pitää kulloinkin vetää. Huono.

Viimeksi muokattu:

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Sketsin idea on kaunis, mutta pitääkö joku tuota oikeasti hyvänä vittuiluna? "Mä oon pannu sun vaimoas", "idiootti", "Turku". Voisiko olla enää väsyneempää juttua? Hyvään vittuiluun vaaditaan ainakin jonkinasteista kohteen tuntemista, muuten homma menee stereotypioiden toistamiseksi, eikä vittuilija tiedä, mistä narusta pitää kulloinkin vetää. Huono.

Niin, ehkä Piilovittuilupuhelin olisi parempi...

Itse jaksan nauraa kerta toisensa jälkeen tälle sitcom-sketsille ja aika monelle muullekin To(i)ni ja Heikki Haaman Shown jutulle.

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
23-vuotias ryöstäjä sai pahasti selkäänsä 50 vuotta vanhemmalta "uhrilta".

Väkivallassa ei sinänsä ole mitään hauskaa, mutta tämä sai kyllä meikäläisen suun hymyyn. 4 vuotta tuli vielä "kakkua" kaiken muun nöyryytyksen päälle. Kerrankin oikeus tapahtui. Suomessa tosin ryöstön uhri olisi varmaan saanut pidemmän tuomion.

Ja toi vittuilupuhelin on ihan klassikko. Voi olla, että ne vittuilut itsessään eivät ole niin nerokkaita, mutta se on se Kivisen hahmo joka oli parhaimmillaan ihan loistava.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy