Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 478 739
  • 6 832

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ihmettelin kanssa mitä "muka hauskaa" tuossa nyt on/oli. Eikä tuo Skyttä nimikään ole edes hauska saati harvinainen. Väestörekisterin mukaan Skyttä nimisiä ihmisiä on suomessa elossa 629kpl ja ulkoilla parikymmentää lisää. Vertauksena oma sukunimeni joita elossa suomessa vain 297 ja 18 ulkomailla???
En tiedä oletteko te nyt kumpikaan tosissanne, mutta vastaan silti. Skyttä ei tosiaan ole kovin hauska, kun taas Anuskyttä voi jonkun mielestä olla ainakin erikoinen nimi.
 

cobra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManUtd
Katsoppa nyt vielä sitä etunimeäkin. Kyllä ainakin itse hieman hymähtelin :)
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Ihmettelin kanssa mitä "muka hauskaa" tuossa nyt on/oli. Eikä tuo Skyttä nimikään ole edes hauska saati harvinainen. Väestörekisterin mukaan Skyttä nimisiä ihmisiä on suomessa elossa 629kpl ja ulkoilla parikymmentää lisää. Vertauksena oma sukunimeni joita elossa suomessa vain 297 ja 18 ulkomailla???

Anus Kyttä
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Anus Kyttä
Anus Cop.. ei sentään Anus Aukko.

Kyllähän tuo oli ihan hauska. Ilmeisesti joidenkin mielestä täysin normaali nimi? Vai ajattelettko te ikinä mitään sanaleikki-sananmuunnos juttuja? Kyllähän tota kannattais hetki miettiä että millaisen nimen lapselle antaa.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Jos minua olisi "siunattu" Anu Skyttä -nimellä, niin nimenvaihto olisi hyvin lähellä. No, kai tuokin on vain tottumiskysymys ja pitäisi ottaa huumorilla jos joku tuosta jotain vittuilisi. Mutta onhan se varmaan rasittavaa kun nimensä sanoo, niin se aiheuttaa naurunpyrähdyksiä. Kivaa oli varmaan koulussa.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Onhan niitä olemassa pahempiakin. Tiedän ainakin yhden jonka elämää suurempi nimi on Anu Surakka.
 

TML

Jäsen
Hyvät naurut sain äijiltä jokka miettii mitä hauskaa on "Anu Skyttä" -nimessä.

Nauratti enemmän kuin itse nimi (vaikka ihan hauska sekin oli).
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tämä klamydian video alkoi kyllä naurattamaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös