Hyvät naurut Netistä, part #2

• 2 484 695
  • 6 820

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Liekö väsymystä vai mitä, mutta näinkin väsynyt pätkä jaksaa huvittaa.

Yahoo answers-palstalla saa esittää kysymyksiä, joihin muut käyttäjät vastaavat. Joku on esittänyt epäselvän kysymyksen vauvojen teosta ja joku toinen vastannut vähintään yhtä epäselvästi ja tästä joku kolmas tehnyt animaation noiden vuorosanojen mukaan. Ei rivoa, eikä pitäisi olla edes hauskaakaan, mutta jokin vetoaa.
Tässä siis kysymys ja vastaus
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080810030304AAz4LT9
ja animaatio
http://www.somethingawful.com/flash/shmorky/babby.swf

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tämä Veikkauksen vanha mainoscombo on kyllä ihan mahtava. Erityisesti Antti-Roikon, sekä Kurrin vedot oliva huikeita!

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
NHL:n Top 10 hauskimmat tuuletukset

Etenkin Mike Folignon pomput tuovat hymyn väkisinkin huulille.

Njääh. Aika peruskauraa monet. Olisin luullut, että sieltä olisi löytynyt jotain ihan helmiäkin. Mutta se on totta, että Foligno oli uskollinen tyylilleen, ja hauskannäköistä oli.

Jo pelkästään Kivenmäki olisi lunastanut 1. tilan noissa skaboissa, koska vetää tuota vastaavaa tuuletusta, kuin Williams.

Theone

Jäsen

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset

Jäätävää paskaa. Siis todella väsynyttä läppää. Ehkä tämä känniselle yökerhokansalle menee... tai minulla on liian vaativa huumorintaju. No ei voi kyllä vedota jälkimmäiseenkään, sillä kello on kuitenkin neljä yöllä, eikä edes hymyilyttänyt missään vaiheessa.

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäätävää paskaa. Siis todella väsynyttä läppää. Ehkä tämä känniselle yökerhokansalle menee... tai minulla on liian vaativa huumorintaju. No ei voi kyllä vedota jälkimmäiseenkään, sillä kello on kuitenkin neljä yöllä, eikä edes hymyilyttänyt missään vaiheessa.

Olen humalassa, väsyttää ihan vitusti, ja latasin ko. päkän edgen yli, ja pisti lähinnä itkettämään. Jos joutuisin itse maksamaan datasiirroistani, niin vituttaisi joka ainoa moiseen paskaan tuhlattu sentti.

Eli ei naurattanut.

tutzba

Jäsen
Kello on kohta kolme yöllä eikä silti naurata yhtään. Ei vaan pysty.
kello on kuitenkin neljä yöllä, eikä edes hymyilyttänyt missään vaiheessa.
Olen humalassa, väsyttää ihan vitusti, ja latasin ko. päkän edgen yli, ja pisti lähinnä itkettämään.

Kello on seitsemän aamulla, eikä se "stand-up" siltikään toiminut. Uskomattoman huonoa vitsiä. Taitaisi toimia paremmin sellaisella, joka tykkää jääkiekosta mutta ei ymmärrä siitä yhtään mitään. Tällaisena asiaan perehtyneenä panee vain vituttamaan tuollainen.

Edit: ettei menisi pelkäksi itkemiseksi tämä viesti, niin nauran Monty Pythonin jalkapalloa pelaaville filosofeille.

Viimeksi muokattu:

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy