Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 478 855
  • 6 832

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Leave Britney alone!

Tai ehkä mä sittenkin pelkään. "Jos ette jätä Britneyta rauhaan, vastaatte siitä henkilökohtaisesti mulle."

Njoo. Aika huikeaa settiä tältä jampalta löytyy muualta. Aika omaperäistä matskua jopa.
 
Viimeksi muokattu:

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Tamperelainen natsi ja kylähullu Seppo Lehto järjestää monikulttuurisuusiltamat:

http://www.youtube.com/watch?v=kIUkqIkqjbU
Yhäti harmittaa se, että valitsin aikoinani väärän seminaariryhmän, eli en siis sitä, jossa Seppoon olisi päässyt tutustumaan paremmin. Jouduin ihailemaan häntä etäältä. Vahvan vaikutuksen hän historianlaitoksella oli kyllä tehnyt, ja myös tulevat polvet päässevät vaikuttumaan tästä yliopiston maskotista. Sepon onneksi UTA on moniarvoinen.
 

Kaivanto

Jäsen
Yhäti harmittaa se, että valitsin aikoinani väärän seminaariryhmän, eli en siis sitä, jossa Seppoon olisi päässyt tutustumaan paremmin.

Sääli, karismaattisen henkilön aura todella säteilee vain elävässä tilanteessa.

Oma läheisin kontaktini heppuun on se, kun hän teki tuttavalle oikein henkilökohtaisesti omistetut herjaussivut. Sikälihän tuossa ei mitään ihmeellistä ole, että Lehto tehtailee tuon tyyppisiä sivuja sarjatuontantona.

Lähettäisin Siperiaan ja vaihtaisin neekeriin, mutta minä mitään päätä.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Paalupaikkapoika. Sori, jos vanha kuva.
 

Liitteet

  • kimi.JPG
    kimi.JPG
    97,1 KB · kertaa luettu: 1 871
En nyt hyvistä nauruista tiedä, mutta Hikipedian Jari Sarasvuo -artikkelin kuvateksti osuu aika sopivasti:

Reissussa rähjänneen Sarasvuon kasvoilla näkyvät jo ajetut kilometrit. Tosin hän on saanut niistä ruhtinaallisen korvauksen.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Sääli, karismaattisen henkilön aura todella säteilee vain elävässä tilanteessa.

Oma läheisin kontaktini heppuun on se, kun hän teki tuttavalle oikein henkilökohtaisesti omistetut herjaussivut. Sikälihän tuossa ei mitään ihmeellistä ole, että Lehto tehtailee tuon tyyppisiä sivuja sarjatuontantona.

Lähettäisin Siperiaan ja vaihtaisin neekeriin, mutta minä mitään päätä.

Siis mikä mies tämä Lehto oikein on? Itse törmäsin häneen Lintsillä vuoristoradan jonossa, ja siinä hän pisti pystyyn sellaisen show:n että oksat pois. Miten huomionkipeä ihminen voi olla??
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös