No nyt se kersa sai hyvät naurut netistä mun viestistä. Olisi pitänyt arvata. Kuvakin oli ihan näköinen.Hölömö, ilmiselvästi pittsburghilainen kersa ja tarkoittaa Pittsburghin hyökkääjää.
Hölömö, ilmiselvästi pittsburghilainen kersa ja tarkoittaa Pittsburghin hyökkääjää.
Mitä-mitä-mitä siellä pyllyssä on? Enpä kyllä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa sille, että tuolla videolla on yli 18 miljoonaa katselukertaa!
Akkahan tuossa mokaa. Ei kielaria aloiteta "kieli edellä", vaan huulet ensin soikeaksi, sitten yhteen ja kielet tee mitä tekee siellä sisällä. Malkin tekee jotain siltä väliltä ja lehmä ammuu täysin yli, ohi ja penkalle.Jotenkin liian väkinäiseltä näyttää.
Sain hyvät naurut seuraavasta:
Riku Suokas - Jääkiekko ja Hamlet
Sain hyvät naurut seuraavasta:
Riku Suokas - Jääkiekko ja Hamlet
Jäätävää paskaa. Siis todella väsynyttä läppää. Ehkä tämä känniselle yökerhokansalle menee... tai minulla on liian vaativa huumorintaju. No ei voi kyllä vedota jälkimmäiseenkään, sillä kello on kuitenkin neljä yöllä, eikä edes hymyilyttänyt missään vaiheessa.
Kello on kohta kolme yöllä eikä silti naurata yhtään. Ei vaan pysty.
kello on kuitenkin neljä yöllä, eikä edes hymyilyttänyt missään vaiheessa.
Olen humalassa, väsyttää ihan vitusti, ja latasin ko. päkän edgen yli, ja pisti lähinnä itkettämään.