Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 479 796
  • 6 828

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset

Jäätävää paskaa. Siis todella väsynyttä läppää. Ehkä tämä känniselle yökerhokansalle menee... tai minulla on liian vaativa huumorintaju. No ei voi kyllä vedota jälkimmäiseenkään, sillä kello on kuitenkin neljä yöllä, eikä edes hymyilyttänyt missään vaiheessa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäätävää paskaa. Siis todella väsynyttä läppää. Ehkä tämä känniselle yökerhokansalle menee... tai minulla on liian vaativa huumorintaju. No ei voi kyllä vedota jälkimmäiseenkään, sillä kello on kuitenkin neljä yöllä, eikä edes hymyilyttänyt missään vaiheessa.

Olen humalassa, väsyttää ihan vitusti, ja latasin ko. päkän edgen yli, ja pisti lähinnä itkettämään. Jos joutuisin itse maksamaan datasiirroistani, niin vituttaisi joka ainoa moiseen paskaan tuhlattu sentti.

Eli ei naurattanut.
 

tutzba

Jäsen
Kello on kohta kolme yöllä eikä silti naurata yhtään. Ei vaan pysty.
kello on kuitenkin neljä yöllä, eikä edes hymyilyttänyt missään vaiheessa.
Olen humalassa, väsyttää ihan vitusti, ja latasin ko. päkän edgen yli, ja pisti lähinnä itkettämään.

Kello on seitsemän aamulla, eikä se "stand-up" siltikään toiminut. Uskomattoman huonoa vitsiä. Taitaisi toimia paremmin sellaisella, joka tykkää jääkiekosta mutta ei ymmärrä siitä yhtään mitään. Tällaisena asiaan perehtyneenä panee vain vituttamaan tuollainen.

Edit: ettei menisi pelkäksi itkemiseksi tämä viesti, niin nauran Monty Pythonin jalkapalloa pelaaville filosofeille.
 
Viimeksi muokattu:

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei saatana! Ihan silkkaa parhautta nuo tuijotuskisat! Brittihuumoria parhaimmillaan!
 

Theone

Jäsen
Tälle repesin, vittu onko tuo äijä tosissaan vai onko tää pätkä joku läppä. Todella huono imitaattori. En olisi heti tuota ensimmäistä naisääntä tunnistanut. Myös kommentaattorin eleet/ilmeet kertoo jo häpeästä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Muistaako joku samaa vahingonilosarjaa edellisten kanssa olevat videot?

Jenkki (?) äijä yrittää hypätä takaperin volttia jostain puolentoista-kahden metrin korkeudelta. Jää hieman vajaaksi ja naamalleen katuun. Sairaalareissun jälkeen (toinen video) päättää yrittää samaa hyppyä uudelleen. Aiempaa pahemmin naama edellä katuun ja tällä kertaa jälkimmäisessä videossa oli muistaakseni jotain sairaalan röntgenkuviakin mukana tms.

Muistaakseni linkit on bongattu tästä ketjusta tämän syksyn aikana!
 

Puster

Jäsen
Jenkki (?) äijä yrittää hypätä takaperin volttia jostain puolentoista-kahden metrin korkeudelta. Jää hieman vajaaksi ja naamalleen katuun. Sairaalareissun jälkeen (toinen video) päättää yrittää samaa hyppyä uudelleen.
Eiköhän ne nämä kaksi tapausta ole.
Eka hyppy ja toinen. Ei tosin ollut röntgeniin asti kuvattu mutta tyylipuhdasta idiotismia kuitenkin.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Muistaakseni linkit on bongattu tästä ketjusta tämän syksyn aikana!

Se jälkimmäinen video missä oli röntgenkuviakin oli poistettu YouTubesta.
Muistaakseni kyseinen hemmo käyttää taiteilijanimeä Crazy Mike, joten sillä voisi jostain sivustolta vielä tärpätä.
 

CaGe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Johnssonin piilotus-ketju. Tarkoituksena on paintilla väsätä kuva, jotta tuo aloitusviestin kuva "maastoutuu" huomaamattomaksi.

Aivan huikeita! Esim. Free this Willy, rallikuva ja sen kuskin ilme, länkkäri....

Kieltämättä tuli vähän lapsellinen oli selatessa ketjua läpi, mut voihan helvetti että irtosi nauruja. Varsinkin E.T. bone home (sivu 5). Kiitokset tästä, päivän pakolliset naurut ovat takana, nyt voi taas ottaa talven tarjoaman pimeyden paremmin vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös